Jump to content

Vikings United part 2 - going for world domination!


Kata

Recommended Posts

Hey!

Ni som har varit i London, vad gjorde ni då ni var där?

 

(Vi ska dit under våren nångång!! :biggrin2: )

Jag har varit där två gånger på snabbvisit båda gångerna... haha. shoppade lite och kollade på harrolds och hamleys och surrade runt. Det roligaste är nog att gå ut :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ooh, han låter underbar! :wub2:

Ja, jag rider, men bara på ridskola.. Skulle aldrig ha tid med egen häst..

Klart man har tid med egen häst :D:naughty:. Jag hinner gå natur, ha häst, spela piano och träna :D hahahaha dessutom sitter jag ju här och lallar typ jämt. Det är bara att pressa in allt.

 

Just nu är det dock nåt fel på hästen... kan inte lyfta hans höger bak ordentligt :s... gammal skada som kommit tillbaka. åh det är så tråkigt! han behöver ju röra på sig lilla gubben.

Link to comment
Share on other sites

Klart man har tid med egen häst :D:naughty:. Jag hinner gå natur, ha häst, spela piano och träna :D hahahaha dessutom sitter jag ju här och lallar typ jämt. Det är bara att pressa in allt.

 

Just nu är det dock nåt fel på hästen... kan inte lyfta hans höger bak ordentligt :s... gammal skada som kommit tillbaka. åh det är så tråkigt! han behöver ju röra på sig lilla gubben.

 

Hjälp! Hinner du andas? :naughty:

 

Jag går Teknik, jobbar, tränar och försöker hänga här då ch då.. Det är knappt att jag hinner med

Link to comment
Share on other sites

Hjälp! Hinner du andas? :naughty:

 

Jag går Teknik, jobbar, tränar och försöker hänga här då ch då.. Det är knappt att jag hinner med

hihi eller alltså träningen stryker ju jämt på foten för jag är ju ständigt förkyld. :P. vad tränar du mest :)?

Link to comment
Share on other sites

åh låter sjukt roligt... jag ska också göra några mer eller mindre roliga resor nu på våren: åka längd i fjällen på sylarna och bo i stugor och sådär, åka till saalbach i österrike och åka slalom, och ska till sicilien tror jag med familjen :). Ska säkert åka alpint på påsklovet också...

 

men london slår allt!!!

Link to comment
Share on other sites

åh låter sjukt roligt... jag ska också göra några mer eller mindre roliga resor nu på våren: åka längd i fjällen på sylarna och bo i stugor och sådär, åka till saalbach i österrike och åka slalom, och ska till sicilien tror jag med familjen :). Ska säkert åka alpint på påsklovet också...

 

men london slår allt!!!

 

Vilka träningsnarkomaner alla är :naughty:

Ooh, Sicilien, hälsa maffian från mig :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Vet inte, det är inte klart än, men i slutet av mars nångång :thumb_yello:

 

Aha.. Fan vad mys! :thumb_yello:

 

hihi eller alltså träningen stryker ju jämt på foten för jag är ju ständigt förkyld. :P. vad tränar du mest :)?

 

Ja du.. Det är hästarna, idrotten i skolan ( :roftl: ) och så är jag ute och springer i en skog som är i närheten av mitt hus..

Det är väl inte sådär jättemycket, jag är för lat.. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Vilka träningsnarkomaner alla är :naughty:

Ooh, Sicilien, hälsa maffian från mig :bleh:

japp hahahaha tänk om jag blir mördad!!!

 

hahaha i mina mest maniska perioder har jag sprungit varje dag... plus hästen :S och så var det gymträning också. allt för att kunna sova.

Link to comment
Share on other sites

Aha.. Fan vad mys! :thumb_yello:

 

 

 

Ja du.. Det är hästarna, idrotten i skolan ( :roftl: ) och så är jag ute och springer i en skog som är i närheten av mitt hus..

Det är väl inte sådär jättemycket, jag är för lat.. :bleh:

Äcsh fett duktig du är som springer!! har ni nåt att plugga nu ikväll då :D? hehe

 

jag försöker plugga matte D. det går väl sådär. jag skriver liksom det här. bevis nog.

Link to comment
Share on other sites

äsch man gör det man måste xD!

 

:boxed:

:boxed:

:naughty:

 

Bara 39 dagar kvar tills jag ska till USA, gaah!

Vad händer om man hamnar i en famlij som är med i sekt där man äter levande kackelackor och måste sjunga "Jesus is okey"?

:shocked:

Link to comment
Share on other sites

hahahahaha :D :D ringer och skriiiiker på sts eller vilka de nu är! hur länge ska du vara där?

 

2 veckor... Måhåhåå.

Det var inte sts som fixade den här resan, utan min spanskalärare har typ någon kontakt på en privatskola, och 4 elever i nian på min skola får åka dit i två veckor, sen får 1 av oss ett friår där borta första året på gymnasiet. :boxed:

Men jag vill ändå inte hamna i en sektfamilj! :sneaky2:

 

Gör nån nåt kul den här veckan då?

Link to comment
Share on other sites

Äcsh fett duktig du är som springer!! har ni nåt att plugga nu ikväll då :D? hehe

 

jag försöker plugga matte D. det går väl sådär. jag skriver liksom det här. bevis nog.

 

Haha.. Jag försöker iaf.. Som ett tyst nyårslöfte.. :wink2:

 

Matte är kul! :biggrin2:

Men jag har snart prov i Matte A.. *Nervös* Håll tummarna!

Link to comment
Share on other sites

Eventuelt litt tidlig idag :roftl:

Og nå må jeg reise opp til Hamar iløpet av dagen, og jeg er for laaaat... men jeg orker ikke å dra dit imorgen tidlig heller, har et photoshoot der HALV NI imorgen tidlig så er ikke snakk om at jeg setter meg på toget halv 6 da.

 

Uh, photoshoot? Kult! :punk: Haha, det er vel ikke SÅ ille å stå opp? :blink::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy