Jump to content

Vikings United part 2 - going for world domination!


Kata

Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eller emigrere til Sør Europa :roftl:

 

:roftl:

 

Det VET jeg at de er :naughty:

Eller med Skandinavia da, og spesielt Norge tror jeg. De er jo helt besatt av vintersport og ski og hopp og det som verre er.. så hadde kanskje noe med det å gjøre, siden det var veldig mye sånt på gang i helgen?

 

Aha! Kanskje det er en fordel å være en Nordmann etter alt. :blink:

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Men vad läser man för kurser när man läser Teknik då?

Teknik... och?

:biggrin2:

 

Teknik, matte, fysik, svenska, engleska, *estetiskt tillval*, Naturvetenskap, Idrott.. Det är de ämnen jag kmr på nu att jag ahr :P

 

Inget språkval! :D

Link to comment
Share on other sites

Teknik, matte, fysik, svenska, engleska, *estetiskt tillval*, Naturvetenskap, Idrott.. Det är de ämnen jag kmr på nu att jag ahr :P

 

Inget språkval! :D

 

Men jag är ju så makalöst bra på språk... :bleh:

Jag kollade upp dom estetiska tillvalen på skolan jag tänkte mej.

Dom hade "konditorkonst".

Betyder det att man dekorerar tårtor? Mohaha :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Natur, inriktning naturvetenskap.

Men jag vill inte gå i Sala. :thumbdown:

Så jag tror det blir friskola i mUppsala... :wink2:

åh min kära linje. ett hett tips om du är som mig: sumpa inte dina betyg i ettan och inse att du vill bli läkare i trean :naughty:...

 

och jag får ju söka universitet! herregud. men jag tror jag hoppar det ett år eller så. ska du bo på internat :)?

Link to comment
Share on other sites

Förkyld? Ååh, din stakare! :(

Visst är det konstigt? :naughty: Men det är bara att bestämma sig för att ta på sig springkläderna en dag..! ;P

Alltså jag är konstant nästan förkyld. Antagligen är det för att jag aldrig vilar, har häst och går natur så är alltid på språng... Mitt immunförsvar pallar inte med idioten som stressar det för mycket :P:D

 

Ingen som har någon superkur mot snor och hostningar och ont i huvudet och skit :D?

Link to comment
Share on other sites

åh min kära linje. ett hett tips om du är som mig: sumpa inte dina betyg i ettan och inse att du vill bli läkare i trean :naughty:...

 

och jag får ju söka universitet! herregud. men jag tror jag hoppar det ett år eller så. ska du bo på internat :)?

 

Jag skulle inte klara att bli läkare, jag är för känslig för det. :shocked:

Men jag lovar att jag inte ska sumpa mina betyg iallafall. :biggrin2:

 

Nääh, jag ska pendla, tar cirkus en halvtimme med tåg dit. Fast internat i mUppsala skulle ju vara nåt, jag älskar den staden.

 

Vad ska du plugga på universitet då?

Link to comment
Share on other sites

Alltså jag är konstant nästan förkyld. Antagligen är det för att jag aldrig vilar, har häst och går natur så är alltid på språng... Mitt immunförsvar pallar inte med idioten som stressar det för mycket :P:D

 

Ingen som har någon superkur mot snor och hostningar och ont i huvudet och skit :D?

 

Du är inte allergisk då?

(Hoppas inte det, hästar som är så underbara!)

Berätta mer om din pålle! Snälla? ^^

 

 

Te med honung i? Inte så gott alla ggr, men det hjälper mig iaf..

Link to comment
Share on other sites

Du är inte allergisk då?

(Hoppas inte det, hästar som är så underbara!)

Berätta mer om din pålle! Snälla? ^^

 

 

Te med honung i? Inte så gott alla ggr, men det hjälper mig iaf..

Nejdå, är jämnsjuk hela tiden, så är nog inte allergisk tack och lov :). Har haft häst i fyra år snart och är rätt gammal (18), och tror inte en allergi skulle dyka upp nu.

 

Min häst är ett 12-årigt halvblod efter pomme roayle och med fullblodsmamma. Bra gång trots hoppstam, och massa kapacitet inom båda dicsiplinerna som jag ska lära mig att kontrollera. hihi. vi får väl se hur det går. Väldigt mycket energi och känslig... inte lättriden men helt fruktansvärt underbar när saker går bra :D!

 

Jag har haft honom sen i oktober, och hade en ponny innan som jag tävlade både dressyr och hoppning med. Rider du också? :)

 

te med honung är ju :wub2:. har druckit tre koppar te idag... haha. är inne i en oboy-avvänjningsperiod :D.

Link to comment
Share on other sites

Ett hus i hvert land!! :thumb_yello:

Det mest irriterade är att min fu**ade farfar hade en lägenhet i spanien som han SÅLDE för typ två år sedan. Hur kunde han vara så dum? :'(. Jag hade liksom aldrig varit där ens... haha

 

Lella: Bra där, satsa på mvg i allt och stressa sönder sig själv :naughty:. Nej men se till att slappna av och kolla vilken ambitionsnivå du orkar med... Det är lätt att ångra sig sen om man inte pallar plugga, men å andra sidan får inte ens psykiska hälsa stryka på foten. Sömnproblem är ju som bekant inte så himla angenäma... hehe

 

Vet inte vad jag ska läsa på universitetet, vill som sagt bli läkare men måste höja mitt hp med typ 0,4 snäpp för det om jag ska komma in på intervju... 0,6 om jag ska in direkt :s. Ganska många snäpp. Men skulle gärna läsa lite humaniora, typ idéhistoria, filosofi eller litteraturhistoria :) på halvtid eller så. Även engelska vore skoj... hehe. varför valde du natur :)?

Link to comment
Share on other sites

Det mest irriterade är att min fu**ade farfar hade en lägenhet i spanien som han SÅLDE för typ två år sedan. Hur kunde han vara så dum? :'(. Jag hade liksom aldrig varit där ens... haha

 

Lella: Bra där, satsa på mvg i allt och stressa sönder sig själv :naughty:. Nej men se till att slappna av och kolla vilken ambitionsnivå du orkar med... Det är lätt att ångra sig sen om man inte pallar plugga, men å andra sidan får inte ens psykiska hälsa stryka på foten. Sömnproblem är ju som bekant inte så himla angenäma... hehe

 

Vet inte vad jag ska läsa på universitetet, vill som sagt bli läkare men måste höja mitt hp med typ 0,4 snäpp för det om jag ska komma in på intervju... 0,6 om jag ska in direkt :s. Ganska många snäpp. Men skulle gärna läsa lite humaniora, typ idéhistoria, filosofi eller litteraturhistoria :) på halvtid eller så. Även engelska vore skoj... hehe. varför valde du natur :)?

 

Ojskiposjki, ja, 0.4 är en del. :wink2:

Engelska är mitt favoritämne (än så länge) :biggrin2:

Natur är ju det bredaste gymnasieprogrammet, får ju behörighet till nästan vad som helst om man klarar det bra. Utom läkare och andra det-är-bara-genier-som-klarar-det-här-utbildningar. :naughty:

 

Min svenskalärare tyckte jag skulle bli författare, och gå media, men jag vill inte chansa på en sån utbildning, den verkar vara ganska osäker.

 

Mihi, filosofi... Då är det bara flumma på då :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ojskiposjki, ja, 0.4 är en del. :wink2:

Engelska är mitt favoritämne (än så länge) :biggrin2:

Natur är ju det bredaste gymnasieprogrammet, får ju behörighet till nästan vad som helst om man klarar det bra. Utom läkare och andra det-är-bara-genier-som-klarar-det-här-utbildningar. :naughty:

 

Min svenskalärare tyckte jag skulle bli författare, och gå media, men jag vill inte chansa på en sån utbildning, den verkar vara ganska osäker.

 

Mihi, filosofi... Då är det bara flumma på då :naughty:

Media är inte så skoj, väldigt omotiverade människor som inte orkar annat som går där oftast är min uppfattning iaf... Författare vore ju ruggigt kul om du har massa idéer om böcker :D. Har du det?

 

Mm filosofi är intressant... haha jag är så jävla flummig hela jag så. btw tror jag jag "bara" behöver höja hp 0,3 p. hahaha. hoppas det går...

Link to comment
Share on other sites

Det mest irriterade är att min fu**ade farfar hade en lägenhet i spanien som han SÅLDE för typ två år sedan. Hur kunde han vara så dum? :'(. Jag hade liksom aldrig varit där ens... haha

 

 

Mine foreldre har i mange år tenkt på å kjøpe hus i Italia istedenfor å leie leilighet slik de gjør nå.. men gjør de det? Neeeeida... :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Nejdå, är jämnsjuk hela tiden, så är nog inte allergisk tack och lov :). Har haft häst i fyra år snart och är rätt gammal (18), och tror inte en allergi skulle dyka upp nu.

 

Min häst är ett 12-årigt halvblod efter pomme roayle och med fullblodsmamma. Bra gång trots hoppstam, och massa kapacitet inom båda dicsiplinerna som jag ska lära mig att kontrollera. hihi. vi får väl se hur det går. Väldigt mycket energi och känslig... inte lättriden men helt fruktansvärt underbar när saker går bra :D!

 

Jag har haft honom sen i oktober, och hade en ponny innan som jag tävlade både dressyr och hoppning med. Rider du också? :)

 

te med honung är ju :wub2:. har druckit tre koppar te idag... haha. är inne i en oboy-avvänjningsperiod :D.

 

Ooh, han låter underbar! :wub2:

Ja, jag rider, men bara på ridskola.. Skulle aldrig ha tid med egen häst..

Link to comment
Share on other sites

Media är inte så skoj, väldigt omotiverade människor som inte orkar annat som går där oftast är min uppfattning iaf... Författare vore ju ruggigt kul om du har massa idéer om böcker :D. Har du det?

 

Mm filosofi är intressant... haha jag är så jävla flummig hela jag så. btw tror jag jag "bara" behöver höja hp 0,3 p. hahaha. hoppas det går...

 

Jag har inte en massa ideér om böcker, nej, nej, nej. Men mina noveller är ju fenomenala. :sneaky2: . Verkligen. Not.

Jag tror att om du verkligen vill så kommer du säkert bli läkare på ett eller annat sätt. :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Hey!

Ni som har varit i London, vad gjorde ni då ni var där?

 

(Vi ska dit under våren nångång!! :biggrin2: )

 

Jag ska också till London i vår!

Antagligen cirkus två veckor efter jag kommer hem från USA.

Vilken globetrotter jag är. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy