Jump to content

Mika @ Vorst Nationaal (Forest National), Brussel (Belgium) - SOLD OUT


Yoppappop

Recommended Posts

  • Replies 405
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

cool :mf_rosetinted:

we are great :punk: :punk:

Yes we are.

 

Ik begin echt nerveus te worden voor de gig.

Mijn laatste trein terug is al om 22.58u.

En als we de kans zouden krijgen om Mika te ontmoeten dan weet ik echt niet wat ik moet doen.

Ik kan dan toch niet gewoon vertrekken.

Link to comment
Share on other sites

Yes we are.

 

Ik begin echt nerveus te worden voor de gig.

Mijn laatste trein terug is al om 22.58u.

En als we de kans zouden krijgen om Mika te ontmoeten dan weet ik echt niet wat ik moet doen.

Ik kan dan toch niet gewoon vertrekken.

 

Droopsy en ik hebben ook aan chocolade gedacht maar... het zal warm zijn en... je weet wat ik bedoel: it will melt!!

Link to comment
Share on other sites

Droopsy en ik hebben ook aan chocolade gedacht maar... het zal warm zijn en... je weet wat ik bedoel: it will melt!!

 

Wel ik weet niet; ...november... België

but you mean inside ofcourse.

I can't give him a fridge with it ,I suppose.:naughty:

 

Zou het niet lukken met zo'n coolhoudzak van carrefour met een coolelement erbij in?

Dat wordt mischien te moeilijk.

ik weet het verder ook niet.

Link to comment
Share on other sites

ja... maar als het een klein beetje is, ik heb een koelzakje met de groootte net iets groter dan een brooddoos.. maar misschien is dat te klein?

 

hmm wat is nog iets leuk typisch belgisch?

 

friet :roftl:

maar ik denk dat dat niet zo'n goed idee is:naughty:

Ik denk dat hij dat dan toch alang gegeten heeft, want ik heb ergens gelezen dat het Mika's lievelingseten is :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

IK:mf_rosetinted:

No worries, ik zal hopelijk niet smelten, en ik bind wel een strikkie rond m'n hoofd. Als dat geen leuk en origineel kado is :mf_rosetinted:

 

leuk idee :roftl:

misschien vindt hij jou wel zo schattig dat hij je overal mee naartoe neemt :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Heb je hem al uitgeprobeerd? :mf_rosetinted:

 

nee kdurf niet:biggrin2: kwil hem pas opendoen op de avond zelf:biggrin2:

 

ik heb trouwens een superidee voor een cadeau voor mika!

als we nu eens allemaal iets maken, schrijven, tekenen, bakken whatever en dan neemt iemand één doos mee en daar steken we die persoonlijke geschenkjes dan in. en bij elk geschenkje een foto van jezelf ofzo en je naam

Link to comment
Share on other sites

nee kdurf niet:biggrin2: kwil hem pas opendoen op de avond zelf:biggrin2:

 

ik heb trouwens een superidee voor een cadeau voor mika!

als we nu eens allemaal iets maken, schrijven, tekenen, bakken whatever en dan neemt iemand één doos mee en daar steken we die persoonlijke geschenkjes dan in. en bij elk geschenkje een foto van jezelf ofzo en je naam

 

Ik heb het hartje al opengemaakt, maar het werkt niet zo goed :blink:

 

mmm.... Ik vind het een goed idee, maar ik ben totaal niet creatief :sad: maar ik ga het proberen

Link to comment
Share on other sites

Ik heb het hartje al opengemaakt, maar het werkt niet zo goed :blink:

 

mmm.... Ik vind het een goed idee, maar ik ben totaal niet creatief :sad: maar ik ga het proberen

 

ik neem allesinds al iets mee en we zien wel wie er allemaal iets mee heeft en anders neem ik wel een breed rood lint mee ofzo en een.. een.. iets om het in te steken? :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

ik heb trouwens een superidee voor een cadeau voor mika!

als we nu eens allemaal iets maken, schrijven, tekenen, bakken whatever en dan neemt iemand één doos mee en daar steken we die persoonlijke geschenkjes dan in. en bij elk geschenkje een foto van jezelf ofzo en je naam

 

I'm sorry for the people that speak english!! didn't think of it..

so here is the translation:

 

I hav an idea for the gift for mika an the concert! We can all make, write, draw, bake or whaterver you want en then someone will have a big box with him to pot the personal gifts in with a picture of yourself and your name etc.

I can also take a big bag (or something) and a large red ribbon to put the gifts in?

Link to comment
Share on other sites

ik neem allesinds al iets mee en we zien wel wie er allemaal iets mee heeft en anders neem ik wel een breed rood lint mee ofzo en een.. een.. iets om het in te steken? :biggrin2:

 

ok :mf_rosetinted:

*is aan het nadenken wat ze gaat doen*

Link to comment
Share on other sites

It's oh so quiet... it's oh so still ssssst sst.

Where are you Ga's?

 

I was thinking about the choclate again. we can store it in the vestiare in a coolbag. dan hoef je er niet mee rond te sleuren.

 

ja, dat wel, maar dan kan niemand anders dat meenemen, of wel? :blink:

Link to comment
Share on other sites

does anyone know if there are amateuristic photocameras allowed?

 

ps nee ik volg het niet, het enige dat ik weet, is dat anthony erin speelt:biggrin2:

 

Sara is de Belgische versie van 'Betty la fea'

Waar "Ugly Betty " ook van afgeleid is.

Dus met andere woorden is het de Belgische versie van Ugly Betty.

Ik wou dit toch even melden maar is niet interesant genoeg denk ik om een nieuwe tread over te starten.

Ik wou graag weten wat jullie van Sara vinden.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy