Jump to content

Dutch Thread part 21


Nielo

Recommended Posts

Goedenavond!

Was eigenlijk niet van plan nog hier te komen aangezien ik heel erg moe ben en heel erg vroeg er weer uit moet, maar ik zoek foto's van Glastonbury, die zijn weg :shocked: En ik wil wel een hippe achtergrond voor mn dvd hebben uiteraard:mf_rosetinted:

 

Was heel gezellig vanmiddag hoor, heb de hele middag liggen slapen, ben wakker geworden voor t eten, daarna weer in slaap gevallen en heb zojuist nog wat zitten leren. Hoe dichterbij t weekend komt, des te minder zin ik erin heb....:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Volgens mij zitten er in Nederland toch wel geen terroristen of oorlogsmensen of hoe moet je dat noemen die mensen willen raken .. Daarvoor moet je toch wel in de "goede" landen zijn denk ik ..

 

Maar bon, dat is nu ook wel niet het onderwerp waar ik het eigenlijk over wilde hebben (ben te bezorgd, snorry :blh:..

 

Wie maakt de nieuwe thread?

 

Het geeft niet dat je hier bezorgd om bent! Is wel goed denk ik! Op Werchter hebben we het er ook wel eens over gehad... zoveel publiek en die vliegtuigen zo laag!! :mf_rosetinted:

 

 

jij? Jij bent de grootste stalker hier! :naughty:

 

Mee eens!! Ik denk dat het momenteel gevaarlijker is om in een "veilig" land in een grote stad te zijn, dan in een "onveilig". Vooral omdat het daar verwacht wordt. Ik denk dat je momenteel meer gevaar loopt in een Amsterdam, Londen, Brussel, Parijs, Madrid, Berlin, etc etc dan in Beirut...

 

Maar goed, ik ging slapen :hugove:

 

Hmm ik ben al lang blij dat het hier in de buurt momenteel vrij rustig is...

 

Slaap lekker! :huglove:

 

Goedenavond!

Was eigenlijk niet van plan nog hier te komen aangezien ik heel erg moe ben en heel erg vroeg er weer uit moet, maar ik zoek foto's van Glastonbury, die zijn weg :shocked: En ik wil wel een hippe achtergrond voor mn dvd hebben uiteraard:mf_rosetinted:

 

Was heel gezellig vanmiddag hoor, heb de hele middag liggen slapen, ben wakker geworden voor t eten, daarna weer in slaap gevallen en heb zojuist nog wat zitten leren. Hoe dichterbij t weekend komt, des te minder zin ik erin heb....:thumbdown:

 

Heeeeeej! :wub2:

DVD?

Link to comment
Share on other sites

Het geeft niet dat je hier bezorgd om bent! Is wel goed denk ik! Op Werchter hebben we het er ook wel eens over gehad... zoveel publiek en die vliegtuigen zo laag!! :mf_rosetinted:

 

 

jij? Jij bent de grootste stalker hier! :naughty:

 

Ja, ondertussen dacht ik ookal aan Werchter .. toen eigenlijk totaal niet :roftl:

 

Ik? Neen, heb die behoefte niet zo ..

En ik ga trouwens mijn bed opzoeken (naja, mijn bed heb ik al gevonden maar ik ga erin kruipen :mf_rosetinted:) ..

 

Tot morgen ..

Link to comment
Share on other sites

Anouk :woot_jump:

 

Foto's kan ik je niet zo meteen mee helpen.. sorry..

 

Ach...ik heb mn adresjes he?:naughty: Maar dan kan ik t dus niet laten om gelijk weer in te loggen en toch nog even te blijven. Over 8 uur ben ik alweer in de apotheek....althans, dat is de bedoeling:blink::boxed:

Link to comment
Share on other sites

Ik? Neen, heb die behoefte niet zo ..

En ik ga trouwens mijn bed opzoeken (naja, mijn bed heb ik al gevonden maar ik ga erin kruipen :mf_rosetinted:) ..

 

Tot morgen ..

 

Slaap lekker meis, tot morgen en de groeten aan Mika natuurlijk he?

Sweet dreams en see you tomorrow!!

:huglove:

 

@ Jose: Ja, ik ben (eindelijk) Glastonbury op dvd aan t zetten maar dan moet t ook gelijk goed he, met mooie, bijpassende achtergrondfoto's enzo en de hoofdstukken goed (en dat was me een takkewerk, Nero had geen zin....:sneaky2:) en voor de rest zet ik er nog wat ander prettig beeldmateriaal bij, dat Popworld-interview enzo:wub2:

Link to comment
Share on other sites

Slaap lekker meis, tot morgen en de groeten aan Mika natuurlijk he?

Sweet dreams en see you tomorrow!!

:huglove:

 

@ Jose: Ja, ik ben (eindelijk) Glastonbury op dvd aan t zetten maar dan moet t ook gelijk goed he, met mooie, bijpassende achtergrondfoto's enzo en de hoofdstukken goed (en dat was me een takkewerk, Nero had geen zin....:sneaky2:) en voor de rest zet ik er nog wat ander prettig beeldmateriaal bij, dat Popworld-interview enzo:wub2:

 

hallloooooo!! (sorry dat ik hier zo plots kom binnenvallen:blush-anim-cl:)

hoe kom jij aan bv dat popworld-interview in goede kwaliteit voor dvd? Ik zou dat ook graag doen, maar ik vrees dat youtubekwaliteit niet volstaat:blink:

Link to comment
Share on other sites

Ja, ondertussen dacht ik ookal aan Werchter .. toen eigenlijk totaal niet :rotl:

 

Ik? Neen, heb die behoefte niet zo ..

En ik ga trouwens mijn bed opzoeken (naja, mijn bed heb ik al gevonden maar ik ga erin kruipen :mf_rosetnted) ..

 

Tot morgen ..

 

Werchter was spectaculair geweest... :shocked:

 

Slaap lekker! :huglove:

 

@ Jose: Ja, ik ben (eindelijk) Glastonbury op dvd aan t zetten maar dan moet t ook gelijk goed he, met mooie, bijpassende achtergrondfoto's enzo en de hoofdstukken goed (en dat was me een takkewerk, Nero had geen zin....:sneaky2:) en voor de rest zet ik er nog wat ander prettig beeldmateriaal bij, dat Popworld-interview enzo:wub2:

 

Oooh nice!! Ik heb wel het complete concert, maar de kwaliteit is niet echt super! Hoewel het er op tv nog best aardig uitziet! :wub2::naughty: Maar hoofdstukken.. wat is dat dan voor luxe! :bleh:

Link to comment
Share on other sites

hallloooooo!! (sorry dat ik hier zo plots kom binnenvallen:blush-anim-cl:)

hoe kom jij aan bv dat popworld-interview in goede kwaliteit voor dvd? Ik zou dat ook graag doen, maar ik vrees dat youtubekwaliteit niet volstaat:blink:

Haai!! Het valt best mee hoor, die kwaliteit....en mocht het me toch gaan irriteren dan gooi ik het er later wel weer vanaf....

 

Oooh nice!! Ik heb wel het complete concert, maar de kwaliteit is niet echt super! Hoewel het er op tv nog best aardig uitziet! :wub2::naughty: Maar hoofdstukken.. wat is dat dan voor luxe! :bleh:

 

Tja, soms wil een mens gewoon alleen bepaalde nummers zien he :naughty:

 

Heb je al vervoer voor de Efteling gevonden? Het is jammer dat ik niet mn eigen huisje heb, anders hadden we gewoon eerder kunnen afspreken en samen kunnen reizen ofzo.....Had wel gezellig geweest, als zusjes onder elkaar :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Tja, soms wil een mens gewoon alleen bepaalde nummers zien he :naughty:

 

Heb je al vervoer voor de Efteling gevonden? Het is jammer dat ik niet mn eigen huisje heb, anders hadden we gewoon eerder kunnen afspreken en samen kunnen reizen ofzo.....Had wel gezellig geweest, als zusjes onder elkaar :bleh:

 

Hmm Sweet dreams op Glastonbury is echt een van de betere!! :naughty: (die staat niet los op Youtube, dat vind ik zo raar :blink:)

 

Opzich heb ik geen problemen met vervoer voor de Efteling, ik ga gewoon met de trein, alleen ik heb geen korting.. en de volle mep voor een treinkaartje is quite shocking! :thumbdown: Als ik nog een ov-jaarkaart had gehad had ik gemakkelijk even langs Dordrecht kunnen reizen, maar dat zit er nu echt niet in! :tears:

Link to comment
Share on other sites

Hmm Sweet dreams op Glastonbury is echt een van de betere!! :naughty (die staat niet los op Youtube, dat vind ik zo raar :blink)

 

Opzich heb ik geen problemen met vervoer voor de Efteling, ik ga gewoon met de trein, alleen ik heb geen korting.. en de volle mep voor een treinkaartje is quite shocking! :thumbdown Als ik nog een ov-jaarkaart had gehad had ik gemakkelijk even langs Dordrecht kunnen reizen, maar dat zit er nu echt niet in! :tears

Ik snap dat ook niet, heb er wel een op mn mp4, maar vraag me niet welke, dat vind ik nooit zo heel belangrijk. Volgens mij van LA.....

Ik heb ook geen OV meer, uiteraard. En het is ook te ver rijden voor me om te zeggen nou, ik kom je even oppikken......Erg jammer inderdaad...... Heb nog wel evt een kortingskaartje voor de Efteling voor je :wink2:

o goed dan ga ik het ook eens wagen:bleh

nu gaan slapen.. doei!

Slaap lekker! Tot snel!

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ik snap dat ook niet, heb er wel een op mn mp4, maar vraag me niet welke, dat vind ik nooit zo heel belangrijk. Volgens mij van LA.....

Ik heb ook geen OV meer, uiteraard. En het is ook te ver rijden voor me om te zeggen nou, ik kom je even oppikken......Erg jammer inderdaad...... Heb nog wel evt een kortingskaartje voor de Efteling voor je :wink2:

 

Ja nouja, ik weet die van Glastonbury uiteraard wel.. want dat is niet zo moeilijk te onthouden! :naughty:

 

Waarom wonen we zo ver uit elkaar!?! :tears:

Ik heb ook korting, ook van de shell toevallig? :mf_rosetinted:

 

ooh en ik maak op het moment iets kuts mee met mn vriend.. kan er nu niet echt over praten, dat komt nog wel, denk ik... :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Als iemand gratis korting te weggeef heeft hou ik me wel aanbevolen:naughty:

Ik bedoel dus dat je er zelf niks voor hebt hoeven doen ofzo...

 

 

Jose...vertel...whats up?:shocked:

Link to comment
Share on other sites

Als iemand gratis korting te weggeef heeft hou ik me wel aanbevolen:naughty:

Ik bedoel dus dat je er zelf niks voor hebt hoeven doen ofzo...

 

 

Jose...vertel...whats up?:shocked:

 

Ik heb hier nu iig 2x korting liggen (5 euro korting op een kaartje) en heb ook nog 13 stickertjes liggen (en je hebt er 20 nodig voor een volle spaarkaart).

 

 

En dat.. hmm ik praat niet zo graag slecht over mn vriend (of uberhaupt iemand) in het openbaar, maar het komt er op neer dat ik dingen is zn sms inbox heb gezien die ik liever niet had willen zien... :boxed: als in... een ander meisje.. :tears:...... nouja.. dat dus.. :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Trusten allemaal, ik ga ook naar bedje toe.

Slaap lekker, sweet dreams!

 

Waarom wonen we zo ver uit elkaar!?! :tears:

Ik heb ook korting, ook van de shell toevallig? :mf_rosetinted:

 

ooh en ik maak op het moment iets kuts mee met mn vriend.. kan er nu niet echt over praten, dat komt nog wel, denk ik... :thumbdown:

 

Nee, die korting is via de Duplo, heb voor mn neefje zn eerste verjaardag een Duplo-pakket gekocht en daar kreeg ik kortingskaarten bij. Komen ze toch nog van pas.....

 

:huglove: Ik hoop dat je je snel beter voelt meis. Als je wilt praten, je weet me te vinden he? Al is t midden in de nacht, je kan me altijd bereiken....

 

Ik kon Gerard gisteren echt wel wurgen met dat oppas-gezeik. Hij moet nu toch zo langzaam aan wel weten wat ik mankeer? Kunnen ze leuk over incubatietijd enzo beginnen, bij mij ligt dat nu eenmaal IETS gecompliceerder. Maar ze willen het gewoon niet begrijpen denk ik wel eens......ik moet maar gewoon wat extra vitamine C nemen en vroeg gaan slapen. En mn neefje dan niet teveel beethouden, dan kan er niets gebeuren....Weleens gehoord van overdracht via de lucht?? Zo blijkt nu ook dat ze m van de week op Gerard zn kamer hebben laten spelen, waar ik dus zaterdag geslapen heb. Heel fijn dat ik dat dan een halve week later hoor........:sneaky2:

 

Heb t echt even gehad, zowel met dat gezeur als met dat klotelijf....Als ze over operaties gaan praten (als in longtransplantatie........) dan gaat er iets niet helemaal zoals t zou moeten.....

Link to comment
Share on other sites

En dat.. hmm ik praat niet zo graag slecht over mn vriend (of uberhaupt iemand) in het openbaar, maar het komt er op neer dat ik dingen is zn sms inbox heb gezien die ik liever niet had willen zien... :boxed: als in... een ander meisje.. :tears:...... nouja.. dat dus.. :boxed:

 

WAT???:shocked:

Awwww meisje toch......:huglove:

Weet gewoon niet wat ik hierop moet zeggen, maar als dat echt t geval is, is hij jou op zeker niet waard. Is makkelijk gezegd misschien, maar jij verdient beter.... Maarja, je geeft een relatie die al zolang duurt niet zomaar op, maar als dat echt zo is zou ik eens hard nadenken of je ermee verder wilt....of het dan nog zin heeft.....heb t persoonlijk nooit meegemaakt (nouja een x heeft een vriend met mn beste vriendin gezoend toen ze dronken waren en ik heb dat toen nog vergeven ook.....) maar een van mn vriendinnen heeft zoiets meegemaakt en die heeft gevochten voor hun relatie, uiteindelijk voor niets....

Maar ik weet eigenlijk echt niet wat ik moet zeggen, schrik ervan, vind t echt vreselijk voor je.....:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Nee, die korting is via de Duplo, heb voor mn neefje zn eerste verjaardag een Duplo-pakket gekocht en daar kreeg ik kortingskaarten bij. Komen ze toch nog van pas.....

 

:huglove: Ik hoop dat je je snel beter voelt meis. Als je wilt praten, je weet me te vinden he? Al is t midden in de nacht, je kan me altijd bereiken....

 

Ik kon Gerard gisteren echt wel wurgen met dat oppas-gezeik. Hij moet nu toch zo langzaam aan wel weten wat ik mankeer? Kunnen ze leuk over incubatietijd enzo beginnen, bij mij ligt dat nu eenmaal IETS gecompliceerder. Maar ze willen het gewoon niet begrijpen denk ik wel eens......ik moet maar gewoon wat extra vitamine C nemen en vroeg gaan slapen. En mn neefje dan niet teveel beethouden, dan kan er niets gebeuren....Weleens gehoord van overdracht via de lucht?? Zo blijkt nu ook dat ze m van de week op Gerard zn kamer hebben laten spelen, waar ik dus zaterdag geslapen heb. Heel fijn dat ik dat dan een halve week later hoor........:sneaky2:

 

Heb t echt even gehad, zowel met dat gezeur als met dat klotelijf....Als ze over operaties gaan praten (als in longtransplantatie........) dan gaat er iets niet helemaal zoals t zou moeten.....

 

van de Duplo!! Okee da's wel wat anders dan Shell he! :roftl:

 

Ik snap dat van Gerard ook niet, heeft ie dit van zn moeder geërfd? :mf_rosetinted:

 

Longtransplantatie? :shocked: maar wat bedoel je? praten "ze" daar al over? :shocked:

Link to comment
Share on other sites

WAT???:shocked:

Awwww meisje toch......:huglove:

Weet gewoon niet wat ik hierop moet zeggen, maar als dat echt t geval is, is hij jou op zeker niet waard. Is makkelijk gezegd misschien, maar jij verdient beter.... Maarja, je geeft een relatie die al zolang duurt niet zomaar op, maar als dat echt zo is zou ik eens hard nadenken of je ermee verder wilt....of het dan nog zin heeft.....heb t persoonlijk nooit meegemaakt (nouja een x heeft een vriend met mn beste vriendin gezoend toen ze dronken waren en ik heb dat toen nog vergeven ook.....) maar een van mn vriendinnen heeft zoiets meegemaakt en die heeft gevochten voor hun relatie, uiteindelijk voor niets....

Maar ik weet eigenlijk echt niet wat ik moet zeggen, schrik ervan, vind t echt vreselijk voor je.....:huglove:

 

Nouja... weet je.. ik denk niet dat er echt iets speelt.. (nog niet, tenminste).. maar hij heeft het nooit gehad over haar, en dat vind ik raar! Ondertussen staat zn inbox wel vol met smsjes van haar (meer dan van mij zelfs momenteel :boxed: ja ik heb het nu serieus bekeken, stiekem...) hmm dusja.. misschien is het niks.. maar dan is en het taalgebruik naar elkaar wat vreemd en ik vind het raar dat ie niks over haar verteld (ik bedoel.. als het gewoon een vriendin is kan je dat toch vertellen...:blink:)

 

nouja.. ik weet het ook niet meer nu.. ik kijk het nog even aan voordat ik er over begin! Ik wil ook niet te voorbarig zijn!

Link to comment
Share on other sites

Ik heb hier nu iig 2x korting liggen (5 euro korting op een kaartje) en heb ook nog 13 stickertjes liggen (en je hebt er 20 nodig voor een volle spaarkaart).

 

 

En dat.. hmm ik praat niet zo graag slecht over mn vriend (of uberhaupt iemand) in het openbaar, maar het komt er op neer dat ik dingen is zn sms inbox heb gezien die ik liever niet had willen zien... :boxed: als in... een ander meisje.. :tears:...... nouja.. dat dus.. :boxed:

 

NEEEEEEEEEE!!!

Misschien verkeerd begrepen, of dat zij hem leuk vind en hij haar niet ofzo????????????

*knuf*

Link to comment
Share on other sites

NEEEEEEEEEE!!!

Misschien verkeerd begrepen, of dat zij hem leuk vind en hij haar niet ofzo????????????

*knuf*

 

Dat zou kunnen.. en ik hoop ook dat dat het is.. maarja waarom verteld ie dat dan niet gewoon.. zo snel word ik ook weer niet jaloers! :sneaky2:

 

thanks

Link to comment
Share on other sites

Ik snap dat van Gerard ook niet, heeft ie dit van zn moeder geërfd? :mf_rosetinted:

 

Longtransplantatie? :shocked: maar wat bedoel je? praten "ze" daar al over? :shocked:

 

Ja ik denk het, maar ze zijn daar allemaal zo van het valt wel mee. Tja, zolang ze zelf gezond zijn zal het inderdaad allemaal wel meevallen.....

 

Tja, ik schrok er ook van. Feit is dat mn longen verder en verder kapot gaan door de fibrose (verlittekening van je longen, als er eenmaal fibrose zit dan kan dat weefsel worden afgeschreven, dat zal nooit meer functioneren) en dat ze niet echt weten wat te doen. Eerst werd er gewoon gezegd dat een transplantatie bij sarco geen zin heeft, want je neemt de ziekte zelf niet weg. Het zal daarna gewoon doorgaan. Alleen omdat ze dan weten dat het gebeurt, kunnen ze het ergste voor zijn, bij mij is t nu zo erg omdat ze me jaren hebben laten lopen terwijl ze zeiden dat ik me niet aan moest stellen. Er is geen stukje in mn longen meer wat niet is aangetast door de sarco of een longontsteking, of allebei. Als ik nieuwe longen zou hebben, zou die fibrose nooit meer zo erg kunnen worden.

MAAR: Ik heb die afweerstoornis. Daardoor is t risico op afstoting evt wel kleiner, maar alle bijkomende infecties -en die zijn haast niet te voorkomen- zouden me gemakkelijk fataal kunnen zijn.

Vroeger werd er niet over gesproken, maar als ze nu gaan opperen over dat ze eens met de professoren in t buitenland gaan praten over mn casus, dan beangstigd me dat wel.....

 

Aan de andere kant; ik loop al jaren met een saturatie die te laag is. Ben daar aan gewend, ik krijg geen koppijn bij een te lage saturatie (of hij moet erg laag worden.......) maar eerder als die boven de 94% zit. Ik red me op zich wel en mocht t echt te erg worden dan hebben we altijd t hoofdstuk zuurstof nog. Wat ik overigens ook al twee jaar afhoud:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Dat zou kunnen.. en ik hoop ook dat dat het is.. maarja waarom verteld ie dat dan niet gewoon.. zo snel word ik ook weer niet jaloers! :sneaky2:

 

thanks

 

En anders gewoon vragen...maaarrr dat jij in zijn telefoon kon, betekend denk ik ook dat hij niet bang is dat jij het leest, anders bewaaktie dat ding wel elke seconde ... denk ik?toch?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy