Jump to content

Dutch Thread Part 25


Guest

Recommended Posts

Bienie! :woot_jump:

 

Goed gedaan! Lekker gereden vandaag? Het was hier prachtig weer, ik heb aan je gedacht toen ik op m'n balkon zat (er kwam een meisje met pony voorbij).

 

Met mij is alles goed. Erg lui geweest, dus ik heb vandaag (alweer) geen spannende verhalen. :naughty:

 

Ja, met momenten was het leuker dan andere .. Ik ben een enorme schijtert op dit moment :boxed:

 

Heb echt momenten gehad dat ik dacht van: aiaiai, dat komt hier niet goed..

Maar we zijn er nog :bleh:

 

En als ik 'm nodig heb is Cobe er echt wel voor mij .. Op een bepaald moment waren we op een smal paadje en langs mij ging het naar beneden, ik keek en dacht van: als je daar toch met je paard af moet ... En gewoon doorgereden. Stopt de voorste ruiter ineens .. zegt ze: we moesten eerder een paadje naar beneden, we zijn te ver .. Ok, teruggedraaid .. En natuurlijk net op die plaats waar ik dat dacht moesten we naar beneden. :shocked: Ik had echt zoiets van: oh my god .. (toen ik op mijn gezicht gegaan was kwam dat door een afdaling, dus zo'n steile helling in combinatie met dat en het samen vallen vorige keer ..). Maar Cobe was zooooo braaf! Helemaal niet geprobeerd om te gaan draven ofzo (Cobe is bergpony dus die vindt dat het naar beneden kan ook wel snel kan .. maar ik vind dat niet altijd zo handig ..), gewoon rustig op mijn gemak naar beneden ... Af en toe is het toch een goede pony :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik denk dat ik toch maar oversla, MFC kost me al m'n tijd, ik heb niks meer over voor een ander :roftl:

 

Moet je gewoon op mfc over die ander praten .. doe ik toch ook? :roftl:

Gaat goed hoor .. :naughty::bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ik kan me goed voorstellen dat je op het moment een stuk voorzichtiger bent. Je hebt met die val ontstellend veel geluk gehad volgens mij. Goed dat Cobe zo rustig bleef. Is ze altijd een beetje eigenwijs, of heeft ze buien?

 

Moet je gewoon op mfc over die ander praten .. doe ik toch ook? :roftl:

Gaat goed hoor .. :naughty::bleh:

 

Dat is een idee. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik kan me goed voorstellen dat je op het moment een stuk voorzichtiger bent. Je hebt met die val ontstellend veel geluk gehad volgens mij. Goed dat Cobe zo rustig bleef. Is ze altijd een beetje eigenwijs, of heeft ze buien?

 

 

 

Dat is een idee. :roftl:

 

Cobe is een hij ... een hele echte hij :boxed::roftl:

Maar hij is een eigenwijze rotzak .. echt niet normaal .. Vaak grappig, soms iets minder .. Nooit express stout ofzo, zal bv. niet bokken om je eraf te gooien of dergelijke .. maar hij kan er wat van .. Speciaal geval :bleh:

 

Maar het zijn echt gewoon stom dingen .. Gewoon een bocht nemen in draf bv. en ik ben al 1 brok spanning .. :boxed:

 

 

Goed van mij hé :thumb_yello::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Cobe is een hij ... een hele echte hij :boxed::roftl:

Maar hij is een eigenwijze rotzak .. echt niet normaal .. Vaak grappig, soms iets minder .. Nooit express stout ofzo, zal bv. niet bokken om je eraf te gooien of dergelijke .. maar hij kan er wat van .. Speciaal geval :bleh:

 

Maar het zijn echt gewoon stom dingen .. Gewoon een bocht nemen in draf bv. en ik ben al 1 brok spanning .. :boxed:

 

 

Goed van mij hé :thumb_yello::naughty:

 

Ik heb toch niet goed genoeg naar die foto's gekeken. :roftl:

Hoort dat eigenwijze bij het ras, of is het gewoon z'n karakter?

Link to comment
Share on other sites

Ja kijk, als mensen nu eens in mijn thread zouden reageren hé ... :roftl:

 

Heb jij een aparte thread? Heb ik daar ooit in gereageerd? :blink:

 

Zie het maar zo, je bent een trendsetter. :bleh: Ze zijn hier ook met een klein groepje begonnen en kijk eens waar we nu zijn. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb toch niet goed genoeg naar die foto's gekeken. :roftl:

Hoort dat eigenwijze bij het ras, of is het gewoon z'n karakter?

 

:roftl: Hij is eigenlijk maar een halve hij .. maar dat weet ie volgens mij na al die jaren nog steeds niet :boxed:

Dat eigenwijze hoort bij hem hoor .. het is gewoon een rotknol :bleh: Maar het heeft wel wat .. soms .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Heb jij een aparte thread? Heb ik daar ooit in gereageerd? :blink:

 

Zie het maar zo, je bent een trendsetter. :bleh: Ze zijn hier ook met een klein groepje begonnen en kijk eens waar we nu zijn. :naughty:

 

Ja :boxed:

En neen .. daar hebben niet zoveel mensen in gereageerd .. :roftl:

Volgens mij alleen José ofzo? :roftl:

 

Huh? :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Jaaa ik is back!

 

 

Hallooo Kaatje!

Ja nou en nieuwe siggie.. bij gebrek aan bandbreedte van Photobucket, dan maar gewoon tekst he! :naughty:

 

Jay!!! :boing:

 

Ik waardeer hem, maar 't is ook wel een beetje de kat op het spek binden. Was ik eindelijk verlost van die hypnotiserende sig van Bienie, doet die van jou me weer aan de fameuze video denken. :floor:

Link to comment
Share on other sites

Seg uhm .. ik ga bankhangen ..

Ik ben gewoon bekaf .. en Mika wil mij :bleh:

(heeft mij de hele dag niet gezien .. )

 

Héél misschien kom ik nog terug, maar waarschijnlijk niet .. :naughty:

Het zal voor morgen zijn :bleh:

 

Byebye...

Link to comment
Share on other sites

Jay!!! :boing:

 

Ik waardeer hem, maar 't is ook wel een beetje de kat op het spek binden. Was ik eindelijk verlost van die hypnotiserende sig van Bienie, doet die van jou me weer aan de fameuze video denken. :floor:

 

Mijn sig had helemaal niks met die video te maken? :blink::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Jay!!! :boing:

 

Ik waardeer hem, maar 't is ook wel een beetje de kat op het spek binden. Was ik eindelijk verlost van die hypnotiserende sig van Bienie, doet die van jou me weer aan de fameuze video denken. :floor:

 

Oh hahaha ja sorry! :bleh:

En mijne gaat niet eens over Mika! :mf_rosetinted:

Tis gewoon een stukje lyrics van Depeche Mode hoor! :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Seg uhm .. ik ga bankhangen ..

Ik ben gewoon bekaf .. en Mika wil mij :bleh:

(heeft mij de hele dag niet gezien .. )

 

Héél misschien kom ik nog terug, maar waarschijnlijk niet .. :naughty:

Het zal voor morgen zijn :bleh:

 

Byebye...

 

Mika wil jou? :das:

 

Ga lekker hangen, zien we je morgen wel weer. Voor straks mooie dromen! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Seg uhm .. ik ga bankhangen ..

Ik ben gewoon bekaf .. en Mika wil mij :bleh:

(heeft mij de hele dag niet gezien .. )

 

Héél misschien kom ik nog terug, maar waarschijnlijk niet .. :naughty:

Het zal voor morgen zijn :bleh:

 

Byebye...

 

Okeeee voor als je niet terug komt alsvast weltrusten!

Byebye! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Mika wil jou? :das:

 

Ga lekker hangen, zien we je morgen wel weer. Voor straks mooie dromen! :huglove:

 

Uhu ... :naughty::blush-anim-cl:

 

Jamaar...zegt dat niets dan:roftl:

 

*grinnik*:bleh

 

 

:sneaky2:

 

Naja, dan heb ik ze voor mij alleen .. ook goed :bleh:

 

 

Nu ben ik weg .. Tot morgen!

Link to comment
Share on other sites

Mijn sig had helemaal niks met die video te maken? :blink::roftl:

 

Hij was met een paar klikken binnen bereik.

 

Oh hahaha ja sorry! :bleh:

En mijne gaat niet eens over Mika! :mf_rosetinted:

Tis gewoon een stukje lyrics van Depeche Mode hoor! :bleh:

 

Ik vond ze vroegah heel goed, maar dit nummer zal nooit meer hetzelfde zijn. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy