Jump to content

Dutchie Meeting Day Thingie


xlindee

Recommended Posts

Als jullie volgende keer dichter bij België afspreken zou ik supergraag eens meegaan, als jullie dat goed vinden natuurlijk.

 

Ik post niet veel, omdat ik nogal verlegen ben op de computer. :blush-anim-cl: In het echt daarentegen ben ik alles behalve verlegen en zou ik supergraag wat Mikafans leren kennen. Lijkt een beetje raar misschien ... verlegen op forums maar niet in het echt ... Ik heb het gewoon altijd raar/moeilijk gevonden om met mensen te praten zonder hun gezicht en dus reacties te zien.

 

Tja ... hoop dat ik nu niet enorm belachelijk lijk :blush-anim-cl: , ik wou gewoon even laten weten dat ik graag zou meegaan volgende keer om jullie - Nederlandstalige Mikafans - beter te leren kennen en wat onze gezamelijk obsessie te babbelen.

 

lol ik heb het juist andersom ik ben in het echt verlegen :naughty: :naughty:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 464
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

lol ik heb het juist andersom ik ben in het echt verlegen :naughty: :naughty:

 

Ja, ik weet dat hoe het bij is niet de meest gebruikelijke manier is ... :blush-anim-cl:

 

Het is gewoon dat als ik niet zie hoe mensen reageren, ik snel onzeker word ...

Bovendien denk ik ook vaak dat ik niets zinnigs te zeggen heb en dan zwijg ik maar. Ik ben het natuurlijk ook niet echt gewoon om op forums te praten daardoor ... maar voor mijn Mika obsessie heb ik het wel over om mijn verlegenheid te trotseren :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ja, ik weet dat hoe het bij is niet de meest gebruikelijke manier is ... :blush-anim-cl:

 

Het is gewoon dat als ik niet zie hoe mensen reageren, ik snel onzeker word ...

Bovendien denk ik ook vaak dat ik niets zinnigs te zeggen heb en dan zwijg ik maar. Ik ben het natuurlijk ook niet echt gewoon om op forums te praten daardoor ... maar voor mijn Mika obsessie heb ik het wel over om mijn verlegenheid te trotseren :bleh:

 

Wees blij dat je iets anders bent :thumb_yello: Als iedereen het zelfde zou zijn zou het ook een saaie boel zijn hier :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Wees blij dat je iets anders bent :thumb_yello: Als iedereen het zelfde zou zijn zou het ook een saaie boel zijn hier :naughty:

 

Thanks! Dat klopt :wink2:

 

Heb het nooit erg gevonden om anders te zijn... maar iets in mij denkt dat geen enkele mikafan een probleem met mensen die "anders" zijn ... zijn we dat niet allemaal, met Mika als onze leading man :naughty:

Link to comment
Share on other sites

lol ik heb het juist andersom ik ben in het echt verlegen :naughty: :naughty:

 

Eergisteren was je anders niet verlegen:naughty:

 

Maar idd, Londen is een meeting en gezellig met z'n allen naar Mika's kunsten kijken in Belgie lijkt me ook wel leuk:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Eergisteren was je anders niet verlegen:naughty:

 

Maar idd, Londen is een meeting en gezellig met z'n allen naar Mika's kunsten kijken in Belgie lijkt me ook wel leuk:roftl:

 

Ja maar dat kwam doordat ik jullie al kende :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Maar eerst nog Londen :wub2: nu m'n ouders zo makkelijk deden kan ik me er pas ECHT op verheugen

 

nee, eerst moet Ingie nog toestemming krijgen :blink: en dan kan ik me pas echt gaan verheugen :naughty:

Ik wou dat we de 28 ook zouden kunnen gaan, dan hebben we de 27 ook nog om london te zien :P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy