Jump to content

The Dutch thread, Part 35


ilseh1983

Recommended Posts

:thumb_yello:

ik wil echt wel naar Londen gaan :)

 

Oooooh, ik wil ook zooooo graag, maar het weekend is verkeerd gekozen!

Het is het laatste weekend van de Kerstvakantie, en als alles een beetje mee mag zitten, komen we dan net terug van ons huisje in Oostenrijk! Dus Londen gaat hem dan niet worden!

 

EN DAAR BAAL IK ZOOOO VAN!

 

Zou zeggen, doe het een weekje later, dan kom ik zeker!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Geen idee of er überhaupt nog veel mensen deze thread regelmatig lezen (:aah:), maar ik dacht, ik laat even weten dat ik eindelijk een datum heb geprikt, en dat ik 4 april richting Amerika vertrek. :biggrin2:

Eind mei ben ik weer terug. Ik zal binnenkort de link naar m'n blog hier plaatsen, voor t geval iemand daar interesse in heeft. ^^

Link to comment
Share on other sites

Geen idee of er überhaupt nog veel mensen deze thread regelmatig lezen (:aah:), maar ik dacht, ik laat even weten dat ik eindelijk een datum heb geprikt, en dat ik 4 april richting Amerika vertrek. :biggrin2:

Eind mei ben ik weer terug. Ik zal binnenkort de link naar m'n blog hier plaatsen, voor t geval iemand daar interesse in heeft. ^^

oh dat is al binnen een tweetal weken :aah:

Link to comment
Share on other sites

Yup, eindelijk. :biggrin2:

Regelen duurde iets langer dan gepland, maar nu bijna klaar. Had eigenlijk al lang weg willen zijn, maar goed, zonder credit card ging dat wat lastig. :roftl:

 

Alles goed met jou?

Link to comment
Share on other sites

Yup, eindelijk. :biggrin2:

Regelen duurde iets langer dan gepland, maar nu bijna klaar. Had eigenlijk al lang weg willen zijn, maar goed, zonder credit card ging dat wat lastig. :roftl:

 

Alles goed met jou?

ja zo goed als kan, hoewel ik nu volgende week naar een nieuw project moet en nog vroeger zal moeten opstaan :huh:

 

en hoe is het met jou? buiten dat je naar amerika gaat :teehee:

 

is al lang geleden dat ik hier nog geweest ben in de dutch thread :aah:

Link to comment
Share on other sites

Oeh, hoe vroeg moet je dan opstaan? :aah:

(En wat voor project is het?)

 

Met mij prima, alleen hopeloos verkouden. En totaal uit m'n ritme, omdat ik nu vanuit mijn ouders allemaal dingen aan t regelen ben, en t voelt bijna alsof ik weer thuis woon. :aah:

 

Ja, t is redelijk dood hier. :sad:

Link to comment
Share on other sites

Oeh, hoe vroeg moet je dan opstaan? :aah:

(En wat voor project is het?)

 

Met mij prima, alleen hopeloos verkouden. En totaal uit m'n ritme, omdat ik nu vanuit mijn ouders allemaal dingen aan t regelen ben, en t voelt bijna alsof ik weer thuis woon. :aah:

 

Ja, t is redelijk dood hier. :sad:

wel nu stond ik op om 5U45, en denkt dat het vanaf volgende week 5u15 wordt :aah:

 

is waarschijnlijk wel nogal hectisch niet?

 

is idd nogal dood hier, en ik zit dan ook meest in andere threads dus

Link to comment
Share on other sites

Kwart over 5?! :shocked:

Ik voel met je mee! :aah:

 

Nogal ja, ben blij dat ik nu in ieder geval een datum heb, want ik begon al bijna te geloven dat ik nooit meer zou vertrekken.

 

Ja, logisch, hier valt niet veel meer te beleven. Ik ben de laatste tijd wel weer iets vaker online, maar ik lees meer dan ik post.

Link to comment
Share on other sites

Kwart over 5?! :shocked:

Ik voel met je mee! :aah:

 

Nogal ja, ben blij dat ik nu in ieder geval een datum heb, want ik begon al bijna te geloven dat ik nooit meer zou vertrekken.

 

Ja, logisch, hier valt niet veel meer te beleven. Ik ben de laatste tijd wel weer iets vaker online, maar ik lees meer dan ik post.

dankje :aah:

en is voor drie weken (oh zie dat ik je vergat te antwoorden over het project :roftl:, het is een proefsleuvenonderzoek)

 

ik hoop dat het een fantastische ervaring wordt :teehee:

 

ik ben nogal vaak online, bijna altijd als ik thuis ben en aan m'n postcount kan je zien dat ik nogal vaak post :lmfao:

 

ah ga jij naar het festival in Luik?

Link to comment
Share on other sites

Aah, en eh, wat is een proefsleuvenonderzoek precies? :blush-anim-cl:

 

Ik hoop t ook. :roftl:

 

Hehehe, je postcount is idd iets hoger dan mijne. :naughty:

Nu heb ik wel weer vaak als ik achter m'n computer zit MFC ook aan staan, maar omdat ik t een tijdje zo druk had met werken, had ik toen m'n computer alleen voor de dingen die echt nodig waren aan en schoot MFC er een beetje bij in. Maar volgend jaar ga ik weer studeren, dus dan wordt dit weer mijn vaste studie ontwijkend gedrag plekje. :naughty:

 

Ik weet het nog niet. Ik denk t niet, ik heb voor mezelf een beetje de regel dat ik niet reis voor concerten, omdat ik van zoveel artiesten fan ben, dat dat gewoon te duur wordt/te veel tijd kost. Ik zou alleen voor een artiest/band reizen als ze niet naar Nederland kwamen en ik ze nog nooit live gezien had. (Zoals the Rolling Stones, als die deze zomer weer gaan touren, maar Nederland overslaan, dan wil ik ze toch per se nog live zien, zeker ook omdat ze toch al een beetje op leeftijd zijn. :aah:)

Maar wie weet laat ik me nog overhalen om toch naar Luik te gaan. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Aah, en eh, wat is een proefsleuvenonderzoek precies? :blush-anim-cl:

 

Ik hoop t ook. :roftl:

 

Hehehe, je postcount is idd iets hoger dan mijne. :naughty:

Nu heb ik wel weer vaak als ik achter m'n computer zit MFC ook aan staan, maar omdat ik t een tijdje zo druk had met werken, had ik toen m'n computer alleen voor de dingen die echt nodig waren aan en schoot MFC er een beetje bij in. Maar volgend jaar ga ik weer studeren, dus dan wordt dit weer mijn vaste studie ontwijkend gedrag plekje. :naughty:

 

Ik weet het nog niet. Ik denk t niet, ik heb voor mezelf een beetje de regel dat ik niet reis voor concerten, omdat ik van zoveel artiesten fan ben, dat dat gewoon te duur wordt/te veel tijd kost. Ik zou alleen voor een artiest/band reizen als ze niet naar Nederland kwamen en ik ze nog nooit live gezien had. (Zoals the Rolling Stones, als die deze zomer weer gaan touren, maar Nederland overslaan, dan wil ik ze toch per se nog live zien, zeker ook omdat ze toch al een beetje op leeftijd zijn. :aah:)

Maar wie weet laat ik me nog overhalen om toch naar Luik te gaan. :naughty:

 

wel proefsleuvenonderzoek, is eigenlijk een archeologisch vooronderzoek, door middel van een kraan worden er sleuven getrokken op het terrein en kijken wij of het een archeologisch waardevol terrein is, indien het waardevol is wordt een volwaardige opgraving geadviseerd en anders wordt het terrein vrijgegeven aan de aannemer, hoop dat ik het een beetje duidelijk uitgelegd heb:aah:

 

:teehee: als je je laat overhalen, laat het dan weten he :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Heel duidelijk, klinkt interessant!

 

Dan laat ik dat zeker weten ja. :biggrin2:

 

Ga jij trouwens naar die 5th anniversary meet-up? Want daar aarzel ik ook nog een beetje over.

Link to comment
Share on other sites

Heel duidelijk, klinkt interessant!

 

Dan laat ik dat zeker weten ja. :biggrin2:

 

Ga jij trouwens naar die 5th anniversary meet-up? Want daar aarzel ik ook nog een beetje over.

ik ben van plan te gaan ja, moet die thread nog eens opnieuw bekijken, want ben niet meer mee :aah:

 

 

oh heb juist goed nieuws gekregen :teehee: vanaf 18 april heb ik een project van een maand dichter bij huis :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Oh er is nog eens volk hier!! :teehee:

Hallo iedereen!

 

Om wat mee te doen:

 

Ik ga niet naar Luik.

 

Ik ga niet naar de 5 jaar meet up :biggrin2:

Die vijf jaar meet up zou ik zeker doen als we hier in belgie gewoon iets organiseerden maar ik ga er echt niet voor londen.

Link to comment
Share on other sites

Oh er is nog eens volk hier!! :teehee:

Hallo iedereen!

 

Om wat mee te doen:

 

Ik ga niet naar Luik.

 

Ik ga niet naar de 5 jaar meet up :biggrin2:

Die vijf jaar meet up zou ik zeker doen als we hier in belgie gewoon iets organiseerden maar ik ga er echt niet voor londen.

oh :sad: had gehoopt dat je wel naar Luik zou komen, maar ik versta het wel :wink2:

Link to comment
Share on other sites

ik ben van plan te gaan ja, moet die thread nog eens opnieuw bekijken, want ben niet meer mee :aah:

 

 

oh heb juist goed nieuws gekregen :teehee: vanaf 18 april heb ik een project van een maand dichter bij huis :teehee:

 

Ja, alleen al die eerste post helemaal lezen kostte me nogal wat tijd. :roftl:

 

Yay! Uitslapen! :biggrin2:

 

Oh er is nog eens volk hier!! :teehee:

Hallo iedereen!

 

Om wat mee te doen:

 

Ik ga niet naar Luik.

 

Ik ga niet naar de 5 jaar meet up :biggrin2:

Die vijf jaar meet up zou ik zeker doen als we hier in belgie gewoon iets organiseerden maar ik ga er echt niet voor londen.

 

Droopsy! :boing:

Dat is lang geleden, alles goed?

 

Ja, precies, Londen is super duur (maar wel heel leuk), maar ik denk ook niet dat ik ga.

 

Oké, ik ga even van computer wisselen. Ben zo weer terug.

Link to comment
Share on other sites

oh :sad: had gehoopt dat je wel naar Luik zou komen, maar ik versta het wel :wink2:

 

Wel, ik heb keiveel zin om iedereen terug te zien, maar festivals... vind ik niet zo leuk. Ik wacht wel op het nieuwe album en de nieuwe concerten:thumb_yello:

 

En wat goed dat je toch een maand dichter bij huis kan werken nu!!

 

Ja, alleen al die eerste post helemaal lezen kostte me nogal wat tijd. :roftl:

 

Yay! Uitslapen! :biggrin2:

 

 

 

Droopsy! :boing:

Dat is lang geleden, alles goed?

 

Ja, precies, Londen is super duur (maar wel heel leuk), maar ik denk ook niet dat ik ga.

 

Oké, ik ga even van computer wisselen. Ben zo weer terug.

 

Ja alles goed hier! Ik heb een job gevonden!! :teehee: Ben al zo'n lange tijd aan het zoeken, en nu ineens werd ik vorige week twee keer uitgenodigd voor een gesprek. Deze week trouwens ook nog maar dat heb ik dus moeten afzeggen :aah: Dus vorige donderdag had ik m'n allereerste sollicitatiegesprek als maatschappelijk werker. Was bij een ziekenfonds en er waren SUPERVEEL kandidaten. Je moest je zelfs zo inschrijven op een lijst en voor mij waren er al tien geweest (11 uur smorgens!) en dan kwam er nog een deel...

 

Nuja, ze belde me ineens dinsdag op met de mededeling dat er eigenlijk geen enkele kandidaat geschikt was voor die nieuwe job. Ze hebben dan maar iemand die er al werkte deze job gegeven en haar job was dus nu vrijgekomen. En aangezien ze het zo'n positief gesprek vonden kreeg ik nu haar job :biggrin2: Het is voorlopig maar voor vier maand maar het is een erg grote organisatie en als je er al binnen bent is het makkelijker om er te blijven zeg maar :teehee: 1 april begin ik, jeej!:yay:

 

En zo spannnnneeddd voor je! Bijna vertrekken! En post die link maar want ik ga het zeker volgen! :wub2: Ga je ook pics posten enzo dan?

Link to comment
Share on other sites

 

Wel, ik heb keiveel zin om iedereen terug te zien, maar festivals... vind ik niet zo leuk. Ik wacht wel op het nieuwe album en de nieuwe concerten:thumb_yello:

 

En wat goed dat je toch een maand dichter bij huis kan werken nu!!

 

 

 

Ja alles goed hier! Ik heb een job gevonden!! :teehee: Ben al zo'n lange tijd aan het zoeken, en nu ineens werd ik vorige week twee keer uitgenodigd voor een gesprek. Deze week trouwens ook nog maar dat heb ik dus moeten afzeggen :aah: Dus vorige donderdag had ik m'n allereerste sollicitatiegesprek als maatschappelijk werker. Was bij een ziekenfonds en er waren SUPERVEEL kandidaten. Je moest je zelfs zo inschrijven op een lijst en voor mij waren er al tien geweest (11 uur smorgens!) en dan kwam er nog een deel...

 

Nuja, ze belde me ineens dinsdag op met de mededeling dat er eigenlijk geen enkele kandidaat geschikt was voor die nieuwe job. Ze hebben dan maar iemand die er al werkte deze job gegeven en haar job was dus nu vrijgekomen. En aangezien ze het zo'n positief gesprek vonden kreeg ik nu haar job :biggrin2: Het is voorlopig maar voor vier maand maar het is een erg grote organisatie en als je er al binnen bent is het makkelijker om er te blijven zeg maar :teehee: 1 april begin ik, jeej!:yay:

 

En zo spannnnneeddd voor je! Bijna vertrekken! En post die link maar want ik ga het zeker volgen! :wub2: Ga je ook pics posten enzo dan?

ooh je hebt een job, ben blij voor jou :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy