Jump to content

Dutch Thread Part 23


Starrats

Recommended Posts

Jah okee, en als je geen kinderen wilt, dan is die drang voor liefde misschien ook minder.. maar, ja ik weet niet.. blegh.. ik merk t allemaal vanzelf wel! Ik moet eens ophouden met zo in de toekomst te willen kijken! :blush-anim-cl:

 

Nee hoor die drang naar liefde is niet minder.

Door wat ik allemaal meegemaakt heb, ben ik wel voorzichtiger. VEEL voorzichtiger. Zit genoeg liefde te wachten op die juiste persoon. Daar hoef je geen kinderen voor te willen...

 

En idd, ik kijk allang niet meer naar de toekomst, alleen heden en nabije toekomst. Alleen wat betreft carriere wil ik wel beetje toekomst kijken, maar momenteel ook niet verder dan mijn laatste studiejaar wat er nu aankomt...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee hoor die drang naar liefde is niet minder.

Door wat ik allemaal meegemaakt heb, ben ik wel voorzichtiger. VEEL voorzichtiger. Zit genoeg liefde te wachten op die juiste persoon. Daar hoef je geen kinderen voor te willen...

 

hmm okee, nee, nouja, ik heb niet echt ervaring met alleen zijn :blush-anim-cl: en eigenlijk wil ik dat ook helemaal niet... :sad: Doordat ik vanaf mn 16e een relatie kreeg die dus behoorlijk serieus werd... en nu ben ik verpest.. :blink:

Link to comment
Share on other sites

hmm okee, nee, nouja, ik heb niet echt ervaring met alleen zijn :blush-anim-cl: en eigenlijk wil ik dat ook helemaal niet... :sad: Doordat ik vanaf mn 16e een relatie kreeg die dus behoorlijk serieus werd... en nu ben ik verpest.. :blink:

 

Zie het als leermoment, waar je sterker uit komt.

Je bent nooit zelfstandig geweest, terwijl wij mensen toch ook zelfstandig moeten kunnen zijn. Hiervan leer je wat!

Het is iets positiefs. En ook alleen zijn is NIET slecht!:thumb_yello:

En al helemaal niet sneu!

Je bent niet verpest meis, echt niet. Tsjee, hoe verpest ben ik dan wel niet:shocked

 

 

Maar ik moet echt gaan slapen, moet er keivroeg weer uit.

Morgen weiter!!!

X

Link to comment
Share on other sites

Jah okee, en als je geen kinderen wilt, dan is die drang voor liefde misschien ook minder.. maar, ja ik weet niet.. blegh.. ik merk t allemaal vanzelf wel! Ik moet eens ophouden met zo in de toekomst te willen kijken! :blush-anim-cl:

 

Die behoefte aan liefde hebben we allemaal denk ik, los van de kinderen. In welke vorm dan ook. Wie wil er nou niet af en toe eens een arm om zich heen als ie zich rot voelt?

En natuurlijk wil je in de toekomst kijken. Je hele leven staat op z'n kop, wat gaat het nu worden.

Link to comment
Share on other sites

Zie het als leermoment, waar je sterker uit komt.

Je bent nooit zelfstandig geweest, terwijl wij mensen toch ook zelfstandig moeten kunnen zijn. Hiervan leer je wat!

Het is iets positiefs. En ook alleen zijn is NIET slecht!:thumb_yello:

En al helemaal niet sneu!

Je bent niet verpest meis, echt niet. Tsjee, hoe verpest ben ik dan wel niet:shocked

 

 

Maar ik moet echt gaan slapen, moet er keivroeg weer uit.

Morgen weiter!!!

X

 

Welterusten Biekje :bye:

Link to comment
Share on other sites

Zie het als leermoment, waar je sterker uit komt.

Je bent nooit zelfstandig geweest, terwijl wij mensen toch ook zelfstandig moeten kunnen zijn. Hiervan leer je wat!

Het is iets positiefs. En ook alleen zijn is NIET slecht!:thumb_yello:

En al helemaal niet sneu!

Je bent niet verpest meis, echt niet. Tsjee, hoe verpest ben ik dan wel niet:shocked

 

 

Maar ik moet echt gaan slapen, moet er keivroeg weer uit.

Morgen weiter!!!

X

 

Jah... t voelt nu net alsof ik voor t eerst uit huis ga ofzo, helemaal alleen in de grote, boze wereld! :roftl: I'll never survive!!

 

Succes morgen met opstaan! :bleh:

Weltrusten :huglove:

 

Die behoefte aan liefde hebben we allemaal denk ik, los van de kinderen. In welke vorm dan ook. Wie wil er nou niet af en toe eens een arm om zich heen als ie zich rot voelt?

En natuurlijk wil je in de toekomst kijken. Je hele leven staat op z'n kop, wat gaat het nu worden.

 

Je hebt gelijk, en met vrienden heb je dat ook wel, maar toch is dat heel anders.. Dat ga ik nu ook het meeste missen, naast dat ie mn partner was, was ie ook mn beste maatje... *ugh* ja als ik daar aan denk, dan steekt me dat nog het meeste nu...

Link to comment
Share on other sites

Jah... t voelt nu net alsof ik voor t eerst uit huis ga ofzo, helemaal alleen in de grote, boze wereld! :roftl: I'll never survive!!

 

 

Volgens mij ben je een verstandige meid en ga je het best redden in je eentje :thumb_yello: En 't is niet slecht om helemaal op eigen benen te staan, dat maakt je ook weer sterker voor een volgende relatie.

 

Één tip: als je net alleen bent ga dan niet 's avonds laat naar een hele enge horrorfilm kijken. Zelfs al ben je gek op horror, dan is ie ENG!!! (ik spreek uit ervaring :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Volgens mij ben je een verstandige meid en ga je het best redden in je eentje :thumb_yello: En 't is niet slecht om helemaal op eigen benen te staan, dat maakt je ook weer sterker voor een volgende relatie.

 

Één tip: als je net alleen bent ga dan niet 's avonds laat naar een hele enge horrorfilm kijken. Zelfs al ben je gek op horror, dan is ie ENG!!! (ik spreek uit ervaring :roftl:)

 

Hahaha bedankt voor de tip! :roftl: Nu ben ik sowieso al bang om alleen te zijn in het huis waar ik nu nog woon in Apeldoorn! (wat op zich niet zo vreemd is: criminele buurt). Als ik alleen was ging ik altijd maar op tijd liggen en dan onder de dekens enzo.. :naughty:

 

Ik ben, sinds ik in Apeldoorn woon, zo vaak met de politie in contact gekomen, terwijl voordat ik daar woonde, ik nog nooit iets met de politie te maken heb gehad! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hahaha bedankt voor de tip! :roftl: Nu ben ik sowieso al bang om alleen te zijn in het huis waar ik nu nog woon in Apeldoorn! (wat op zich niet zo vreemd is: criminele buurt). Als ik alleen was ging ik altijd maar op tijd liggen en dan onder de dekens enzo.. :naughty:

 

Ik ben, sinds ik in Apeldoorn woon, zo vaak met de politie in contact gekomen, terwijl voordat ik daar woonde, ik nog nooit iets met de politie te maken heb gehad! :naughty:

 

Beetje criminele stad hè? Eén van m'n broertjes woont er ook.

Link to comment
Share on other sites

Beetje criminele stad hè? Eén van m'n broertjes woont er ook.

 

Ja nogal! Woon hier nu bijna 4 jaar en ben echt totaal niet aan de stad gehecht geraakt!

 

Hm :sneaky2: ik word gemaand om naar bed te komen, het is al weer een beetje laat geworden.

(daar heb je geen last van als je alleen woont!) :naughty:

Hou je taai meid, spreek je morgen weer? :huglove:

 

Oeh! :mf_rosetinted:

De voordelen als je alleen bent! Ik zie ze nu steeds meer! :naughty:

 

Ik ben er morgen weer ja, waarschijnlijk wel! :aah:

Thanks!

En slaap lekker! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Een hele goede morgen party people!

ZOOOO dit is vroeg!

Nah ben gedouched en wel. Fris en fruitig, maar absoluut niet wakker.

Magoew, komt goed, kan paar uur in de auto slapen....

 

Iedereen goed geslapen?

Link to comment
Share on other sites

Moet kunnen :bleh:

 

Ik ben er weer vandoor, ga nog eens foto's maken van veulentje.. met pappies nieuwe camera :mf_rosetinted:

 

Ben benieuwd, zal wel op niks trekken, heb er totaal geen ervaring mee :roftl:

 

Tot later :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Druk hier zeg! :sweatdrop:

 

Heb vandaag tot half 1 geslapen ofzo! :roftl:

Echt helemaal HELEMAAL niks gedaan vandaag! Zo lui! :blush-anim-cl:

 

wees blij dat je hebt geslapen *gaapt*

 

Mijn ouders zijn op vakantie en mijn lieve zusje van 23 jaar vond het een goed idee om gistere een feestje te geven. Ik zat er natuurlijk maar voor spek en bonen bij, want ze waren over dingen bezig die mij niet interesseren en ze waren ook van die muziek uit de jaren 90 aan het draaien. Het enige "goede" van de avond was dat ik gratis mocht drinken.:bleh:

Tegen 01:30u was ik bekaf omdat ik heel de dag had gewerkt en dus al op was van 7u:bleh:

Dus ik had maar een paar dekens uit de kast getrokken en was op het bed van mijn ouders gaan liggen omdat mijn kamer net naast de living ligt (waar zij zaten)

en het duurde nog tot 2u eer dat ik kon slapen, want de muziek stond kei hard en ze waren soms aan het roepen :thumbdown:

Om 3:30u kwam ze zeggen dat het feestje gedaan was en was ze me kei hard aan het uitlachen omdat ik aan het slapen was en daar komt nog eens bij dat ik deze morgen wakker was om 9:30u :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy