Jump to content

Dutch Thread Part 23


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tja :boxed: En beetje TE wel :roftl::roftl:

Maar je zegt dat jeweetwel woord toch ook niet tegen de politie:doh::naughty:Slimpie.

Ik mis mijn bedenktijd dan altijd:bleh:

 

Bij mij ging het verrassend goed in Westerpark. Ik had wel moeite om sommige mensen te verstaan, maar dat kwam door hun accent.

Ik hoorde later wel terug op video dat ik ontzettend nasaal klonk:roftl:Maar dat kwam denk ik door mijn verkoudheid..

Link to comment
Share on other sites

Ow moest je gekeurd worden voor het UWV ofzo? Ik had gelukkig een keuringsarts die er rekening mee houdt dat je bij chronische ziektes ook weleens dagen hebt dat het wat beter gaat, maar sommigen kijken inderdaad alleen naar het keuringsmoment zelf. En dat terwijl dat zo veel kan schelen, de ene dag met de andere....

Spannend hoor, misschien krijg je over twee weken wel een Mika-voorschrift ofzo. Krijg je voortaan alle concerten, cd's, dvd's en dergelijk vergoed:thumb_yello:

oehhhhhhhhhhhh dat laatste vind ik wel wat :roftl:

 

hij zei trouwens wel dat mijn schouders wat dik waren :blink: daar zat iets niet goed.

 

Nou, laten we zeggen dat je het beste vanaf pagina 205 (geloof ik, gisteren opgezocht, elk geval begint het écht bij post 2452) even terug moet lezen. Jessica heeft het hier gisteren heel erg uit de hand laten lopen door gehandicapten te discrimineren. Maar het is nogal lastig uitleggen, beste kun je toch echt even teruglezen. Hoewel sommige posts echt niet door de beugel kunnen.....

Ze heeft meerdere mensen hier persoonlijk geraakt met haar opmerkingen en we vroegen dan ook vriendelijk en netjes om erover op te houden. Het werd alleen maar erger eigenlijk, ook nadat we nog één keer gevraagd hadden te stoppen omdat we anders een mod gingen waarschuwen bleef ze dus doorgaan. Toen is er inderdaad een mod gewaarschuwd en daarna begon ze alles te ontkennen. Het slaat echt nergens op allemaal, maar ze heeft mij in elk geval geraakt met haar domme opmerkingen (ik zou erboven moeten staan, ik zou beter moeten weten maar als iemand naar mijn gevoel doelbewust bezig is met het kwetsen van anderen dan laat ik dat niet zomaar over mijn kant gaan).

Om het heel kort te houden komt het erop neer dat zij een moeilijke jeugd gehad heeft door gehandicapten, ze gehandicapten daarom haat (eigen woorden.....), wij ons daar niet mee mogen bemoeien want het is haar mening, en wij in deze thread ons allemaal aanstellen, kinderachtig zijn en haar de schuld geven van hetgeen er mis ging. Snap je?:wink2:

 

ik heb een deel gelezen maar vond haar erg moeilijk om te volgen:blink:

Link to comment
Share on other sites

Ik ga eventje koffiedrinken, ik begin in slaap te vallen :sleep_1: (nee het ligt niet aan jullie hoor, ik heb gewoon te veel dozen gesleept). Tot zo!

Oke, tot zo:wink2:

Ja en je kan ook niet ff googlen als je van een woord niet weet wat het betekend :roftl:

Ja, helaas kun je geen hele computer meeslepen:roftl:

 

Ik heb het hele gedoe gelezen. Ik snap niet hoe je je zo kunt gedragen. Mensen voelen zich beledigd hierdoor. Begrijpt ze dan niet dat ze hier mensen ernstig mee kwetst? Ik ben blij dat Niki kwam. En ik hoop dat ze nu snapt dat dit soort gedrag niet getolereerd kan worden.:boxed:Jezus, ik klink als een oud wijf:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Oke, tot zo:wink2:

 

Ja, helaas kun je geen hele computer meeslepen:roftl:

 

Ik heb het hele gedoe gelezen. Ik snap niet hoe je je zo kunt gedragen. Mensen voelen zich beledigd hierdoor. Begrijpt ze dan niet dat ze hier mensen ernstig mee kwetst? Ik ben blij dat Niki kwam. En ik hoop dat ze nu snapt dat dit soort gedrag niet getolereerd kan worden.:boxed:Jezus, ik klink als een oud wijf:roftl:

 

 

Nee dat begreep ze dus niet, ze vond nog dat wij ons aanstelde :shocked:

Link to comment
Share on other sites

Bon, ze zijn weer even weg .. omg, ik ga daar zo hard weer aan moeten wennen hé :roftl:

En nu doet heel m'n gezicht natuurlijk weer pijn :boxed: (er persé moeten aankomen, mij laten lachen en gewoon het praten enzo al ... pfff ..)

Link to comment
Share on other sites

Bon, ze zijn weer even weg .. omg, ik ga daar zo hard weer aan moeten wennen hé :roftl:

En nu doet heel m'n gezicht natuurlijk weer pijn :boxed: (er persé moeten aankomen, mij laten lachen en gewoon het praten enzo al ... pfff ..)

 

Leuk hé ouders :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Leuk hé ouders :roftl:

 

Ja, super :roftl:

 

Mijn moeder al half in paniek .. maarja .. had ook niks anders verwacht eigenlijk :roftl: En mijn vader vond het allemaal wel grappig .. maar dat had ik ook niet anders verwacht :roftl: (in zo'n situaties verkies ik mijn vader trouwens .. gewoon mij met rust laten en niet zo paniekerig doen, maar er eens mee lachen .. :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Ja, super :roftl:

 

Mijn moeder al half in paniek .. maarja .. had ook niks anders verwacht eigenlijk :roftl: En mijn vader vond het allemaal wel grappig .. maar dat had ik ook niet anders verwacht :roftl: (in zo'n situaties verkies ik mijn vader trouwens .. gewoon mij met rust laten en niet zo paniekerig doen, maar er eens mee lachen .. :bleh:)

\

 

Tja moeders zijn meestal wat bezorgder :bleh:

Link to comment
Share on other sites

\

 

Tja moeders zijn meestal wat bezorgder :bleh:

 

Hmmja, maar mijn moeder werkt in het ziekenhuis en dat is met dit soort dingen echt niet gezond :thumbdown::roftl: Haar grootste probleem nu was dat ik alleen was ... begrijp ik ook wel .. maar toch .. is gewoon pech gehad (en tegelijk ook geluk).

 

Maarja, ergens begrijp ik het ook wel .. mijn wang is blijkbaar best nog wel erg dik (mij valt dat al niet meer zo op :roftl:) en voor hetzelfde geld had ik mijn kaak gebroken .. of was ik mijn oog kwijt geweest ofzo .. Maar dat is allemaal niet dus voor mij moet er niet teveel aandacht aan besteed worden (en ze moeten er al helemaal vanaf blijven :roftl:).

Link to comment
Share on other sites

Ik vind het wel handig dat moeders bezorgder zijn, mijn vader is namelijk echt zo van: Ach man, stel je niet aan.

Dat zei hij ook toen er een grote lat in mn broertjes kont kwam:boxed:

Een heel egoistische en ongevoelige man.

Link to comment
Share on other sites

Hmmja, maar mijn moeder werkt in het ziekenhuis en dat is met dit soort dingen echt niet gezond :thumbdown::roftl: Haar grootste probleem nu was dat ik alleen was ... begrijp ik ook wel .. maar toch .. is gewoon pech gehad (en tegelijk ook geluk).

 

Maarja, ergens begrijp ik het ook wel .. mijn wang is blijkbaar best nog wel erg dik (mij valt dat al niet meer zo op :roftl:) en voor hetzelfde geld had ik mijn kaak gebroken .. of was ik mijn oog kwijt geweest ofzo .. Maar dat is allemaal niet dus voor mij moet er niet teveel aandacht aan besteed worden (en ze moeten er al helemaal vanaf blijven :roftl:).

 

Haha, net als ik bij mijn dochter dan doe, laat me eens kijken? ....nee ma je blijft eraf, ja maar ik kijk alleen maar.... er dichtbij genoeg, er toch ff aanzitten :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik vind het wel handig dat moeders bezorgder zijn, mijn vader is namelijk echt zo van: Ach man, stel je niet aan.

Dat zei hij ook toen er een grote lat in mn broertjes kont kwam:boxed:

Een heel egoistische en ongevoelige man.

 

Je hebt er natuurlijk gradaties in hé ..

Ik heb ook wel eens gehad dat ik mijn vader kon schieten, die deed toen de koelkastdeur open terwijl ik daar stond en om de 1 of andere reden (die koelkastdeur is een centimeter of 10 boven de grond) kwam de achterkant van mijn voet er onderin, en dat schuurde lekker door .. Heel dat vel weg .. ik stond gewoon te janken van de pijn (goh, dat deed echt wel pijn :blink:) en toen was ie er ook mee aan het lachen .. toen vond ik het niet grappig .. (mijn moeder was er op dat moment gelukkig ook :bleh:).

 

Maar zoals nu .. weet je .. het is gebeurt .. er is niks ernstigs .. pff ja .. laat het dan zo, lach er eens mee en dan is het weer goed. Als er iets serieus was hadden ze het heus wel al lang gehoord, weet je wel?

 

Maaruhm .. lees ik nu verkeerd of staat daar echt een lat in je broertjes kont? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Haha, net als ik bij mijn dochter dan doe, laat me eens kijken? ....nee ma je blijft eraf, ja maar ik kijk alleen maar.... er dichtbij genoeg, er toch ff aanzitten :naughty:

 

Ja zoiets ja .. mijn moeder slaagt ook nooit in dat "alleen kijken" :roftl:

Maar op dit moment valt alles heel erg goed mee, zolang ik niet teveel moet praten/lachen/eten .. en zolang ze er niet aanzitten .. Dus ja :roftl:

 

Ik ga toch nog maar even hangen, kan mijn ogen gewoon niet openhouden....:boxed:

 

:huglove:

Doe maar een goed dutje jij :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ik ga toch nog maar even hangen, kan mijn ogen gewoon niet openhouden....:boxed:

Oke, sweet dreams:das:

Je hebt er natuurlijk gradaties in hé ..

Ik heb ook wel eens gehad dat ik mijn vader kon schieten, die deed toen de koelkastdeur open terwijl ik daar stond en om de 1 of andere reden (die koelkastdeur is een centimeter of 10 boven de grond) kwam de achterkant van mijn voet er onderin, en dat schuurde lekker door .. Heel dat vel weg .. ik stond gewoon te janken van de pijn (goh, dat deed echt wel pijn :blink:) en toen was ie er ook mee aan het lachen .. toen vond ik het niet grappig .. (mijn moeder was er op dat moment gelukkig ook :bleh:).

 

Maar zoals nu .. weet je .. het is gebeurt .. er is niks ernstigs .. pff ja .. laat het dan zo, lach er eens mee en dan is het weer goed. Als er iets serieus was hadden ze het heus wel al lang gehoord, weet je wel?

 

Maaruhm .. lees ik nu verkeerd of staat daar echt een lat in je broertjes kont? :blink:

 

Oh ja, ik kan het me voorstellen. Mijne doet ook altijd dat soort dingen.

 

Ja, dat lees je goed. We waren bij mijn oma, en mijn vader hielp het schuurtje te verbouwen. Mijn broertje stond daar, en toen liet mijn vader een latjesgeval vallen. Die kwam toen recht in zn kont. Lag ie daar op de grond met zo'n ding in zn kont:boxed:Janken en krijsen natuurlijk. Het zag er best komisch uit, maar mn vader zei gewoon: Man, stel je niet aan, echte mannen huilen niet vanwege zo'n klein dingetje. Uiteindelijk moesten ze er een stuk afzagen, en werd mn broertje naar het ziekenhuis gebracht. Daar kreeg hij hechtingen. Hij heeft nog steeds een litteken. Zo'n giga paarse plek met rood:boxed:

Link to comment
Share on other sites

De binnenkomst van mijn ouders was trouwens wel hilarisch :roftl:

 

Ik stond in de living en vader kwam als eerste binnen, daarachter mijn moeder, beiden hun zonnebril nog op enzo (ze doen net alsof het zomer is :roftl:) en het eerste wat mijn vader zegt: heb je mot (= slaag) gehad ofzo?

En mijn moeder: wat, wat? Die had dat nog totaal niet gezien (maar het is hier ook wel redelijk donker binnen, zeker met een zonnebril).

Toen zei mijn vader van: allé, dat zie ik zelfs zonder zonnebril .. En toen deed mijn moeder haar zonnebril af en toen begon het natuurlijk allemaal :roftl:

 

Naja, heb maar gezegd dat het gekomen is omdat Cobe gestruikeld is (is in principe ook) en dat ik een cap op had, want anders was het helemaal erg denk ik ..

Link to comment
Share on other sites

Oh ja, ik kan het me voorstellen. Mijne doet ook altijd dat soort dingen.

 

Ja, dat lees je goed. We waren bij mijn oma, en mijn vader hielp het schuurtje te verbouwen. Mijn broertje stond daar, en toen liet mijn vader een latjesgeval vallen. Die kwam toen recht in zn kont. Lag ie daar op de grond met zo'n ding in zn kont:boxed:Janken en krijsen natuurlijk. Het zag er best komisch uit, maar mn vader zei gewoon: Man, stel je niet aan, echte mannen huilen niet vanwege zo'n klein dingetje. Uiteindelijk moesten ze er een stuk afzagen, en werd mn broertje naar het ziekenhuis gebracht. Daar kreeg hij hechtingen. Hij heeft nog steeds een litteken. Zo'n giga paarse plek met rood:boxed:

 

Gezellig :blink:

Link to comment
Share on other sites

De binnenkomst van mijn ouders was trouwens wel hilarisch :roftl:

 

Ik stond in de living en vader kwam als eerste binnen, daarachter mijn moeder, beiden hun zonnebril nog op enzo (ze doen net alsof het zomer is :roftl:) en het eerste wat mijn vader zegt: heb je mot (= slaag) gehad ofzo?

En mijn moeder: wat, wat? Die had dat nog totaal niet gezien (maar het is hier ook wel redelijk donker binnen, zeker met een zonnebril).

Toen zei mijn vader van: allé, dat zie ik zelfs zonder zonnebril .. En toen deed mijn moeder haar zonnebril af en toen begon het natuurlijk allemaal :roftl:

 

Naja, heb maar gezegd dat het gekomen is omdat Cobe gestruikeld is (is in principe ook) en dat ik een cap op had, want anders was het helemaal erg denk ik ..

:roftl:

Hoe gaat het nou met de wonden?

Gezellig :blink:

 

Nogal:boxed:

 

Wat is het ergste ongeluk dat je ooit is overkomen?

Link to comment
Share on other sites

Ik ben weer terug!

Bienie heb ik nou goed begrepen, dat er iets met jou en jouw paard is gebeurd?

 

Jeeej :biggrin2:

 

Dat heb je goed begrepen ja ..

Naja, meer met mij dan met mijn paard, maar toch :roftl:

 

Ben er dinsdag vanaf geknalt, recht op mijn gezicht .. is mij niet zo goed bekomen :mf_rosetinted:

 

:roftl

Hoe gaat het nou met de wonden?

 

 

Nogal:boxed

 

Wat is het ergste ongeluk dat je ooit is overkomen?

 

Bwa ja, gaat wel goed hoor. Blijkbaar is mijn wang nog beetje erg dik, maar voor de rest. Rond mijn oog is het gelig, volgens mij wordt dat niet echt blauw (of is het dat geweest maar heb ik dat niet gezien :roftl: ) en voor de rest zijn het gewoon schaafwonden zeg maar, daar zitten korstjes op .. En mijn lip (en mondhoek) is wel nog vervelend maar het blauw aan de binnenkant is ookal zo goed als weg enzo (er zit nu wel nog een vervelend plek wat precies lijkt op een aft ofzo, maar dat is daar waar het toen heel heel erg donker was dus misschien dat daar nieuw weefsel moet gevormd worden ofzo? Weet het niet).. Dus het gaat de goede kant uit :original:

 

Goh, daar vraag je me wat .. Ergste ..

Heb ooit mijn pols gebroken en mijn enkel zo zwaar verstuikt dat ie in de gips moest. Heb mijn heup gekneusd en mijn nek heeft ookal 2x een serieuze slag gehad (de laatste keer niet bijgerekend, dat was niet serieus genoeg :roftl:). Ben 1 keer zo terecht gekomen dat als ik geen cap had opgehad ik er waarschijnlijk niet meer zou geweest zijn .. En dan heb ik eens een trap van een paard tegen mijn knie gehad, deed ook geen goed .. en in mijn rug, dat deed helemaal geen goed .. En bomen en ijzeren springpalen komen ook niet zacht aan (vooral voor de knieën).

 

Dus je kiest maar :roftl:

Zal vast nog wel meer dingen meegemaakt hebben denk ik, maar eigenlijk is dat allemaal (ook bovenstaande) niet zo heel erg ..

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy