Jump to content

Dutch Thread Part 25


Guest

Recommended Posts

O die Bruce!

Ja die ken ik natuurlijk wel.

 

Echt? :sneaky2:

 

Ik ben in juni naar z'n concert in de Arena geweest. Geluid was niet zo, beetje schril, maar wat een performance geeft die man. En veel contact met de fans vooraan. Wij zaten op de 1e ring tegenover het podium, dus ver weg, maar op de grote schermen kun je gelukkig wel alles goed bekijken. Z'n fans hebben geloof ik alles wat ze te pakken konden krijgen betast en vastgehouden. :roftl:

Op een bepaald moment ging ie op z'n rug liggen, vlak voor een blonde deerne, wijdbeens en met z'n knieën opgetrokken. Het kind wist niet waar ze moest kijken. :floor:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Echt? :sneaky2:

 

Ik ben in juni naar z'n concert in de Arena geweest. Geluid was niet zo, beetje schril, maar wat een performance geeft die man. En veel contact met de fans vooraan. Wij zaten op de 1e ring tegenover het podium, dus ver weg, maar op de grote schermen kun je gelukkig wel alles goed bekijken. Z'n fans hebben geloof ik alles wat ze te pakken konden krijgen betast en vastgehouden. :roftl:

Op een bepaald moment ging ie op z'n rug liggen, vlak voor een blonde deerne, wijdbeens en met z'n knieën opgetrokken. Het kind wist niet waar ze moest kijken. :floor:

 

:lmao: dat is best wel ernstig! :naughty:

 

oooh en t geluid in de Arena is echt slecht! Altijd jammer als daar een concert gehouden wordt! :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Echt? :sneaky2:

 

Ik ben in juni naar z'n concert in de Arena geweest. Geluid was niet zo, beetje schril, maar wat een performance geeft die man. En veel contact met de fans vooraan. Wij zaten op de 1e ring tegenover het podium, dus ver weg, maar op de grote schermen kun je gelukkig wel alles goed bekijken. Z'n fans hebben geloof ik alles wat ze te pakken konden krijgen betast en vastgehouden. :roftl:

Op een bepaald moment ging ie op z'n rug liggen, vlak voor een blonde deerne, wijdbeens en met z'n knieën opgetrokken. Het kind wist niet waar ze moest kijken. :floor:

 

:roftl: hahahahaha geweldig!:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Maar euh... ik moet nodig eens gaan slapen! Morgen wordt een drukke maar ook oh zo leuke dag!! :punk:

Zal er dus ook weer niet zijn morgenavond! :sad:

 

Tot snel!

Slaap lekker!

Sweet dreams!

:huglove:

 

Welterusten José, geniet van Wouter morgen!

Sweet dreams :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Maar euh... ik moet nodig eens gaan slapen! Morgen wordt een drukke maar ook oh zo leuke dag!! :punk:

Zal er dus ook weer niet zijn morgenavond! :sad:

 

Tot snel!

Slaap lekker!

Sweet dreams!

:huglove:

 

Eigenlijk goed plan. Dan ben ik er morgen op tijd uit en kan ik mijn keuken gaan schrobben.

En ik ben moe, was vandaag echt geen leuke dag!

 

Truste allemaal ook hier!!!

Link to comment
Share on other sites

Eigenlijk goed plan. Dan ben ik er morgen op tijd uit en kan ik mijn keuken gaan schrobben.

En ik ben moe, was vandaag echt geen leuke dag!

 

Truste allemaal ook hier!!!

 

Jij ook welterusten Biekje. :huglove:

Ga ik ook maar, 't is overal al stil geloof ik.

 

:bye:

Link to comment
Share on other sites

Heee er is iemand

 

HAAAA Bienie :boing:

 

Lekker geslapen?

 

Uhu :mf_rosetinted:

Niet veel geslapen .. wel lekker :naughty::bleh:

 

Heeeeeeeeeeeee iedereeeeeeeeeeeeeeeeeen :D!!!!!

 

Hooooooooooooooooooooooi! :mf_rosetinted:

 

 

 

 

Ik ben weer weg .. eten en waarschijnlijk ga ik daarna meteen naar het knollenbeest :wink2: Dus tot vanavond!

Link to comment
Share on other sites

Morguh :mf_rosetinted:

 

Heee er is iemand

 

HAAAA Bienie :boing:

 

Lekker geslapen?

 

 

p.s. BoyTown is op tv...en ik kan niet meer zeggen dan dat dat over NKOTB gaat!!!:thumb_yello:

 

*edit* sorry internet lag eruit, dus even dubbele post :(

Link to comment
Share on other sites

Tja, de mensen die hier zitten hebben toch af en toe wel iets wat op een leven lijkt ... :bleh:

 

 

r01pp1.jpg

 

Geweldige foto!! :biggrin2:

 

Vind ik dan :roftl:

 

Oh, die zag ik net ook al in de Mikagasmics!

Wat? Soms val ik daar gewoon binnen!:naughty:

 

Ik vind hem ook leuk. :wub2:Hij heeft wel iets

Link to comment
Share on other sites

Tja, de mensen die hier zitten hebben toch af en toe wel iets wat op een leven lijkt ... :bleh:

 

 

r01pp1.jpg

 

Geweldige foto!! :biggrin2:

 

Vind ik dan :roftl:

 

HAAA dies idd leuk!

 

Ik ben armbandjes aan maken, heb ineens zo'n tic.

Weet je het is zaaaalig zondag en ik kan eens lekker mijn eigen ding doen, zonder school of werk:thumb_yello:

Ik heb al een uurtje geplaystationd en ik ben dus met die bandjes bezig en zit wat op andere threads...ik vermaak me prima hierzo in mijn pyama:bleh:

Heb besloten morgen of vanavond pas te gaan poetsen:bleh:

 

Hoe is jullie zondag verder?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy