Jump to content

Dutch Thread Part 23


Starrats

Recommended Posts

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoezo hoe je daar moet komen?

Ik druk me misschien ook verkeerd uit, ik bedoel de comments.

 

ik weet niet wat de link is van het forum van mikasounds dus kan ik er niet komen en niet kijken :naughty:

Link to comment
Share on other sites

ik weet niet wat de link is van het forum van mikasounds dus kan ik er niet komen en niet kijken :naughty:

 

Als je op de site bent, kun je links boven elke blog op 'comments' klikken. En dan krijg je een lijst met iedereen die een comment heeft geplaatst. Dat bedoelde ik eigenlijk, forum is het verkeerde woord :blush-anim-cl:

 

http://www.mikasounds.com/2008/08/09/dancing-bed/#comments

Link to comment
Share on other sites

ik weet niet wat de link is van het forum van mikasounds dus kan ik er niet komen en niet kijken :naughty:

 

MIKASOUNDS.COM en dan de comments op zijn blogs

 

 

nee dat doe ik thuis wel:bleh:

 

*ok stiekum kijken dan*

 

 

LOVE TODAY OP TV HIER! STAAT HARD AAN!!!:punk:

Link to comment
Share on other sites

Ik vind die microfoontjes zo leuk:wub2:

2 Jumbo Bit of Lollipop Lucite Pendant.02

en die

2 Jumbo Bit of Lollipop Lucite Pendant.01 en die

en en en

 

tut

:bleh:

 

Het zijn inderdaad superleuke 'kralen'.

In Maastricht hebben we een winkel waar je losse kralen kunt kopen maar die zijn echt superduur. Nu ga ik vaak in de uitverkoop op zoek naar kettingen, die ik dan kapotknip en combineer tot een nieuwe ketting of armband. Bij de H&M hebben ze altijd zo'n hoekje voor € 1 à 2. Daar kun je soms leuke dingen uithalen.

Link to comment
Share on other sites

Als je op de site bent, kun je links boven elke blog op 'comments' klikken. En dan krijg je een lijst met iedereen die een comment heeft geplaatst. Dat bedoelde ik eigenlijk, forum is het verkeerde woord :blush-anim-cl:

 

http://www.mikasounds.com/2008/08/09/dancing-bed/#comments

 

bij mij zijn ze gewoon allemaal zwart :blink:

Link to comment
Share on other sites

Het zijn inderdaad superleuke 'kralen'.

In Maastricht hebben we een winkel waar je losse kralen kunt kopen maar die zijn echt superduur. Nu ga ik vaak in de uitverkoop op zoek naar kettingen, die ik dan kapotknip en combineer tot een nieuwe ketting of armband. Bij de H&M hebben ze altijd zo'n hoekje voor € 1 à 2. Daar kun je soms leuke dingen uithalen.

 

volgens mij weet ik welk winkeltje je bedoeld ( die bij de grote gracht?)... is dat niet weg, vervangen door een ander winkeltje?...

 

hallo trouwens :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Het zijn inderdaad superleuke 'kralen'.

In Maastricht hebben we een winkel waar je losse kralen kunt kopen maar die zijn echt superduur. Nu ga ik vaak in de uitverkoop op zoek naar kettingen, die ik dan kapotknip en combineer tot een nieuwe ketting of armband. Bij de H&M hebben ze altijd zo'n hoekje voor € 1 à 2. Daar kun je soms leuke dingen uithalen.

 

Ik woon in Roermond daar hebben we echt niks:thumbdown: en als we wel hebben dan duur. Lang leve ebay

 

Anyway pauze om.

Nog 4 uurtjes!

Link to comment
Share on other sites

volgens mij weet ik welk winkeltje je bedoeld ( die bij de grote gracht?)... is dat niet weg, vervangen door een ander winkeltje?...

 

hallo trouwens :bleh:

 

Nee in de straat achter de Bijenkorf, weet even niet hoe die straat heet :blush-anim-cl: De achteruitgang van de Mexx winkel ligt daar en een tattoo shop :bleh:

 

Bij claires kun je trouwens ook wel leuke dingen uithalen.

Link to comment
Share on other sites

Nee in de straat achter de Bijenkorf, weet even niet hoe die straat heet :blush-anim-cl: De achteruitgang van de Mexx winkel ligt daar en een tattoo shop :bleh:

 

Bij claires kun je trouwens ook wel leuke dingen uithalen.

 

owh daar :), ik weet de winkel zo niet, maar ik wel waar je bedoeld. moet ik eens gaan kijken...

Pipo's wil ook wel eens leuke kralen dingen hebben

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy