Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

blegh, ik zit engels te maken op school...:boxed:

zit helemaal alleen in een ruimte met 50 computers....xD

en t is best eng...:mf_rosetinted:

 

Lindeeeeeeeeeeeeeeeee!!..

das lang geleden!!..*knuffelt Linde plat..*:biggrin2:

alles goed??..

jah..lijkt me ook best wel eng dan..maar..wrm moet je daar alleen zitten??..:blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Lindeeeeeeeeeeeeeeeee!!..

das lang geleden!!..*knuffelt Linde plat..*:biggrin2:

alles goed??..

jah..lijkt me ook best wel eng dan..maar..wrm moet je daar alleen zitten??..:blink:

 

Hee :biggrin2:

ik hoorde dat je problemen met je email had o.i.d? :blink:

en nou zit een mevrouw van de mediatheek er weer...iedereen heeft activiteiten week..maar mij zijn ze vergeten in te delen xD dus ik zit heel de week al thuis. ik moest alleen nog iets afmaken en voor vrijdagochend in een postvak van de leraar doen...dus zit dat nu maar even te maken :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Hee :biggrin2:

ik hoorde dat je problemen met je email had o.i.d? :blink:

en nou zit een mevrouw van de mediatheek er weer...iedereen heeft activiteiten week..maar mij zijn ze vergeten in te delen xD dus ik zit heel de week al thuis. ik moest alleen nog iets afmaken en voor vrijdagochend in een postvak van de leraar doen...dus zit dat nu maar even te maken :bleh:

o.i.d??..:blink:

mja..khad een ander e-mail adres doorgegeven hier..maar ik kreeg maar geen bevestigingsmail..dusja..

aj..das minder..wij hebben helemaal geen school meer..ik moet namiddag alleen mijn rapport ng gaan halen..

maar terwijl je eiglijk engels moest maken zit je op mfc..in de dutch thread!!..:naughty:

Link to comment
Share on other sites

o.i.d??..:blink:

mja..khad een ander e-mail adres doorgegeven hier..maar ik kreeg maar geen bevestigingsmail..dusja..

aj..das minder..wij hebben helemaal geen school meer..ik moet namiddag alleen mijn rapport ng gaan halen..

maar terwijl je eiglijk engels moest maken zit je op mfc..in de dutch thread!!..:naughty:

 

o.i.d = of iets dergelijks :wink2:

 

en ik ben bijna klaar...moest 6 handelingsdelen en zit nu op de helft van de laatste :mf_rosetinted: ik moet volgende week nog rapport ophalen...en dan gelijk door naar Spanje!! :punk:

Link to comment
Share on other sites

o.i.d = of iets dergelijks :wink2

 

en ik ben bijna klaar...moest 6 handelingsdelen en zit nu op de helft van de laatste :mf_rosetinted: ik moet volgende week nog rapport ophalen...en dan gelijk door naar Spanje!! :punk:

ah ok..:bleh:

goe bezig..:thumb_yello::wink2:

naar Spanje??..nu ben ik jaloers..:shocked::bleh:

Link to comment
Share on other sites

pffft...ik moet vanavond wéér werken...:blink:

ik kan geen nee zeggen, en als iemand dan belt met de vraag of ik in wil vallen zeg ik altijd ja xD

 

eigenlijk zou ik 8 uur werken deze week...nu werk ik er 14 :boxed:

Link to comment
Share on other sites

pffft...ik moet vanavond wéér werken...:blink:

ik kan geen nee zeggen, en als iemand dan belt met de vraag of ik in wil vallen zeg ik altijd ja xD

 

eigenlijk zou ik 8 uur werken deze week...nu werk ik er 14 :boxed:

 

Da's balen :thumbdown:

Ik zeg ook meestal ja, kan moeilijk nee zeggen :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Neeeeeeeeeee! :woot_jump:

Die heeft eindelijk geleerd drzelf te vermaken :naughty:

 

JEEEJ xD eindelijk :woot_jump:

ik verveel me echt gruwelijk erg..

 

en btw...dat programmatje dat je gister stuurde? voor t converten van de yt filmpjes? dat kan ik niet downloaden o.0 m'n moeder heeft zeg maar een kinderslot op de computer...voor m'n broertje en zusje..maar ik zit er nu dus ook mee:thumbdown: ik kan niks downloaden of installeren :blink:

Link to comment
Share on other sites

JEEEJ xD eindelijk :woot_jump:

ik verveel me echt gruwelijk erg..

 

en btw...dat programmatje dat je gister stuurde? voor t converten van de yt filmpjes? dat kan ik niet downloaden o.0 m'n moeder heeft zeg maar een kinderslot op de computer...voor m'n broertje en zusje..maar ik zit er nu dus ook mee:thumbdown: ik kan niks downloaden of installeren :blink:

 

Ik mij niet echt:bleh:

 

Ja? :blink:

maar kan ze het er niet afhalen dan?:blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy