Jump to content

Vikings United part 2 - going for world domination!


Kata

Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det var helt fantastiskt, speciellt eftersom jag inte alls hade förväntat mig något mer än att han skulle sjunga en sång på Skavlan!:thumb_yello:

Och så blev han intervjuad och vi blev inbjudna till partyt av Mika själv: "Of course you have to come!"

Vem kan motstå det?:wub2:

 

Glöm inte att se honom på TV, det går i repris flera gånger!:wink2:

 

Jag kan tänka mig att det var en dream come true? :wink2:

 

 

 

Har beställt biljetter till 18 Mars, mamma kommer med denna gång också (inte ens hon kan motstå Mikas charm), denna gång komemr hon dock inte försöka stå längst fram... Och jag ska givetvis dra med mig kompisar också, minst två kommer jag att ha med mig.

Gaah, jag längtar! :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Jag kan tänka mig att det var en dream come true? :wink2:

 

 

 

Har beställt biljetter till 18 Mars, mamma kommer med denna gång också (inte ens hon kan motstå Mikas charm), denna gång komemr hon dock inte försöka stå längst fram... Och jag ska givetvis dra med mig kompisar också, minst två kommer jag att ha med mig.

Gaah, jag längtar! :biggrin2:

 

Vem kan motstå hans charm?:mf_lustslow:

Speciell hälsning till din mamma!:thumb_yello:

 

Det känns nästan som en dröm, att han bjöd in oss till konserten fastän ingen av oss hade vunnit och två av tjejerna inte ens hade åldern inne!:biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Vem kan motstå hans charm?:mf_lustslow:

Speciell hälsning till din mamma!:thumb_yello:

 

Det känns nästan som en dröm, att han bjöd in oss till konserten fastän ingen av oss hade vunnit och två av tjejerna inte ens hade åldern inne!:biggrin2:

 

Hon hälsar tillbaka! :thumb_yello:

 

Och sen satt ni och bara njöt på Berns hela kvällen?

Nästan gång det händer får ni ringa mig med en gång, jag lovar att jag är där på ett par sekunder! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hon hälsar tillbaka! :thumb_yello:

 

Och sen satt ni och bara njöt på Berns hela kvällen?

Nästan gång det händer får ni ringa mig med en gång, jag lovar att jag är där på ett par sekunder! :roftl:

 

Absolut!:thumb_yello::biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Lovade sienna att jag skulle lägga upp lite utav hennes bilder från Berns. Dagens teknik är helt underbart utvecklad, tyvärr har vi inte kommit så långt med att få upp hastigheten ännu. :bleh:

Bilderna jag laddar upp laddas otroligt långsamt av någon anledning (dags att formatera datorn) och vi får se om jag orkar sitta uppe så pass länge att det blir några bilder som hamnar här på MFC ikväll.

Annars ska jag försöka hinna med det i morgon!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

Ledsen, kan inte svara på din fråga, har ingen större koll på honom alls. :(

 

 

 

 

Men heyy, vikingar! Känns om om jag inte har varit här inne på evigheter, jag ber verkligen om ursäkt. Har haft jättemycket med skolan, jag förstår inte varför de ska envisas med prov och läxor :bleh:

 

Är det något som jag har missat? Vilka fler än jag längtar efter 18 Mars? :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Ville ønske jeg kunne sige jeg ser frem til d. 18 marts men ser meget frem til d. 15 marts... starter tour i Danmark :mf_rosetinted:

 

Fusk! Haha, i så fall får du lägga upp lite bilder innan han dyker upp i Sverige! :wink2:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Men hallå, det är helt dött här! Vart är alla vikingar?

 

 

Btw, mamma och pappa fick mig att titta på Melodifestivalen tidigare, fler än jag som kollade och hittade en ny förälskelse? Underbara Neo, Sveriges egna lilla svar på Mika! :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Men hallå, det är helt dött här! Vart är alla vikingar?

 

 

Btw, mamma och pappa fick mig att titta på Melodifestivalen tidigare, fler än jag som kollade och hittade en ny förälskelse? Underbara Neo, Sveriges egna lilla svar på Mika! :wub2:

 

Menar du honom?

 

 

Haha, ja det kanske är dags att byta fan club?:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Menar du honom?

 

 

Haha, ja det kanske är dags att byta fan club?:naughty:

 

Ooh, yes. Det är honom jag pratar om! De måste vara släkt på nåt sätt. Eller så har vi bara en enorm tur med två lockiga gudar! :wub2:

 

 

Sienna! Det var jättelänge sedan man pratade med dig, mitt fel är jag rädd, dumma skolarbeten. hur står det till?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy