Jump to content

Dutch Thread Part 23


Starrats

Recommended Posts

owh daar :), ik weet de winkel zo niet, maar ik wel waar je bedoeld. moet ik eens gaan kijken...

Pipo's wil ook wel eens leuke kralen dingen hebben

 

Gevonden: Buttons & Beads op de Minckelersstraat 16

 

Bij Bolitas op de Brusselsestraat krijg je trouwens ook leuke kralen, maar duur...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pfff was me wel weer een dag gisteren.

 

Rond 12 uur waren we gisteren in Amsterdam, ff naar hotel gegaan, gegeten en toen zijn we naar Artis gegaan, daar een uurtje of 3 á 4 rondgelopen en toen zijn we richting de Arena gegaan, want we gingen natuurlijk naar Amsterdam om Ajax te zien:mf_rosetinted:

Daar nog ff wat gegeten, kaarten opgepikt en het stadion in, zaten wel dicht bij i.v.m. rolstoelplek voor mijn dochter, maar helaas zijn mijn foto's niet echt goed gelukt, veel donker, zal ze zo nog eens op de pc bekijken. Eerste wedstrijd was Internationale tegen Sevilla wat 0-0 bleef. Om 21.15 begon dan eindelijk Ajax-Arsenal, helaas verloor Ajax weer eens met 2-3 :crybaby:

Om 23.30 waren we weer terug bij onze auto in de parkeergarage, waar we helemaal boven ergens stonden en toen werkte de remmen van de auto niet meer :thumbdown: dus ANWB gebeld, kon 1 tot 1 1/2 uur duren maarja moest maar, gelukkig was die man er na 3 kwartier, vacuumpomp kapot, dus auto moest weggesleept worden :shocked: dus hij voorzichtig mijn busje naar beneden gereden, ik met de ANWB wagen, toen beneden bergingsbedrijf gebeld dat ze mijn busje konden op komen halen, hun gelijk een andere auto voor me geregeld, wilde ze me een Fiat Panda meegeven, handig als je rolstoel mee moet nemen :blink: Gelukkig konden ze dan toch nog een VW Polo vinden, rolstoel zo ver mogelijk uit elkaar gehaald en toen konden we naar ons hotelletje, dus om 2.30 uur lagen we ook nog eens in bed :boxed:

De auto word een maandag naar hier gesleept, maar ben nu erg gaar want om 8 uur ging de wekker alweer.

Dus was een gezellig dagje weg :floor:

Link to comment
Share on other sites

Pfff was me wel weer een dag gisteren.

 

Rond 12 uur waren we gisteren in Amsterdam, ff naar hotel gegaan, gegeten en toen zijn we naar Artis gegaan, daar een uurtje of 3 á 4 rondgelopen en toen zijn we richting de Arena gegaan, want we gingen natuurlijk naar Amsterdam om Ajax te zien:mf_rosetinted:

Daar nog ff wat gegeten, kaarten opgepikt en het stadion in, zaten wel dicht bij i.v.m. rolstoelplek voor mijn dochter, maar helaas zijn mijn foto's niet echt goed gelukt, veel donker, zal ze zo nog eens op de pc bekijken. Eerste wedstrijd was Internationale tegen Sevilla wat 0-0 bleef. Om 21.15 begon dan eindelijk Ajax-Arsenal, helaas verloor Ajax weer eens met 2-3 :crybaby:

Om 23.30 waren we weer terug bij onze auto in de parkeergarage, waar we helemaal boven ergens stonden en toen werkte de remmen van de auto niet meer :thumbdown: dus ANWB gebeld, kon 1 tot 1 1/2 uur duren maarja moest maar, gelukkig was die man er na 3 kwartier, vacuumpomp kapot, dus auto moest weggesleept worden dus hij voorzichtig mijn busje naar beneden gereden, ik met de ANWB wagen, toen beneden bergingsbedrijf gebeld dat ze mijn busje konden op komen halen, hun gelijk een andere auto voor me geregeld, wilde ze me een Fiat Panda meegeven, handig als je rolstoel mee moet nemen :blink: Gelukkig konden ze dan toch nog een VW Polo vinden, rolstoel zo ver mogelijk uit elkaar gehaald en toen konden we naar ons hotelletje, dus om 2.30 uur lagen we ook nog eens in bed :boxed:

De auto word een maandag naar hier gesleept, maar ben nu erg gaar want om 8 uur ging de wekker alweer.

Dus was een gezellig dagje weg :floor:

 

Klinkt als een gezellig *Relax* dagje. :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Pfff was me wel weer een dag gisteren.

 

Rond 12 uur waren we gisteren in Amsterdam, ff naar hotel gegaan, gegeten en toen zijn we naar Artis gegaan, daar een uurtje of 3 á 4 rondgelopen en toen zijn we richting de Arena gegaan, want we gingen natuurlijk naar Amsterdam om Ajax te zien

Daar nog ff wat gegeten, kaarten opgepikt en het stadion in, zaten wel dicht bij i.v.m. rolstoelplek voor mijn dochter, maar helaas zijn mijn foto's niet echt goed gelukt, veel donker, zal ze zo nog eens op de pc bekijken. Eerste wedstrijd was Internationale tegen Sevilla wat 0-0 bleef. Om 21.15 begon dan eindelijk Ajax-Arsenal, helaas verloor Ajax weer eens met 2-3

Om 23.30 waren we weer terug bij onze auto in de parkeergarage, waar we helemaal boven ergens stonden en toen werkte de remmen van de auto niet meer :thumbdown: dus ANWB gebeld, kon 1 tot 1 1/2 uur duren maarja moest maar, gelukkig was die man er na 3 kwartier, vacuumpomp kapot, dus auto moest weggesleept worden :shocked: dus hij voorzichtig mijn busje naar beneden gereden, ik met de ANWB wagen, toen beneden bergingsbedrijf gebeld dat ze mijn busje konden op komen halen, hun gelijk een andere auto voor me geregeld, wilde ze me een Fiat Panda meegeven, handig als je rolstoel mee moet nemen :blink: Gelukkig konden ze dan toch nog een VW Polo vinden, rolstoel zo ver mogelijk uit elkaar gehaald en toen konden we naar ons hotelletje, dus om 2.30 uur lagen we ook nog eens in bed :boxed:

De auto word een maandag naar hier gesleept, maar ben nu erg gaar want om 8 uur ging de wekker alweer.

Dus was een gezellig dagje weg :floor:

 

:shocked:

je kan in iedergeval niet zeggen dat je je hebt verveelt :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm, ben mijn fototoestel kwijt :crybaby:

hij kan of in mijn busje, die dus nog in A'dam sta liggen of in het hotel :thumbdown:

 

Heb net weer wel wat Mikaspulletjes binnengekregen over de post, maar kan weer niet zeggen wat.... zit weer wat voor Biekje bij :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

BIENIE!!! :woot_jump:

 

Starrats :woot_jump:

 

Hmmm, ben mijn fototoestel kwijt :crybaby:

hij kan of in mijn busje, die dus nog in A'dam sta liggen of in het hotel :thumbdown:

 

Heb net weer wel wat Mikaspulletjes binnengekregen over de post, maar kan weer niet zeggen wat.... zit weer wat voor Biekje bij :mf_rosetinted:

 

Dat is minder :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm, ben mijn fototoestel kwijt :crybaby:

hij kan of in mijn busje, die dus nog in A'dam sta liggen of in het hotel :thumbdown:

 

Heb net weer wel wat Mikaspulletjes binnengekregen over de post, maar kan weer niet zeggen wat.... zit weer wat voor Biekje bij :mf_rosetinted:

 

That sucks

Ik hoop dat hij in je busje ligt *duimt*

 

wat is het? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hmmm, ben mijn fototoestel kwijt :crybaby:

hij kan of in mijn busje, die dus nog in A'dam sta liggen of in het hotel :thumbdown:

 

Heb net weer wel wat Mikaspulletjes binnengekregen over de post, maar kan weer niet zeggen wat.... zit weer wat voor Biekje bij :mf_rosetinted:

 

Voelt weer een mail richting Starrats gaan...

 

Anyway, je hebt je "vermaakt" zie ik. :(

Heb je ondertussen al hotel gebeld voor toestel?

 

IK WIL WETEN WAT IK KRIJG:bleh:

En ik wil ook mikastuff NU

Link to comment
Share on other sites

Wat een rust hier... :biggrin2:

 

6cd79ea9.jpg

 

 

How you doin?

 

José :boing:

 

 

Zoek Mika? :roftl:

 

 

Alles ok hier (of neen, niet echt, maar maakt niet uit :bleh:).. met jou?

Link to comment
Share on other sites

Voelt weer een mail richting Starrats gaan...

 

Anyway, je hebt je "vermaakt" zie ik. :(

Heb je ondertussen al hotel gebeld voor toestel?

 

IK WIL WETEN WAT IK KRIJG:bleh:

En ik wil ook mikastuff NU

 

ik voel helemaal geen mail komen :roftl:

 

ik wil ook weten wat jij krijgt :roftl:

Link to comment
Share on other sites

José :boing:

 

 

Zoek Mika? :roftl:

 

 

Alles ok hier (of neen, niet echt, maar maakt niet uit :bleh:).. met jou?

 

Mika staat echt op die foto hoor! :naughty:

 

 

Ooww what's up? (maakt wél uit)!

 

Hier prima! Lekker dagje vrij, dus ben nu video's die ik opgenomen heb met vrienden aan t monteren! (onder andere een Chubby Bunny contest! :aah: )

Link to comment
Share on other sites

Mika staat echt op die foto hoor! :naughty:

 

 

Ooww what's up? (maakt wél uit)!

 

Hier prima! Lekker dagje vrij, dus ben nu video's die ik opgenomen heb met vrienden aan t monteren! (onder andere een Chubby Bunny contest! :aah: )

 

NEE HE!

Heb pas begrepen wat chubby bunny is:bleh:

WHAHAHAHAHHAHA

Ik wil ziennn!

Link to comment
Share on other sites

NEE HE!

Heb pas begrepen wat chubby bunny is:bleh:

WHAHAHAHAHHAHA

Ik wil ziennn!

 

:roftl: Ik las hier laatst op de MFC dat er zelfs twee mensen dood zijn gegaan door Chubby Bunny! Nu durf ik het nooit meer te doen! :shocked:

 

 

Wil je de video zien, dat ik met vrienden Chubby Bunny doe? :shocked:

Link to comment
Share on other sites

Mika staat echt op die foto hoor! :naughty:

 

 

Ooww what's up? (maakt wél uit)!

 

Hier prima! Lekker dagje vrij, dus ben nu video's die ik opgenomen heb met vrienden aan t monteren! (onder andere een Chubby Bunny contest! :aah: )

 

Jaja, ik had 'm wel gevonden :roftl:

 

 

Mijn pols is blijkbaar nog niet ok :thumbdown: Dacht vanmorgen dat het over was, had totaal geen pijn meer (had gisteren & voor het slapen gaan zalf gesmeerd en er een verband rondgedraaid voor wat steun) maar blijkbaar niet.. Had waarschijnlijk toch beter dat verband om gelaten om te gaan paardrijden, maarja ...

En ben dus gaan paardrijden en volgens mij heb ik iets verrokken in mijn rug, of een spiertje wat ergens verkeerd is geschoten ofzo :roftl:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: Ik las hier laatst op de MFC dat er zelfs twee mensen dood zijn gegaan door Chubby Bunny! Nu durf ik het nooit meer te doen! :shocked:

 

 

Wil je de video zien, dat ik met vrienden Chubby Bunny doe? :shocked:

 

Ja

 

En Starrats, die video kan ik nu niet zien, help me ff herinneren plz :P

Link to comment
Share on other sites

Jaja, ik had 'm wel gevonden :rotl:

 

 

Mijn pols is blijkbaar nog niet ok :thumbdown: Dacht vanmorgen dat het over was, had totaal geen pijn meer (had gisteren & voor het slapen gaan zalf gesmeerd en er een verband rondgedraaid voor wat steun) maar blijkbaar niet.. Had waarschijnlijk toch beter dat verband om gelaten om te gaan paardrijden, maarja ...

En ben dus gaan paardrijden en volgens mij heb ik iets verrokken in mijn rug, of een spiertje wat ergens verkeerd is geschoten ofzo :rotl:

 

Ooww! :sad: wat doe je jezelf allemaal aan meis! :shocked: Volgens mij heb je veel rust nodig... veeeeeel! :naughty:(en een massage van een zeker persoon) :mf_rosetinted:

 

Iedereen de nieuwste creatie van Niki al gezien? :naughty:

(de vlog veronderstel ik dat iedereen gezien heeft :roftl:)

 

Is dat die met de bloopers en such?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy