Jump to content

MIKA@Suikerrock - Tienen Belgium July 28 2012


robertina

Recommended Posts

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

I ordered my ticket on March 26...:boing:

Payed for it the next day...:boing:

Still don't have my ticket they were supposed to send me by e-mail...:dunno:

 

I'm waiting for 2 weeks now already...anyone else here who is still waiting like me? :nervous:

Already send 2 e-mails to ask about it but got no reply so far...am I being tooooo impatient?? :blink:

 

Link to comment
Share on other sites

I ordered my ticket on March 26...:boing:

Payed for it the next day...:boing:

Still don't have my ticket they were supposed to send me by e-mail...:dunno:

 

I'm waiting for 2 weeks now already...anyone else here who is still waiting like me? :nervous:

Already send 2 e-mails to ask about it but got no reply so far...am I being tooooo impatient?? :blink:

 

 

Denk het niet... Kun je ze niet bellen?

Link to comment
Share on other sites

Ga vandaag betalen. Waarschijnlijk via overschrijving ja

 

Hmm...ok...3de e-mail is intussen verzonden :sneaky2:

 

 

 

Dit zijn geen grappen, niet goed voor mijn hart :aah:

Link to comment
Share on other sites

Hmm...ok...3de e-mail is intussen verzonden :sneaky2:

 

 

 

Dit zijn geen grappen, niet goed voor mijn hart :aah:

 

Hhahahaha, we zullen zien. Als ik het me goed herinner was er nog iemand met hetzelfde probleem. Of ik las een eerdere reactie van jou :aah:

Link to comment
Share on other sites

Hhahahaha, we zullen zien. Als ik het me goed herinner was er nog iemand met hetzelfde probleem. Of ik las een eerdere reactie van jou :aah:

 

Nee, ik was het niet...:dunno:

Link to comment
Share on other sites

oei... vreemd... en is het geld van je rekening?

 

Ja, de dag nadat ik het ticket besteld heb al...

heb in mijn e-mail een transactieoverzicht meegestuurd zodat ze kunnen zien dat ik al betaald heb...dus wacht ik..................en wacht ik...........................en wacht ik................:blink:

Link to comment
Share on other sites

Ja, de dag nadat ik het ticket besteld heb al...

heb in mijn e-mail een transactieoverzicht meegestuurd zodat ze kunnen zien dat ik al betaald heb...dus wacht ik..................en wacht ik...........................en wacht ik................:blink:

 

Hmmmm.... Vreemde praktijken daar bij Suikerrock... :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Ja, de dag nadat ik het ticket besteld heb al...

heb in mijn e-mail een transactieoverzicht meegestuurd zodat ze kunnen zien dat ik al betaald heb...dus wacht ik..................en wacht ik...........................en wacht ik................:blink:

 

oh :huh: da's heel vreemd.... en heb je ook in je "ongewenste post" gekeken?

ik had de mijne betaald via online bankieren en ik kreeg ze dezelfde dag nog, maar omdat het van een ongekend adres is kwamen ze in m'n ongewenste post

Link to comment
Share on other sites

oh :huh: da's heel vreemd.... en heb je ook in je "ongewenste post" gekeken?

ik had de mijne betaald via online bankieren en ik kreeg ze dezelfde dag nog, maar omdat het van een ongekend adres is kwamen ze in m'n ongewenste post

 

Tuurlijk...maar niks :no:

Link to comment
Share on other sites

hmmm :huh: als ze nt antwoorden, mss es kijken of je ze telefonisch kan bereiken....

 

Ja,heb net vanavond pas de 3de e-mail gestuurd dus gun ze nog weer effe de tijd...:wink2:...komt goed...het is nog geen Juli!

Link to comment
Share on other sites

SR%2007-2012.jpg

 

2 spare tickets for Suikerrock 2012 July 28: the day when there's Mika quite sure but not for the fans there are also Luc Van Acker - arsenal - LMFAO

 

Pm if interested.

Edited by Droopsy
Advertising tickets as for sale
Link to comment
Share on other sites

Ja, de dag nadat ik het ticket besteld heb al...

heb in mijn e-mail een transactieoverzicht meegestuurd zodat ze kunnen zien dat ik al betaald heb...dus wacht ik..................en wacht ik...........................en wacht ik................:blink:

 

geduld! Bij mij duurde het ook 11 dagen voordat ze de betaling verwerkt hadden en heb de kaartjes nu ook.

Link to comment
Share on other sites

geduld! Bij mij duurde het ook 11 dagen voordat ze de betaling verwerkt hadden en heb de kaartjes nu ook.

 

Aaaah bedankt Inge! Wilde het net aan jou komen vragen maar je bent me voor :wink2:

 

Ik heb voor veel dingen veel geduld maar als het om Míka gaat...:sweatdrop:

Edited by rian
Link to comment
Share on other sites

Aaaah bedankt Inge! Wilde het net aan jou komen vragen maar je bent me voor :wink2:

 

Ik heb voor veel dingen veel geduld maar als het om Míka gaat...:sweatdrop:

 

Je mag Ingie zeggen of Ingrid, maar Inge daar ben ik niet zo'n fan van (sorry voor alle Inge's:teehee:)

 

Het duurt nog een paar maandjes en ik moet zeggen dat ik al wel iets geruster was nu ik sowieso die tickets al had gewonnen:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Je mag Ingie zeggen of Ingrid, maar Inge daar ben ik niet zo'n fan van (sorry voor alle Inge's:teehee:)

 

Het duurt nog een paar maandjes en ik moet zeggen dat ik al wel iets geruster was nu ik sowieso die tickets al had gewonnen:naughty:

 

Ai!! Dat was niet met opzet...ik wilde eigenlijk gewoon ook IngIe zeggen maarre...typefoutje :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Guess what arrived in my mailbox today...:fisch:

 

Aaaand...they send me an excuse-email saying something did go wrong in their administration...:blink:

 

 

sneakers.gif

 

Mika...here I come!! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Guess what arrived in my mailbox today...:fisch:

 

Aaaand...they send me an excuse-email saying something did go wrong in their administration...:blink:

 

 

sneakers.gif

 

Mika...here I come!! :biggrin2:

 

Gelukkig is het allemaal goed gekomen

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy