Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 3.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedgoed. Alleen ellendig warm.:sneaky2:

Ben de dag zwetend & puffend doorgekomen. 38°C, komop, dat is geen leven.:sneaky2:

(let niet op mijn geklaag aub.:teehee:)

 

Vertel mij wat .. Ik heb de hele dag gewerkt :boxed:

 

Is het bij jullie niet afgekoeld trouwens?

Hier heeft het serieus ge-onweerd en gedaan ... En in Brussel blijkbaar ook (wist Jim te vertellen :bleh::roftl:) dus ik dacht dat heel België ondertussen wel weer in de normalere temperaturen zat?

Link to comment
Share on other sites

Ik ben er half & half. Tegelijk al voor school bezig.:aah:

 

Nu al met school bezig? :shocked:

Wow. Indrukwekkend!

Wat ben je aan t doen?

 

Goedgoed. Alleen ellendig warm.:sneaky2:

Ben de dag zwetend & puffend doorgekomen. 38°C, komop, dat is geen leven.:sneaky2:

(let niet op mijn geklaag aub.:teehee:)

 

Vertel mij wat. :aah:

Ik leef al de hele dag op waterijsjes, koud drinken en de 'frisse' lucht van mijn ventilator. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Vertel mij wat .. Ik heb de hele dag gewerkt :boxed:

 

Is het bij jullie niet afgekoeld trouwens?

Hier heeft het serieus ge-onweerd en gedaan ... En in Brussel blijkbaar ook (wist Jim te vertellen :bleh::roftl:) dus ik dacht dat heel België ondertussen wel weer in de normalere temperaturen zat?

Buiten is 't afgekoeld jah, maar binnen...vooral boven, op de slaapkamers is 't nog drukkend warm. word leuk straks...:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Buiten is 't afgekoeld jah, maar binnen...vooral boven, op de slaapkamers is 't nog drukkend warm. word leuk straks...:bleh:

 

Kan je niet alle ramen opengooien dan? :roftl:

Hier staat alles open en je voelt zo de frisse lucht binnenkomen .. zaaaalig ..

Link to comment
Share on other sites

Nu al met school bezig? :shocked:

Wow. Indrukwekkend!

Wat ben je aan t doen?

 

Vertel mij wat. :aah:

Ik leef al de hele dag op waterijsjes, koud drinken en de 'frisse' lucht van mijn ventilator. :roftl:

 

Uhu, had je niet verwacht van mij hé.:das:

Nja, voorbereidend werk... Voor een opdracht die we gaan krijgen.

Architecten opzoeken nzo...:teehee:

 

achja, leven op waterijsjes zal jij wel niet erg vinden zeker.:teehee:

 

Kan je niet alle ramen opengooien dan? :roftl:

Hier staat alles open en je voelt zo de frisse lucht binnenkomen .. zaaaalig ..

Als we nu eens ramen hadden die opengingen, dat zou enorm handig zijn in deze situatie.:aah: er zijn boven mss 1 of 2 ramen die opengaan.:teehee:

Link to comment
Share on other sites

Als we nu eens ramen hadden die opengingen, dat zou enorm handig zijn in deze situatie.:aah: er zijn boven mss 1 of 2 ramen die opengaan.:teehee:

 

Aha .. interessant ..

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Kan je niet alle ramen opengooien dan? :roftl:

Hier staat alles open en je voelt zo de frisse lucht binnenkomen .. zaaaalig ..

 

Wij hebben een kitten, erg prettig want die mag /kan nog niet naar buiten. Met als gevolg dat we lekker met de deur dicht zitten en ook mn ramen kan ik nu niet open zetten want het waait nog behoorlijk hier en de wind staat pal op mn ramen, ook weer fijn.

 

Zit me trouwens enorm op morgenmiddag te verheugen. Moet naar de tandarts, en niet voor controle. Hoop dat ik het overleef, twee verstandskiezen trekken (de derde kwam ik gelukkig onderuit omdat ik daarvoor naar de kaakchirurg zou moeten maar daar heb ik even geen zin in, in die andere twee zitten gaten en daar heb ik last van, die zal ik niet missen, maar zolang ik er geen last van heb blijft die laatste maar lekker zitten hoor....) en vier gaatjes vullen :boxed::boxed: Lekker spul, die antibiotica....:sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Buiten is 't afgekoeld jah, maar binnen...vooral boven, op de slaapkamers is 't nog drukkend warm. word leuk straks...:bleh:

 

Precies. Op mijn kamer (8 hoog) blijft t gewoon altijd warm. Heb vanmiddag t raam wel wagenwijd opengedaan, maar toch. :aah:

Link to comment
Share on other sites

Wij hebben een kitten, erg prettig want die mag /kan nog niet naar buiten. Met als gevolg dat we lekker met de deur dicht zitten en ook mn ramen kan ik nu niet open zetten want het waait nog behoorlijk hier en de wind staat pal op mn ramen, ook weer fijn.

 

Zit me trouwens enorm op morgenmiddag te verheugen. Moet naar de tandarts, en niet voor controle. Hoop dat ik het overleef, twee verstandskiezen trekken (de derde kwam ik gelukkig onderuit omdat ik daarvoor naar de kaakchirurg zou moeten maar daar heb ik even geen zin in, in die andere twee zitten gaten en daar heb ik last van, die zal ik niet missen, maar zolang ik er geen last van heb blijft die laatste maar lekker zitten hoor....) en vier gaatjes vullen :boxed::boxed: Lekker spul, die antibiotica....:sneaky2:

 

Je hebt geen vliegenramen ervoor dan? :bleh:

(alhoewel, als je kat echt wil gaat die daar dooruit denk ik .. :roftl:)

 

Klinkt gezellig :mf_rosetinted:

Volgens mij gaat mijn dag morgen leuker zijn :naughty:

 

(dat hoop ik toch tenminste :lmfao:)

Link to comment
Share on other sites

Uhu, had je niet verwacht van mij hé.:das:

Nja, voorbereidend werk... Voor een opdracht die we gaan krijgen.

Architecten opzoeken nzo...:teehee:

 

achja, leven op waterijsjes zal jij wel niet erg vinden zeker.:teehee:

 

:naughty:

 

Klinkt wel grappig! Hopelijk is t niet te veel werk!

 

 

Nope. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

:naughty:

 

Klinkt wel grappig! Hopelijk is t niet te veel werk!

 

 

Nope. :biggrin2:

 

ooh, een lijstje van 51 waaruit we een top 5 moeten creëren en een top 3 moeten bespreken. en dan te bedenken dat ik nog een week heb. en dat ik net een top 6 heb...nee hoor, niet veel werk.:glasses2:

 

 

dat dacht ik wel.:teehee:

Link to comment
Share on other sites

Wij hebben een kitten, erg prettig want die mag /kan nog niet naar buiten. Met als gevolg dat we lekker met de deur dicht zitten en ook mn ramen kan ik nu niet open zetten want het waait nog behoorlijk hier en de wind staat pal op mn ramen, ook weer fijn.

 

Zit me trouwens enorm op morgenmiddag te verheugen. Moet naar de tandarts, en niet voor controle. Hoop dat ik het overleef, twee verstandskiezen trekken (de derde kwam ik gelukkig onderuit omdat ik daarvoor naar de kaakchirurg zou moeten maar daar heb ik even geen zin in, in die andere twee zitten gaten en daar heb ik last van, die zal ik niet missen, maar zolang ik er geen last van heb blijft die laatste maar lekker zitten hoor....) en vier gaatjes vullen :boxed::boxed: Lekker spul, die antibiotica....:sneaky2:

Dat is minder, en die kitten even in een andere kamer steken terwijl je de ramen openzet?:teehee:

 

Aj, ik heb mijn wijsheidstanden enkele weken geleden ook laten trekken, heb er eig totaal geen last van gehad. Maarja... Laat je 't bij de tandarts doen? Ik moest naar 't ziekenhuis ervoor...

Link to comment
Share on other sites

ooh, een lijstje van 51 waaruit we een top 5 moeten creëren en een top 3 moeten bespreken. en dan te bedenken dat ik nog een week heb. en dat ik net een top 6 heb...nee hoor, niet veel werk.:glasses2:

 

 

dat dacht ik wel.:teehee:

 

Damn, daar kun je wel even zoet mee zijn ja! :aah:

 

Doen ze jullie dat echt aan, huiswerk in de vakantie? Evil.

Link to comment
Share on other sites

Inderdaad.:glasses2:

 

en blijkbaar wel hé. vraag mij af wat dat volgend jaar gaat zijn. met de GIP.:aah:

 

Gemeen.

 

Eeh... GIP? :blink:

 

 

(Vast iets Vlaams wat ik als Nederlander niet ken. :naughty:)

Link to comment
Share on other sites

Geïntegreerde Proef? Iets in die aard? Weet het niet meer precies :roftl:

 

Normaal doe je in je laatste jaar stage, en daar moet je dan een eindwerk rond maken, dat is de GIP :wink2: Of bij ons was dat toch zo :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Geïntegreerde Proef? Iets in die aard? Weet het niet meer precies :roftl:

 

Normaal doe je in je laatste jaar stage, en daar moet je dan een eindwerk rond maken, dat is de GIP :wink2: Of bij ons was dat toch zo :roftl:

 

Stage? Op de middelbare school? :shocked:

 

Toch meer verschillen tussen Vlaanderen en Nederland dan ik dacht. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Geïntegreerde Proef? Iets in die aard? Weet het niet meer precies :roftl:

 

Normaal doe je in je laatste jaar stage, en daar moet je dan een eindwerk rond maken, dat is de GIP :wink2: Of bij ons was dat toch zo :roftl:

 

niet altijd stage hoor, gewoon laatste jaar middelbaar.:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Stage? Op de middelbare school? :shocked:

 

Toch meer verschillen tussen Vlaanderen en Nederland dan ik dacht. :roftl:

 

stage is maar in sommige studierichtingen. niet altijd.

maar eindwerk is voor elke studierichting. iedereen die in het laatste jaar zit moet dat maken.:teehee:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy