Jump to content

How do you feel right now? part 2


Dark Angel

Recommended Posts

  • Replies 4.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Happy!

 

Last night I went and helped in the recording of a song....it took 3 and a half hours to do. But I'm now going to be credited on the album, have a copy of it when it comes out, and it's gonna be played on Radio etc :aah: And the band's playing at Glastonbury! And I might be needed...which would be great coz I'd be backstage, and Mika's at Glastonbury! I'm slightly excited :aah:

Link to comment
Share on other sites

Ej! han kommer han ved det bare ikke selv.... endnu, Fu(k jeg bliver sur/ ked af det hvis han ikke kommer, jeg har lige købt billetter!! :sneaky2:

 

Kan altid håbe at han vil updatere den meget snart igen... men hvorfor gør en andet fra teamet det ik... så som John?

Jeg kommer til at hører for det i lang tid hvis han ik kommer...

Nervøs nok til at min make-up nok sidder nede på mine kinder nu og har det dårigt...

Link to comment
Share on other sites

Kan altid håbe at han vil updatere den meget snart igen... men hvorfor gør en andet fra teamet det ik... så som John?

Jeg kommer til at hører for det i lang tid hvis han ik kommer...

Nervøs nok til at min make-up nok sidder nede på mine kinder nu og har det dårigt...

 

Hvis han ikke kommer skal jeg have mine penge tilbage fra den billet!! :sneaky2:

Ellers må vi skrive til dem? og spørger om han kommer! har de en e-mail?

Link to comment
Share on other sites

Hvis han ikke kommer skal jeg have mine penge tilbage fra den billet!! :sneaky2:

Ellers må vi skrive til dem? og spørger om han kommer! har de en e-mail?

 

Jeg spurgte John efter showet i KB Hallen (tour manager) og han sagde at han vil komme tilbage der og at de vil søge efter BGs og LGs der også... men planer kan jo ændre sig hele tiden...

Link to comment
Share on other sites

Jeg spurgte John efter showet i KB Hallen (tour manager) og han sagde at han vil komme tilbage der og at de vil søge efter BGs og LGs der også... men planer kan jo ændre sig hele tiden...

 

lad være med at sige det kan ændre sig!? får der herre dårligt nu, havde sådan glædet mig!! :( Han skal ikke lave nogen anden koncert den 4! så han KOMMER til dk! :sad:

Link to comment
Share on other sites

lad være med at sige det kan ændre sig!? får der herre dårligt nu, havde sådan glædet mig!! :( Han skal ikke lave nogen anden koncert den 4! så han KOMMER til dk! :sad:

 

Har også glødet mig KANON meget.. plaget min fam. om billet der til. Snakket en del om det ect.

Link to comment
Share on other sites

Har også glødet mig KANON meget.. plaget min fam. om billet der til. Snakket en del om det ect.

 

Men han kommer da også!!!!! :sneaky2: tænk posetivt.. tænk posetivr. Han opdaterer den da sikkert igen i morgen, han SKAL opdaterer den i morgen :(

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy