Jump to content

Dutch Thread Part 25


Guest

Recommended Posts

Nouja, ik zat aan mn oog en toen ging het mis! :naughty:

 

 

Hij was vandaag onwijs lief... :wub2::blush-anim-cl:

 

Jij zat aan je eigen oog en toen ging het mis?

Hier wil ik wel even een duidelijkere uitleg van natuurlijk!

 

Wat heeftie voor liefs allemaal gedaaaaan?

 

Nee ben heel nie nieuwsgierig!:bleh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Eén keer in de berm, dat valt me erg tegen van je. Dat lukt mij vaker, zonder drank. :roftl:

 

Oh la la, vlinders. :wub2:

 

Ja ik weet niet, ik vond het ook wel knap van mezelf! :naughty:

 

jup.. :blush-anim-cl:

 

Jij zat aan je eigen oog en toen ging het mis?

Hier wil ik wel even een duidelijkere uitleg van natuurlijk!

 

Wat heeftie voor liefs allemaal gedaaaaan?

 

Nee ben heel nie nieuwsgierig!:bleh:

 

Ja, mn oog traande (gewoon van de kou ofzo, weet ik veel) en nouja dan stuur je dus nog maar met 1 hand... en dat ging niet zo goed zeg maar :mf_rosetinted:

 

 

Oooww, hij ging vandaag heel lang bij me zitten en toen ging ik mijn Pandora armbandje bij hem om doen en nouja dat soort dingen :naughty:

Link to comment
Share on other sites

 

Oooww, hij ging vandaag heel lang bij me zitten en toen ging ik mijn Pandora armbandje bij hem om doen en nouja dat soort dingen :naughty:

 

"dat soort dingen", zoiets maakt me nou heel erg nieuwsgierig :bleh:

 

What the ... ? Mijn f-toets is net losgekomen .. :roftl:

 

Dat is knap van je! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hoe doe je dat zomaar?:blink:

 

Ik heb werkelijk géén idee :roftl:

Ik had ineens iets van: ey, dat zit precies zo schuin? (weinig licht hier op mijn kamer enzo :wink2:) en toen duwde ik erop en toen sprong die toets er gewoon af :roftl:

 

Werkt wel nog gewoon trouwens.. typt alleen vreselijk irritant .. :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Dat is knap van je! :roftl:

 

Pfff, volgens mij vind mijn laptop mij niet meer lief ofzo .. mijn D-toets werkt ookal niet meer goed (kan ik alleen nog mee typen als ik er met mijn rechtervinger op druk .. don't ask, heb er géén idee van :roftl:). :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb werkelijk géén idee :roftl:

Ik had ineens iets van: ey, dat zit precies zo schuin? (weinig licht hier op mijn kamer enzo :wink2:) en toen duwde ik erop en toen sprong die toets er gewoon af :roftl:

 

Werkt wel nog gewoon trouwens.. typt alleen vreselijk irritant .. :boxed:

 

:roftl: geweldig:roftl:

Link to comment
Share on other sites

"dat soort dingen", zoiets maakt me nou heel erg nieuwsgierig :bleh:

 

Nouja, gewoon, lekker samen (dus zonder andere collega's, heel belangrijk) kletsen/plagen/lachen, you know! :mf_rosetinted::naughty:

 

 

hehe sorry, maar dat soort kleine dingen maken mijn dag helemaal goed... :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Pfff, volgens mij vind mijn laptop mij niet meer lief ofzo .. mijn D-toets werkt ookal niet meer goed (kan ik alleen nog mee typen als ik er met mijn rechtervinger op druk .. don't ask, heb er géén idee van :roftl:). :boxed:

 

En als je er met een andere vinger op drukt, doetie het niet?

:blink:

Link to comment
Share on other sites

Pfff, volgens mij vind mijn laptop mij niet meer lief ofzo .. mijn D-toets werkt ookal niet meer goed (kan ik alleen nog mee typen als ik er met mijn rechtervinger op druk .. don't ask, heb er géén idee van :roftl:). :boxed:

 

Bijzondere rechtervinger heb jij. :naughty:

 

Nouja, gewoon, lekker samen (dus zonder andere collega's, heel belangrijk) kletsen/plagen/lachen, you know! :mf_rosetinted::naughty:

 

 

hehe sorry, maar dat soort kleine dingen maken mijn dag helemaal goed... :blush-anim-cl:

 

Lekker he, als je van zulke dingen weer kan genieten. :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

En als je er met een andere vinger op drukt, doetie het niet?

:blink:

 

Nou, nu wel, omdat doordat die f-toets nu weg is ik in een andere richting kan drukken .. Maar als je er gewoon met je linkervinger op drukte kon je hemel en aarde bewegen .. er verscheen geen d op het scherm .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nou, ondertussen zit ie weer halfvast .. maar volledig vast lukt volgens mij niet meer :boxed: .. Nu blijf ik er steeds met mijn vinger achterhangen waardoor ie weer omhoog komt :roftl:

 

 

En nu weer los zit ... :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Nou, ondertussen zit ie weer halfvast .. maar volledig vast lukt volgens mij niet meer :boxed: .. Nu blijf ik er steeds met mijn vinger achterhangen waardoor ie weer omhoog komt :roftl:

 

 

En nu weer los zit ... :boxed:

 

 

Dat wordt een reparatie...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy