Jump to content

Dutch Thread Part 30 Y'all!


Diana

Recommended Posts

Ja ik heb er zo naar uitgekeken, wil gewoon ernaartoe, is toch ook belangrijk dat je af en toe wat leuks hebt? En inderdaad, U2 was HET streven van 2009. Ga lekker 2 keer, vond dat we dat wel verdiend hadden:biggrin2:

 

 

Nou daar lijkt mij ook niet veel verkeerds aan, denk dat een dag vol lol zou zijn inderdaad:naughty:

 

 

Vast. Dat moet haast wel, toch?

Ben benieuwd wat er trouwens van waar is maar dat horen we vast snel genoeg:teehee:

 

Dat heb je zeker verdiend ja!!! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:roftl: Het zou me eigenlijk niets verbazen.

 

Mij ook niet nee. En idd, misschien kan hij dan even ontkennen of bevestigen want ik ben ook wel benieuwd of het nou waar is. Zou wel vaag zijn hoor, mijn buurmeisje was vroeger (voor haar deathmetal-tijdperk :roftl:) helemaal fan (maar dan ook helemaal, tot dekbedhoezen aan toe:naughty: Waar ik haar overigens niet meer aan mag herinneren....) van Michael Jackson. Ik vind zn muziek (althans, veel van zn muziek) best okee tot goed, maar die man zelf heb ik altijd n creep gevonden. Een zielige creep, dat wel.

Link to comment
Share on other sites

Mij ook niet nee. En idd, misschien kan hij dan even ontkennen of bevestigen want ik ben ook wel benieuwd of het nou waar is. Zou wel vaag zijn hoor, mijn buurmeisje was vroeger (voor haar deathmetal-tijdperk :roftl:) helemaal fan (maar dan ook helemaal, tot dekbedhoezen aan toe:naughty: Waar ik haar overigens niet meer aan mag herinneren....) van Michael Jackson. Ik vind zn muziek (althans, veel van zn muziek) best okee tot goed, maar die man zelf heb ik altijd n creep gevonden. Een zielige creep, dat wel.

 

Ja, ik lees nog steeds overal alleen maar verschillende dingen, ook al wordt er wel op steeds meer plekken beweerd dat ie overleden is.

Dekbedden... :naughty:

Ik ken eigenlijk vrij weinig van z'n muziek, maar t is zeker niet slecht nee.

Hem heb ik ook altijd een beetje eng gevonden, al hoopte ik stiekem altijd dat dat misschien maar gewoon een act was. :teehee:

Maar met zo'n jeugd kun je ook niet anders dan verknipt opgroeien denk ik.

 

*Edit: Zelfs E!Online gaat me nu al mailen dat ie dood is. :blink: (Ze zijn zeker vergeten dat ik me al een tijdje terug heb afgemeld voor hun mails. :mf_rosetinted:)

Edited by Nielo
Link to comment
Share on other sites

Dames .. ik ga jullie zo stilaan verlaten ..

Tegen morgenmiddag zullen ze het wel zeker weten mag ik hopen?

 

Slaap goed! :bye:

Link to comment
Share on other sites

Ja, ik denk dat ik toch ook maar naar bed ga.

 

Dat neem ik ook aan ja...

 

Ik spreek jullie maandag ofzo wel weer... Heb t weekend denk ik niet echt tijd om online te komen. :sad:

 

Truste! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy