Jump to content

Recommended Posts

misscien omdat ik wil weten waarom ik altijd word genegeerd :sneaky2:

 

Je wordt toch niet altijd genegeerd? :blink:

Ja, dat topic misschien nu toevallig wel, maar misschien leeft niet iedereen voor armbandjes .. kan je hen niet verplichten :wink2:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

misscien omdat ik wil weten waarom ik altijd word genegeerd :sneaky2:

 

Nou heb ik geen idee of je altijd genegeerd wordt, volgens mij valt dat echt wel mee. Er wordt ook zo vaak niet gereageerd op iets wat ik post, dat is nog geen reden om heel hard om aandacht te gaan roepen. Soms is het drukte, soms heeft iemand anders iets interessanters te melden, nouja dan is dat nou eenmaal zo...

Link to comment
Share on other sites

Je wordt toch niet altijd genegeerd? :blink:

Ja, dat topic misschien nu toevallig wel, maar misschien leeft niet iedereen voor armbandjes .. kan je hen niet verplichten :wink2:

 

daar gaat het niet om:sneaky2:

 

als ik hier in DEZE thread iets post word er 9 van de 10 keer overheen gebabbelt :sneaky2:

 

Net als vandaag dus. Waarom denk je dat ik minder actief ben hier?

Ik word toch genegeerd :sneaky2:

En ik begin het een beetje zat te worden:sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

je daagt me uit he...

 

geef me 'n momentje :mf_rosetinted:

 

Nogmaals quoten ... Is best wel een lang momentje :blink:

Het was nu ook niet de bedoeling dat je een heel boek gaat schrijven hoor :roftl: Dat lees ik op dit moment toch niet :blush-anim-cl::bleh:

Link to comment
Share on other sites

Nou heb ik geen idee of je altijd genegeerd wordt, volgens mij valt dat echt wel mee. Er wordt ook zo vaak niet gereageerd op iets wat ik post, dat is nog geen reden om heel hard om aandacht te gaan roepen. Soms is het drukte, soms heeft iemand anders iets interessanters te melden, nouja dan is dat nou eenmaal zo...

 

oh dus "hoi" is niet interesant genoeg :sneaky2:

 

En heel hard om aandacht roepen?

 

Je gaat al ruim een jaar zo, vind je het gek dat ik dan eens wil weten waarom? :boxed:

Link to comment
Share on other sites

daar gaat het niet om:sneaky2:

 

als ik hier in DEZE thread iets post word er 9 van de 10 keer overheen gebabbelt :sneaky2:

 

Net als vandaag dus. Waarom denk je dat ik minder actief ben hier?

Ik word toch genegeerd :sneaky2:

En ik begin het een beetje zat te worden:sneaky2:

 

Daar ging het wel om? Anders zou je die niet steeds erbij quoten ...

 

Als je gewoon "hoi" of "goedenavond" of "hoe is het" of iets dergelijks had gezegd (net zoals wij meestal beginnen, behalve Ingie dan :bleh:) dan had je volgens mij gewoon reactie gehad hoor ...

Link to comment
Share on other sites

oh dus "hoi" is niet interesant genoeg :sneaky2:

 

En heel hard om aandacht roepen?

 

Je gaat al ruim een jaar zo, vind je het gek dat ik dan eens wil weten waarom? :boxed:

 

Sorry, dan heb ik in alle drukte je hoi over het hoofd gezien!

 

Nou, bij deze:

 

Hoi! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Daar ging het wel om? Anders zou je die niet steeds erbij quoten ...

 

Als je gewoon "hoi" of "goedenavond" of "hoe is het" of iets dergelijks had gezegd (net zoals wij meestal beginnen, behalve Ingie dan :bleh:) dan had je volgens mij gewoon reactie gehad hoor ...

 

nou mooi niet.

 

Ik quote het erbij omdat ik iets (en met iets bedoel ik iets als het nu iets anders was geweest was het hetzelfde gegaan) had gepost en tot meerdere malen toe reageerd er niemand alsof ik niet besta :sneaky2:

 

en 9 van de 10 keer word een hooi ook genegeerd wardoor ik de mooite niet meer neem om met hooi te beginnen

Link to comment
Share on other sites

nou mooi niet.

 

Ik quote het erbij omdat ik iets (en met iets bedoel ik iets als het nu iets anders was geweest was het hetzelfde gegaan) had gepost en tot meerdere malen toe reageerd er niemand alsof ik niet besta :sneaky2:

 

Ja, en?

Als nu niemand zin heeft om op dat topic te reageren dan is dat toch zo? Zeg dan gewoon hoi ofzo (dat heb je vandaag nog niet gezegd) of vraag hoe het gaat of weet ik het als je aandacht wil. Maar als het enkel om je armbandjes te doen is en niemand wil daarop reageren dan is dat gewoon zo ...

Link to comment
Share on other sites

Is ook niet makkelijk als je niet vertelt wat je probleem is :roftl:

 

Aardrijkskunde:roftl:

 

Wat valt erover te vertellen dan? Die zit links en is klein? :mf_rosetinted:

 

Hij is fijngeplet door al mijn hoge hakken:mf_rosetinted:

 

Ben ik niemand!? :shun:

 

 

Jij bent alles voor mij, de zon, de zee en de liefde:wub2:

Link to comment
Share on other sites

Aardrijkskunde:roftl:

 

 

 

Hij is fijngeplet door al mijn hoge hakken:mf_rosetinted:

 

 

 

 

Jij bent alles voor mij, de zon, de zee en de liefde:wub2:

 

Ja uh .. iets specifieker zou misschien handig zijn? :roftl:

 

:shocked: Hoe doe je dat? Ga je met je hoge hakken op je kleine teen staan? :shocked:

 

 

Zij weer wel ja :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Wouter Hamel

 

240px-Wouter_hamel_paradiso1.jpg

 

 

2004 - 2007

 

Wouter Hamel (Den Haag, 19 mei 1977) zingt in augustus 2004 live op Radio 4, begeleid door de Young Sinatras. Na zijn studie aan de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht wint Hamel in 2005 als eerste man het Nederlands Jazz Vocalisten Concours. Het levert hem vele optredens op, zowel in theaters en op festivals als bij verschillende radio- en tv-programma's (o.a. Barend en Van Dorp, Paul de Leeuw, De Wereld Draait Door en Pauw & Witteman). Hij doet ook ervaring op als onderdeel van de a capella-groep Intermezzo. De zanger is geïnspireerd door popmuzikanten zoals PJ Harvey en Jeff Buckley en jazzvocalisten als Mel Tormé, Mark Murphy en Anita O'Day. Hij wordt genomineerd voor de Deloitte Jazz Award 2006, bestemd voor 'talent deserving wider recognition'. In maart 2007 verschijnt het debuutalbum Hamel dat de zanger voor Dox Records opneemt samen met producer Benny Sings. Het album komt in de top 20 terecht van de Album Top 100 en de single As Long As We're In Love krijgt een bescheiden notering in de Top 100. In juli staat Hamel tweemaal op North Sea Jazz in Rotterdam: als voorprogramma van Katie Melua en nog een keer samen met band en gastbijdragen van Benjamin Herman en Rory Ronde. De video bij de single As Long As We're In Love gaat in november in première tijdens een optreden in Paradiso. In november vliegt Hamel naar Japan om zijn album te promoten met radio- en tv-optredens. De eerste Nederlandse clubtournee eindigt op 15 december in Het Bolwerk te Sneek. Wouter Hamel wordt genomineerd voor de Edison Jazzism Publieksprijs.

 

2008

 

Dankzij het winnen van een Essent Award staat de zanger in januari op het festival Noorderslag in de Oosterpoort te Groningen. Het is de start van een nieuwe clubtour langs popzalen als Tivoli, 't Paard, Rotown, Effenaar en Patronaat. Samen met 'special guest' Benny Sings treedt Wouter Hamel begin februari op in de Billboard Live clubs in Osaka en Tokio. Hamel wint zowel een originele Originele Rembrandt uit handen van de Stichting Nederlandse Muziek, als de Buma Zilveren Harp 2007, een aanmoedigingsprijs voor veelbelovende kunstenaars die een belangrijke bijdrage hebben geleverd aan de Nederlandse muziek. De Zilveren Harp wordt 5 maart uitgereikt tijdens het Buma Harpen Gala in theater Spant te Bussum. Wouter Hamel verzorgt op 10 en 12 juli het voorprogramma van Doe Maar in de Rotterdamse Kuip. Hamel gaat weer met Benny Sings de studio in om zijn tweede album op te nemen.

 

 

2009

 

Wouter Hamel noemt zijn tweede cd Nobody's Tune (februari) een persoonlijker album dan zijn succesvolle debuut. Het totaalgeluid klinkt rijker dankzij exotische instrumenten (waaronder het Zweedse Hagström windorgel, autoharp, mbira, Japanse bellen, steeldrums en een mellotron) en dankzij gastbijdragen van onder meer labelgenoot Benjamin Herman, trompettist Kyteman (Relax) en leden uit zijn band, de Rotterdamse zangeres Shirma Rouse en leden uit zijn vaste begeleidingsgroep: Gijs Anders van Straalen (percussie), Sven Happel (bas), Pieter de Graaf (toetsen), Jasper van Hulten (drums) en Rory Ronde (gitaar). Naast jazz bevat de plaat invloeden van onder anderen folk, Burt Bacharach en klezmer. In januari zit Hamel al in Japan voor promotie van zijn album. Na een officiële cd-presentatie in Paradiso op 21 februari gaat de zanger op theatertournee langs veertig Nederlandse steden.

Om na het vertellen van deze informatie tot deel 2 aan te komen, een ligt uitgebreide versie althans...

 

1.Wouter Hamel

- 1.a Algemeen

1.a.a Het haar

1.a.b De neus

1.a.c De ogen

1.a.d De mond

1.a.e De heupen [een van jose's favorieten]

1.a.f De Voeten

- 1.b De band

1.b.a Sven happel

1.b.b Jasper van Hulten

1.b.c Rory Ronde

1.b.d Pieter de Graaf

1.b.e Gijs anders van Straalen

- 1.c Discografie

1.c.a 'Hamel'

1.c.b 'Nobody's Tune'

- 1.d Overzicht

1.d.a 2005: Nederlands Jazz Vocalisten Concours

1.d.b 2006: Nominatie Deloitte Jazz Award

1.d.c 2007: Album 'Hamel' (Nederlandse release

1.d.d 2007: Nominatie voor Edison People's Choice Award

1.d.e 2007: De Eerste Prijs[2]

1.d.f 2007: Album Hamel (Japanse release)

1.d.g 2007: Originele Rembrandt Award voor 'Hamel'

1.d.h 2008: Essent Award 2007 op Noorderslag festival

1.d.i 2008: 'Hamel' gouden plaat (15.000 cd's verkocht)

1.d.j 2008: Zilveren Harp

1.d.k 2008: Nominatie 3FM Award (beste nieuwkomer, beste zanger).

1.d.l 2008: Album 'Hamel' release Korea

1.d.m 2009: Theater tour door 40 steden

1.d.n 2009: Album 'Nobody's Tune' in Nederland en Japan

1.d.o 2009: Album 'Hamel' in Taiwan

1.d.p 2009: Azië tour (mei/juni onder andere in Korea en Japan)

2 HET VRIENDJE

2.a.a Winfried Baijens

2.a.b Winfried Baijens

2.a.c Winfried Baijens

2.a.d Winfried baijens [dit is wederom een geliefd ow bij José]

2.a.e Winfried Baijens

2.a.f Winfried Baijens

 

Extra informatie bij deel;

 

1.a Algemeen

1.a.a Het haar

Denk aan Honing, Goud, fluweel, zijde en de hand van God en je komt tot het magische deel van Wouter Hamel; Het haar

n15808309830_569652_9205.jpg

n15808309830_569624_2027.jpg

DSC02599.JPG

 

1.a.b De neus

Ook de neus mag er zeker wezen, niet te groot niet te klein...maar gewoon heel fijn

n15808309830_569632_3970.jpg

Z.a.a bovenstaande foto had ook bij sectie 1.a.a ingedeeld kunnen worden, echt is dit bij 99% van de foto's het geval. En een mens moet leren keuzes te maken

 

 

1.a.c De ogen

Wij snappen Winfried heel goed

4629_100335649976690_100000007658267_6444_7005174_n.jpg

zie sectie Z.a.a voor informatie

 

 

1.a.d De mond

<sigh> Dat is alles wat ik kan zeggen...

Het is een verlies voor de vrouwelijkheid dat deze lippen enkel gekust zullen worden door Winfried Baijens. [Zie 2.a.a tm 2.a.f]

 

 

1.a.e De heupen [een van jose's favorieten]

Voor verdere informatie Bel 0909-Joseechschedeolee

 

1.a.f De Voeten

Het zal vast een zwarte last zijn om al deze goddelijkheid te kunnen dragen, maar manlief Winfried zal er vast voor zorgen dat ook deze voeten volledig aan zijn trekken komen.!

 

gijs2.jpg

Wouter, We love you!

Link to comment
Share on other sites

Daar ging het wel om? Anders zou je die niet steeds erbij quoten ...

 

Als je gewoon "hoi" of "goedenavond" of "hoe is het" of iets dergelijks had gezegd (net zoals wij meestal beginnen, behalve Ingie dan :bleh:) dan had je volgens mij gewoon reactie gehad hoor ...

 

Verschil moet er wezen he:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja, en?

Als nu niemand zin heeft om op dat topic te reageren dan is dat toch zo? Zeg dan gewoon hoi ofzo (dat heb je vandaag nog niet gezegd) of vraag hoe het gaat of weet ik het als je aandacht wil. Maar als het enkel om je armbandjes te doen is en niemand wil daarop reageren dan is dat gewoon zo ...

 

en 9 van de 10 keer word een hoi ook genegeerd waardoor ik de moeite niet meer neem om met hoi te beginnen

 

Het ding hier niet om de armbandjes maar gewoon om het feit dat mijn aanwezigheid word genegeerd voor de zoveelste keer :sneaky2:

 

Ik ben het zat, ik ben boos en geloof me het duurt bij mij ERG lang voordat ik boos ben. In dit geval meer dan een jaar :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Linde! :roftl: Niet normaal :roftl:

 

Verschil moet er wezen he:roftl:

 

Ja, klopt .. En uiteraard ben jij weer net wat anders .. zou me verbazen moest dat niet zo zijn :mf_rosetinted::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Het ding hier niet om de armbandjes maar gewoon om het feit dat mijn aanwezigheid word genegeerd voor de zoveelste keer :sneaky2:

 

Ik ben het zat, ik ben boos en geloof me het duurt bij mij ERG lang voordat ik boos ben. In dit geval meer dan een jaar :sneaky2:

 

Aangezien je het vandaag nog over niks anders gehad hebt kan ik me moeilijk voorstellen dat dat er niks mee te maken had. Was iedereen naar je topic gevlogen (beetje moeilijk want er was niemand maar kom) en had gezegd: ooooooooh, aaaaaaaah, wat leuk, wat super! Dan was je helemaal niet boos geweest.

 

Dus het gaat wel over dat topic/die armbandjes :wink2:

Link to comment
Share on other sites

1.a.d De mond

<sigh> Dat is alles wat ik kan zeggen...

Het is een verlies voor de vrouwelijkheid dat deze lippen enkel gekust zullen worden door Winfried Baijens. [Zie 2.a.a tm 2.a.f]

 

Dat is andersom ook het geval :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Dat is andersom ook het geval :teehee:

 

Hmm, ik denk niet dat ik volg ...

 

LINDEEEE I love you!! :bow:

Serieus, ik begin te twijfelen over HFS.. misschien kan ik beter moeite doen voor een LFS! :bow::biggrin2:

 

Ok, nu weet ik zeker dat ik niet volg ..

 

Waar heb je het over? :blink::blush-anim-cl::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy