Jump to content

Dutch Thread part 20,5


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 9.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallooooo!

o.i.d??..:blink:

mja..khad een ander e-mail adres doorgegeven hier..maar ik kreeg maar geen bevestigingsmail..dusja..

aj..das minder..wij hebben helemaal geen school meer..ik moet namiddag alleen mijn rapport ng gaan halen..

maar terwijl je eiglijk engels moest maken zit je op mfc..in de dutch thread!!..:naughty:

 

Ha! Ik ben ook vrij, maar ik kan wel lekker om kwart voor 9 weg morgen om mn rapport op te halen:thumbdown:Voor dat stomme kwartiertje moet ik zo vroeg opstaan. OOOOOHHGRR!

Link to comment
Share on other sites

Hallooooo!

 

 

Ha! Ik ben ook vrij, maar ik kan wel lekker om kwart voor 9 weg morgen om mn rapport op te halen:thumbdown:Voor dat stomme kwartiertje moet ik zo vroeg opstaan. OOOOOHHGRR!

 

heeey..

moeten jullie smorgens jullie rapport gaan halen??..:blink:

bij ons beginnen ze snamiddags pas met het uitdelen ervan..

ben het mijne al gaan hale..:bleh:

Link to comment
Share on other sites

heeey..

moeten jullie smorgens jullie rapport gaan halen??..:blink:

bij ons beginnen ze snamiddags pas met het uitdelen ervan..

ben het mijne al gaan hale..:bleh:

Ach ja. Is bij elke school verschillend, en dan ook nog bij elke klas:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Hee! :wink2:

 

Hoezo? :shocked:

 

Nouw, ik had 's avonds klassenfeest, we gingen een watergevecht houden.. Dus helemaal nat, ging me omkleden. Daarna gingen we een boswandeling maken.. Ik loop over zo'n greppel heen, want het zag eruit alsof het gewoon droge bladeren waren.. Maar dan zak ik dus weg in modder/water/drijfzand spul, en kan er bijna niet meer uitkomen. Ik had het gevoel alsof ik aan het verdrinken was.. (vast zo'n bijna-dood-ervaring.. :wink2:) Naja, uiteindelijk kwam ik eruit, mocht ik douchen bij het meisje waar het klassenfeest werd gehouden (de modder ofzo stonk trouwens ook nog naar rotte eieren..) Nou, m'n 'schone' kleren waren toen dus ook nat en vies, belde m'n metor m'n moeder op, komt zij met andere kleren, en ga ik met haar naar huis.. en vergeet ik m'n broek en m'n schoenen.. :roftl: Het was echt vaag..

Link to comment
Share on other sites

Nouw, ik had 's avonds klassenfeest, we gingen een watergevecht houden.. Dus helemaal nat, ging me omkleden. Daarna gingen we een boswandeling maken.. Ik loop over zo'n greppel heen, want het zag eruit alsof het gewoon droge bladeren waren.. Maar dan zak ik dus weg in modder/water/drijfzand spul, en kan er bijna niet meer uitkomen. Ik had het gevoel alsof ik aan het verdrinken was.. (vast zo'n bijna-dood-ervaring.. :wink2:) Naja, uiteindelijk kwam ik eruit, mocht ik douchen bij het meisje waar het klassenfeest werd gehouden (de modder ofzo stonk trouwens ook nog naar rotte eieren..) Nou, m'n 'schone' kleren waren toen dus ook nat en vies, belde m'n metor m'n moeder op, komt zij met andere kleren, en ga ik met haar naar huis.. en vergeet ik m'n broek en m'n schoenen.. :roftl: Het was echt vaag..

Waajo. :blink::naughty:

Was het klassenfeest zelf nog wel leuk dan?

 

Haha, ik ben dr weer vandoor trouwens. Het is donderdag, dan komen dr altijd leuke films op tv. :thumb_yello: Ciao!

Link to comment
Share on other sites

Naah. Doodsaai. De basisschool van mn broertje en zusje had playbackshow, dus daar gingen we maar heen.

Stom gedoe:thumbdown:

 

Interessant :mf_rosetinted:

 

 

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy