Jump to content

Vikings United part 2 - going for world domination!


Kata

Recommended Posts

Allvarligt? :roftl:

 

 

 

Jag bli efterlyst på ett annat forum jag hänger på och även msn bara för att jag typ aldrig är online.. :naughty::roftl:

 

Ja, allvarligt! Hmpf...

 

Och jag har missat massor av Mika-news... Kommer han släppa nåt nytt snart?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Men tjejer kom igen!:roftl:

Han gör en USA tur just nu och i Salt Lake City hade utrustningen inte kommit, den hade fastnat i en snöstorm, så han gjorde en akustisk show i stället för att ställa in. Den var så fin så den kommer att gå till hisorien!

Han var nominerad för Grammys, kom dit i den absolut sötaste utstyrseln vi sett honom i :wub2: men han vann ingenting.

Han var på en annan award i Paris där han försökte få det att se ut som om han hade en grej med ...ah vad heter hon nu igen Don’t stop the music- tjejen.

Såg ni bilden?:naughty:

Nästa vecka är det Brits award och det är tydligen en stor händelse för britterna.

Och, det här gillar jag verkligen inte, han tog upp folk på scen i New York och dom som var kvar på golvet fick mer eller mindre kämpa för sina liv när andra som ville upp scenen försökte klättra över dom. Mycket dålig stil och framför allt tanklöst.

Annars allt lugnt!:wink2:

Link to comment
Share on other sites

Men tjejer kom igen!:roftl:

Han gör en USA tur just nu och i Salt Lake City hade utrustningen inte kommit, den hade fastnat i en snöstorm, så han gjorde en akustisk show i stället för att ställa in. Den var så fin så den kommer att gå till hisorien!

Han var nominerad för Grammys, kom dit i den absolut sötaste utstyrseln vi sett honom i :wub2: men han vann ingenting.

Han var på en annan award i Paris där han försökte få det att se ut som om han hade en grej med ...ah vad heter hon nu igen Don’t stop the music- tjejen.

Såg ni bilden?:naughty:

Nästa vecka är det Brits award och det är tydligen en stor händelse för britterna.

Och, det här gillar jag verkligen inte, han tog upp folk på scen i New York och dom som var kvar på golvet fick mer eller mindre kämpa för sina liv när andra som ville upp scenen försökte klättra över dom. Mycket dålig stil och framför allt tanklöst.

Annars allt lugnt!:wink2:

 

 

Oj. Då har jag missat en del. Filåt. :wink2:

Tack för updaten :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Men tjejer kom igen!:roftl:

Han gör en USA tur just nu och i Salt Lake City hade utrustningen inte kommit, den hade fastnat i en snöstorm, så han gjorde en akustisk show i stället för att ställa in. Den var så fin så den kommer att gå till hisorien!

Han var nominerad för Grammys, kom dit i den absolut sötaste utstyrseln vi sett honom i :wub2: men han vann ingenting.

Han var på en annan award i Paris där han försökte få det att se ut som om han hade en grej med ...ah vad heter hon nu igen Don’t stop the music- tjejen.

Såg ni bilden?:naughty:

Nästa vecka är det Brits award och det är tydligen en stor händelse för britterna.

Och, det här gillar jag verkligen inte, han tog upp folk på scen i New York och dom som var kvar på golvet fick mer eller mindre kämpa för sina liv när andra som ville upp scenen försökte klättra över dom. Mycket dålig stil och framför allt tanklöst.

Annars allt lugnt!:wink2:

 

 

 

Älskar din sammanfattning. :thumb_yello:

Helt underbar:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Älskar din sammanfattning. :thumb_yello:

Helt underbar:naughty:

 

Tackar o bugar!:wink2:

 

när vet vi var han ska spela i sommar :D?

 

Som sagt, Mika konsert, när, var, hur?:hypo:

Snälla berätta!

Var fick du den informationen?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en venninne (fra et annet forum, og vi møttes i høst) som bor i Amsterdam, og hun sendte meg en melding og lurte på om jeg hadde lyst til å komme på besøk i sommer, så skulle hun skaffe oss billetter!! :wub2:

 

Du er heldig du :tears: Håper ikke Mika blir så kjent at jeg ikke får møtt ham. :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ville elsket å bli spammet! :naughty: Jeg syns det er kjempe moro. Du har jo nummeret mitt og

 

Jeg tror jeg fortsatt har det, mobilen min kreperte på en av Londonturene etter Mika konserten, så jeg måtte kjøpe ny der.. *sjekker*

 

Neeeeeeeeiiii det er borte :thumbdown:

Har mistet nesten alt jeg hadde på gamlemobilen, inkludert bildene jeg tok på stasjonen den natten :tears:

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror jeg fortsatt har det, mobilen min kreperte på en av Londonturene etter Mika konserten, så jeg måtte kjøpe ny der.. *sjekker*

 

Neeeeeeeeiiii det er borte :thumbdown:

Har mistet nesten alt jeg hadde på gamlemobilen, inkludert bildene jeg tok på stasjonen den natten :tears:

 

:tears:

 

93289164!

 

Det var jo ille å høre. D:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy