Jump to content

Dutch Thread Part 27


xlindee

Recommended Posts

:roftl:

 

Wordt de rest van de flat ook blij van. :biggrin2:

 

Achja, er is er al 1 die het doet,...een 2e kan er best wel bij:naughty:

 

Echte vent ja, misschien moet je je pas echt druk gaan maken als je hem ontmoet en hij is nog steeds zo. :wink2:

 

Jaaa daar ben ik beetje bang voor, maar eerst moetie nog op komen dagen dus....:shocked:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Meteen doen dan. :roftl:

 

:biggrin2:

 

Lekker mensen wakker houden. :naughty:

 

Achja, er is er al 1 die het doet,...een 2e kan er best wel bij:naughty:

 

Das waar je. Krijgen we straks een heel orkest. :mf_rosetinted:

Edited by Nielo
Link to comment
Share on other sites

:biggrin2:

 

Lekker mensen wakker houden. :naughty:

 

 

 

Das waar je. Krijgen we straks een heel orktest. :mf_rosetinted:

 

Dat bedoel ik, wordt nog knus. Wie weet gaat er wel iemand op de verwarming rammelen voor de gezelligheid ook, wordt idd heel orkest dan!

 

Hier Biekje ... pour vous ...

 

 

NMRA_biekje-border.jpg

 

:wub2: (blij dattie er in echie beter uit ziet):naughty:

Link to comment
Share on other sites

:wub2 (blij dattie er in echie beter uit ziet):naughty

 

Naja, het was natuurlijk (uiteraard) ook niet hetgeen waar ik eigenlijk mee bezig was ... dat was dit:

 

NRMA_j0-border.jpg

 

NMRA_j3-border.jpg

 

NMRA_j5-border.jpg

 

NMRA_j75-border.jpg

 

NMRA_j8-border.jpg

 

NMRA_j10-border.jpg

 

:licks_lips:

Link to comment
Share on other sites

Dat bedoel ik, wordt nog knus. Wie weet gaat er wel iemand op de verwarming rammelen voor de gezelligheid ook, wordt idd heel orkest dan!

 

Hehehe, en boven me woont iemand met een elektrische gitaar, dus dat komt helemaal goed. :punk::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Naja, het was natuurlijk (uiteraard) ook niet hetgeen waar ik eigenlijk mee bezig was ... dat was dit:

 

NMRA_j3-border.jpg

 

NMRA_j5-border.jpg

 

NMRA_j75-border.jpg

 

NMRA_j8-border.jpg

 

NMRA_j10-border.jpg

 

:licks_lips:

 

Ik zie eigk steeds meer gay mannen/vrouwen met van die 3 sterren op hun arm lopen...:blink:

Ben nu aan opzoeken of het daar wat mee te maken heeft...

 

*edit* hmm

http://wiki.answers.com/Q/Does_a_nautical_star_tattoo_on_each_arm_mean_you_are_gay

Link to comment
Share on other sites

Ik zie eigk steeds meer gay mannen/vrouwen met van die 3 sterren op hun arm lopen...:blink:

Ben nu aan opzoeken of het daar wat mee te maken heeft...

 

*edit* hmm

http://wiki.answers.com/Q/Does_a_nautical_star_tattoo_on_each_arm_mean_you_are_gay

 

Uhoh. Miss wist ie dat niet? ... :blink:

 

:biggrin2: Merci!

 

:roftl: Wat doet die dan precies?

 

Geen idee, maar hij maakt t gewoon af. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Ik zie eigk steeds meer gay mannen/vrouwen met van die 3 sterren op hun arm lopen...:blink:

Ben nu aan opzoeken of het daar wat mee te maken heeft...

 

*edit* hmm

http://wiki.answers.com/Q/Does_a_nautical_star_tattoo_on_each_arm_mean_you_are_gay

 

:sneaky2:

 

 

Nautical .. dat is iets met zeevaart ... Is dat wel hetzelfde dan? Ken niks van zeevaart maar uhm .. heb zoiets toch nog nooit gezien ...

 

Trouwens, vind het wel geweldig.. Answer: yes.

 

Hoe simpel kan het leven zijn :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik zie eigk steeds meer gay mannen/vrouwen met van die 3 sterren op hun arm lopen...:blink:

Ben nu aan opzoeken of het daar wat mee te maken heeft...

 

*edit* hmm

http://wiki.answers.com/Q/Does_a_nautical_star_tattoo_on_each_arm_mean_you_are_gay

 

:floor::lmfao:

 

 

Dit is een mooie afsluiting voor vanavond. Ik duik m'n bed in, mooie dromen voor straks. :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Uhoh. Miss wist ie dat niet? ... :blink:

 

 

 

Geen idee, maar hij maakt t gewoon af. :biggrin2:

 

Wie weet :roftl:

 

Alhoewel ik 'm wel eens naar z'n tattoo gevraagd heb maar daar heb ik geen antwoord op gekregen (naja, niet dat dat veel zegt :roftl:) en er heeft eens iemand na een concert het erover gehad maar toen reageerd ie niet ... maar zij vroeg erachter omdat ze dezelfde had ofzo .. Weet alleen nu niet of zij dan ook ... :blink::roftl: (ken ze verder niet, las er toevallig wat van op een myspace-pagina)

 

 

Super :roftl:

Link to comment
Share on other sites

:floor::lmfao:

 

 

Dit is een mooie afsluiting voor vanavond. Ik duik m'n bed in, mooie dromen voor straks. :huglove:

 

Ik vind dat helemaal geen mooie afsluiter van de avond :sneaky2: Daar gaat mijn nachtrust :sneaky2:

 

 

 

 

:roftl:

 

 

Slaap goed! :bye:

Link to comment
Share on other sites

Uhoh. Miss wist ie dat niet? ... :blink

 

 

 

Geen idee, maar hij maakt t gewoon af. :biggrin2:

 

Nah lijkt me niet dat je een tattoo neemt zonder na te zijn gegaan wat de betekenissen zijn? Of kunnen zijn? Ik bedoel, juist DEZE 3 kom ik vaak tegen afgelopen tijd!

 

:sneaky2:

 

 

Nautical .. dat is iets met zeevaart ... Is dat wel hetzelfde dan? Ken niks van zeevaart maar uhm .. heb zoiets toch nog nooit gezien ...

 

Trouwens, vind het wel geweldig.. Answer: yes.

 

Hoe simpel kan het leven zijn :roftl:

 

Ja toch:roftl:

Ja o.a. iets met zeevaart jah, maar dat zijn gesloten tattoos zag ik...hmmm

 

:floor::lmfao:

 

 

Dit is een mooie afsluiting voor vanavond. Ik duik m'n bed in, mooie dromen voor straks. :huglove:

 

Ik ga ook slapen. Weltrusten en als ik uit bed kom...dan is het nog kooorrrtttt tot London!!!!!!!

 

Truste piepeltjes!!!

Link to comment
Share on other sites

Nah lijkt me niet dat je een tattoo neemt zonder na te zijn gegaan wat de betekenissen zijn? Of kunnen zijn? Ik bedoel, juist DEZE 3 kom ik vaak tegen afgelopen tijd!

 

 

 

Ja toch:roftl:

Ja o.a. iets met zeevaart jah, maar dat zijn gesloten tattoos zag ik...hmmm

 

 

 

Ik ga ook slapen. Weltrusten en als ik uit bed kom...dan is het nog kooorrrtttt tot London!!!!!!!

 

Truste piepeltjes!!!

 

In welke wereld leef jij dan? :blink:

 

Sorry :roftl:

 

 

Ja nou, open, gesloten .. wel gay, niet gay .. pff seg .. gewoon niet over nadenken :roftl:

 

 

Slaap ze! :bye:

Link to comment
Share on other sites

In welke wereld leef jij dan? :blink:

 

Sorry :roftl:

 

 

Ja nou, open, gesloten .. wel gay, niet gay .. pff seg .. gewoon niet over nadenken :roftl:

 

 

Slaap ze! :bye:

 

Hoezo in welke wereld leef ik dan?

Ik mag toch aannemen dat je een tattoo NIET onoverdacht zet!

Link to comment
Share on other sites

Oh, trouwens .. als je er toch wil over denken: zo'n nautical star is niet wat jim heeft ...

 

Zo, weten we dat ook weer :roftl:

 

(kijk maar op google, is toch lichtjes anders :wink2:)

Link to comment
Share on other sites

:sneaky2

 

 

Nautical .. dat is iets met zeevaart ... Is dat wel hetzelfde dan? Ken niks van zeevaart maar uhm .. heb zoiets toch nog nooit gezien ...

 

Trouwens, vind het wel geweldig.. Answer: yes.

 

Hoe simpel kan het leven zijn :roftl

 

Idd! :roftl:

Geen uitleg of niks bij nodig. LOL.

 

:floor::lmfao:

 

 

Dit is een mooie afsluiting voor vanavond. Ik duik m'n bed in, mooie dromen voor straks. :huglove:

 

Truste! :huglove:

 

WOOHOO feestje bouwe!!!

 

Hehehe, ja, miss toch maar niet. Ik ga denk ik ook maar eens slapen. Dat komt er veel te weinig van de laatste dagen. :bleh:

 

Truste! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Hoezo in welke wereld leef ik dan?

Ik mag toch aannemen dat je een tattoo NIET onoverdacht zet!

 

Ja :roftl: Ik bedoelde dat je constant mensen tegenkwam met die tattoo .. ik zie 'm namelijk niet constant ofzo ... :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Oh, trouwens .. als je er toch wil over denken: zo'n nautical star is niet wat jim heeft ...

 

Zo, weten we dat ook weer :roftl:

 

(kijk maar op google, is toch lichtjes anders :wink2:)

 

*zucht* dat is wat ik net zeg Bienie, GESLOTEN is een nautical star....leuzuhhh

Link to comment
Share on other sites

Ja :roftl: Ik bedoelde dat je constant mensen tegenkwam met die tattoo .. ik zie 'm namelijk niet constant ofzo ... :wink2:

 

Ik kom denk ik vaker op plekken waar mensen met tatoos zijn? Mijn werk, school, onderweg...

Link to comment
Share on other sites

*zucht* dat is wat ik net zeg Bienie, GESLOTEN is een nautical star....leuzuhhh

 

Ja, maar gesloten beeld ik me toch ook anders in dan wat het werkelijk is, vandaar :wink2::roftl:

 

 

Maar never mind .. ga slapen :bleh: Ga ik ook doen ...

 

 

 

 

Slaap ze Nielo! :bye:

Link to comment
Share on other sites

Wie weet :roftl

 

Alhoewel ik 'm wel eens naar z'n tattoo gevraagd heb maar daar heb ik geen antwoord op gekregen (naja, niet dat dat veel zegt :roftl:) en er heeft eens iemand na een concert het erover gehad maar toen reageerd ie niet ... maar zij vroeg erachter omdat ze dezelfde had ofzo .. Weet alleen nu niet of zij dan ook ... :blink::roftl: (ken ze verder niet, las er toevallig wat van op een myspace-pagina)

 

 

Super :roftl:

 

LOL. :roftl:

 

Nah lijkt me niet dat je een tattoo neemt zonder na te zijn gegaan wat de betekenissen zijn? Of kunnen zijn? Ik bedoel, juist DEZE 3 kom ik vaak tegen afgelopen tijd!

 

 

 

Ja toch:roftl:

Ja o.a. iets met zeevaart jah, maar dat zijn gesloten tattoos zag ik...hmmm

 

 

 

Ik ga ook slapen. Weltrusten en als ik uit bed kom...dan is het nog kooorrrtttt tot London!!!!!!!

 

Truste piepeltjes!!!

 

Hm, kweenie. Wat nou als ie dacht dat sterretjes gewoon leuk waren? Ik had het nooit met gay geassocieerd hoor. ^^

 

Truste!!! :huglove:

(En mocht ik je niet meer spreken, veel plezier in Londen!!!)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy