Jump to content

Dutch Thread Part 23


Starrats

Recommended Posts

Spannend .. :bleh:

 

Best wel!

Pa komt zo koffer wegen. Het ding mag niet meer dan 15kg wegen. Ik ga voor 10 kg, want wil in Dublin kleren shoppen!:thumb_yello:

Dus best spannend. Ik neem geen shampoo of douchegel mee (heb alleen voor morgenavond van die miniflesjes 2 stuks), dat koop ik daar wel.

Ook zou ik een fles vodka meenemen, maar die kwam dus stuk aan :(

GRRRR. Dus dat scheelt ook weer gewicht. Ben dus benieuwd!:bleh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ga nergens heen hoor. Ben bezig met die koffer, die toch zwaarder is dan ik dacht (zelf net even op de weegschaal gelegd en volgens mijn weegschaal is mijn koffer nu 14kg)...

Dus ik ga maar weer even neuzen wat eruit kan:blink:

 

Vanavond ben ik lekker gewoon thuis.

Morgenochtend ga ik toch rond 10u opstaan, dan even naar de winkel voor wat stroopwafels voor die vrienden van me (heb ik toch IETS) en voor tandpasta en tandenborstel.

Verder heb ik wel alles...behalve dan de dagelijkse dingen: borstel, tandenborstel, tandpasta, ...

 

Fototoestel, iPod en gsm's zijn nu aan het laden:naughty:

Link to comment
Share on other sites

En toch ben je weg :bleh:

 

Maar succes met de koffer :roftl:

 

Ik was niet weg, mijn pa was hier!

Ik heb mijn grote koffer maar omgeruild voor mijn kleine koffer (soort van weekendkoffer ahahaha, ik had die in gedachten als handbagage:shocked:).

Dit is echt het minste wat ik OOIT meegenomen heb op vakantie! Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen!

En nog heb ik (te?)veel bij!

 

In ieder geval weegt het nu 11 kilo. En de handbagage is gewogen op ongeveer 5 kilo (??????????).

Dus laten we het hopen.

Alles is nu klaar. Ben alleen aan het wachten op mijn gsm en fototoestel en iPod tot die geladen zijn en dan kan dat ook weer ingepakt (handbagage).

:thumb_yello:

 

Wat een gedoe zeg.

Zo dalijk de afwas doen en dan ben ik er klaar voor!

Link to comment
Share on other sites

Da's jammer... ik zie toch wat overeenkomst met de film Napoleon Dynamite en Mika.

 

Deze dude heet Kip:

kipyes.gif:kachinga:

 

En dat is de overeenkomst? Stoer :mf_rosetinted:

(zie wel geen foto, maarja..)

 

Goedenavond....Ik ben weer 'thuis' :tears:

En f*ck, wat valt dat tegen.....:thumbdown:

 

:boing:

 

:huglove:

Link to comment
Share on other sites

ZUS!! :wub2:

 

Ooow, da's kut! :sad

Hoe gaat t verder?

Nouja, als ik aan ons uitstapje van november denk, dan kan ik wel vrolijk worden hoor. Maar het is gewoon elke keer zo ellendig, om na een fijn weekendverlof weer dat snertziekenhuis binnen te komen....Er overvalt me een spontaan gevoel van depressie op dat moment. Wéér zo'n week tussen de witte muren opgesloten zitten.... En deze week gaan ze nog een gastroscopie doen ook:shocked: Zit m nu al haast te knijpen bij de gedachte alleen al....:boxed: Maar ja, het moet....het is voor mn eigen bestwil denk ik dan maar......

 

Vandaag was wel een superfijne dag. Rimkje en Ivo zijn langsgeweest, de hele dag hebben we het super gehad! Gisteren nog even met mamma naar de juwelier geweest en 's avonds nog wat andere bedels gescoord via Ebay ook. Ik heb nu meer kralen dan er aan mijn armbanden passen:naughty:

 

Maarre...hoe is het met jou? Ik heb een poging gedaan de postbode aan de gang te krijgen, maar sorry, het is niet gelukt. Heb t belangrijkste component wel gereed, maar de randaccessoires nog niet helemaal. Maar; het komt eraan. Geduld. Gaat het weer een beetje met je? Heb echt veel aan je lopen denken, wou dat ik iets meer kon doen dan dat....

 

 

 

 

:boing:

 

:huglove:

Haai meis, hebben jullie een leuk weekend gehad? Nog wat bijzonders gedaan of gewoon gezellig samen geweest?

Link to comment
Share on other sites

Haai meis, hebben jullie een leuk weekend gehad? Nog wat bijzonders gedaan of gewoon gezellig samen geweest?

 

Het laatste :original: Al is gewoon gezellig samen zijn ookal bijzonder natuurlijk :mf_rosetinted:

 

Vandaag nog eens langs de kudde (hengst enzo) geweest, met de nieuwe camera van mijn pappie :naughty: Was wel leuk .. :biggrin2: Ding is alleen veel te moeilijk voor mij (is zo'n spiegelreflex, vind het te groot en te onhandig :blush-anim-cl::roftl:).

Link to comment
Share on other sites

Nouja, als ik aan ons uitstapje van november denk, dan kan ik wel vrolijk worden hoor. Maar het is gewoon elke keer zo ellendig, om na een fijn weekendverlof weer dat snertziekenhuis binnen te komen....Er overvalt me een spontaan gevoel van depressie op dat moment. Wéér zo'n week tussen de witte muren opgesloten zitten.... En deze week gaan ze nog een gastroscopie doen ook:shocked: Zit m nu al haast te knijpen bij de gedachte alleen al....boxed: Maar ja, het moet....het is voor mn eigen bestwil denk ik dan maar......

 

Vandaag was wel een superfijne dag. Rimkje en Ivo zijn langsgeweest, de hele dag hebben we het super gehad! Gisteren nog even met mamma naar de juwelier geweest en 's avonds nog wat andere bedels gescoord via Ebay ook. Ik heb nu meer kralen dan er aan mijn armbanden passen naughty:

 

Maarre...hoe is het met jou? Ik heb een poging gedaan de postbode aan de gang te krijgen, maar sorry, het is niet gelukt. Heb t belangrijkste component wel gereed, maar de randaccessoires nog niet helemaal. Maar; het komt eraan. Geduld. Gaat het weer een beetje met je? Heb echt veel aan je lopen denken, wou dat ik iets meer kon doen dan dat....

 

Nou, jouw kaartje in onderweg hoor! Ik laat de postbode wel werken! :roftl: Ik hoop dat t morgen aankomt bij je thuis... anders overmorgen.. en anders... is er iets mis gegaan! :naughty:

Goed om te horen dat je een lekker weekend gehad hebt! :thumb_yello:

 

Ik heb geen geduld, dat weet je toch! :mf_rosetinted:

Met mij verder alles wel redelijk. Afgelopen weekend bij mn ouders gespendeerd, en nu weer thuis en voel me dus nu ook een beetje down! Maar voor de rest moet ik zeggen dat ik er aardig goed onder ben. Iedereen is zo lief voor me en ik krijg veel aandacht (waar ik eigenlijk helemaal niet van houd, maarja :naughty:) :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy