Jump to content

Dutch Thread Part 25


Guest

Recommended Posts

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:no::tears::crybaby:

 

Ik mis je daar zo. Zit er alleen nog maar met tieners en Alice. En af en toe Silver.

 

Aww :sad:

Ik weet niet.. ik heb er niet zo'n behoefte meer aan.. ik bedoel.. ik vind Mika nog steeds zeer smexy hoor.. maar tis nu gewoon zo anders daar! :blink:

 

Dat was geloof ik in de periode dat ik blauw haar wilde. :roftl:

 

Hahaha ja zie je! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Aww :sad:

Ik weet niet.. ik heb er niet zo'n behoefte meer aan.. ik bedoel.. ik vind Mika nog steeds zeer smexy hoor.. maar tis nu gewoon zo anders daar! :blink:

 

 

Er wordt teveel ge:drool:d, anders dan wij doen bedoel ik. Minder humor. Doet me soms een beetje denken aan de commentaren op z'n blogs. "love you, marry me" enz.

Link to comment
Share on other sites

Ik ook en ik ook. :boxed

En heel veel nieuwe foto's, als ik toch aan het wensen ben. :naughty:

 

Inderdaad, die nieuwe cd kan gestolen worden! :mf_rosetinted:

 

 

:roftl:

 

Er wordt teveel ge:drool:d, anders dan wij doen bedoel ik. Minder humor. Doet me soms een beetje denken aan de commentaren op z'n blogs. "love you, marry me" enz.

 

Ja precies! Deze mensen zijn vrij serieus! :naughty: En ik hoef de vraag "How can a man be soooooo pretty?" en de opmerking "he's soooooo perfect!" ook even niet meer te zien! :roftl:

 

Ik weet niet, ik heb op dat gebied nu ook even andere interesses! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Inderdaad, die nieuwe cd kan gestolen worden! :mf_rosetinted:

 

 

:roftl:

 

 

 

Ja precies! Deze mensen zijn vrij serieus! :naughty: En ik hoef de vraag "How can a man be soooooo pretty?" en de opmerking "he's soooooo perfect!" ook even niet meer te zien! :roftl:

 

Ik weet niet, ik heb op dat gebied nu ook even andere interesses! :mf_rosetinted:

 

Die nieuwe cd komt er toch voorlopig nog niet. Hij is nog steeds demo's aan het opnemen. :blink:

 

Nieuwe interesses die wat beter bereikbaar zijn :das:

Link to comment
Share on other sites

Die nieuwe cd komt er toch voorlopig nog niet. Hij is nog steeds demo's aan het opnemen. :blink:

 

Nieuwe interesses die wat beter bereikbaar zijn :das:

 

Nee, die nieuwe cd is er voorlopig niet nee, maar dan is een gig waarschijnlijk al helemaal ver weg! :naughty:

 

 

Ja, zo dichtbij maar toch zo ver weg! :harp:

Link to comment
Share on other sites

Die nieuwe cd komt er toch voorlopig nog niet. Hij is nog steeds demo's aan het opnemen. blink:

 

Nieuwe interesses die wat beter bereikbaar zijn das:

 

Ik wil cd :shocked:

 

Inderdaad, die nieuwe cd kan gestolen worden! :mf_rosetinted:

 

 

:roftl:

 

 

 

Ja precies! Deze mensen zijn vrij serieus! :naughty: En ik hoef de vraag "How can a man be soooooo pretty?" en de opmerking "he's soooooo perfect!" ook even niet meer te zien! :roftl:

 

Ik weet niet, ik heb op dat gebied nu ook even andere interesses! :mf_rosetinted:

 

Ja ik ook... NKOTB...:naughty:

 

 

O kiek dan http://www.mikafanclub.com/forums/showthread.php?p=1843130#post1843130

Link to comment
Share on other sites

Nee, die nieuwe cd is er voorlopig niet nee, maar dan is een gig waarschijnlijk al helemaal ver weg! :naughty:

 

 

Ja, zo dichtbij maar toch zo ver weg! :harp:

 

Al wel iets dichterbij?

 

Ik wil cd :shocked:

 

 

 

Ja ik ook... NKOTB...:naughty:

 

 

O kiek dan http://www.mikafanclub.com/forums/showthread.php?p=1843130#post1843130

 

Vervelend dat ze ze niet meer verkopen. Is er geen andere winkel die ze heeft?

Link to comment
Share on other sites

Jij met je NKOTB :bonk::naughty:

 

 

 

Awww.. arme jij! :sad:

 

Ja sorry...mag ik ook es ff met een andere artiest/band gooien waar ik nu even helemaal van :woot_jump: ben? Ik doe ook es 3 berichtjes en krijg op me donder...echt nie he!!!:bleh:

 

Al wel iets dichterbij?

 

 

 

Vervelend dat ze ze niet meer verkopen. Is er geen andere winkel die ze heeft?

 

Nee we hebben al uren lopen zoeken:shocked:

Link to comment
Share on other sites

Ja sorry...mag ik ook es ff met een andere artiest/band gooien waar ik nu even helemaal van :woot_jump: ben? Ik doe ook es 3 berichtjes en krijg op me donder...echt nie he!!!:bleh:

 

Post dan wat leuke plaatjes, probeer ons te overtuigen. :roftl:

 

Nou.. euh.. niet meer dichterbij na gister! :wub2:

Ik mis m nu al! :naughty:

I'm so pathetic! :doh:

 

Over gisteren heb je anders niet zo heel veel verteld. Het was meer "en zo". :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Ja sorry...mag ik ook es ff met een andere artiest/band gooien waar ik nu even helemaal van :woot_jump: ben? Ik doe ook es 3 berichtjes en krijg op me donder...echt nie he!!!:bleh:

 

Wat? 3 berichtjes? :shocked::floor:

suuuuuure :mf_rosetinted:

 

En euh, ik vind dat ik me altijd aardig rustig hou over mijn andere muziekliefdes.. okee Woutertje komt misschien iets vaker langs, maarja.. die ga ik dan ook al snel live zien! MORGEH!! :dance_man:

Link to comment
Share on other sites

Over gisteren heb je anders niet zo heel veel verteld. Het was meer "en zo". :bleh:

 

:naughty:

Ja ik kan er niet zoveel meer over vertellen denk ik...

Nouja, hij ging gewoon bij mij zitten terwijl ik een nieuwe stagiaire aan t begeleiden was, en toen ging na 10 minuten die stagiaire weg en toen bleven we samen over en toen was dat gewoon heel schattig! :naughty:

Okee, en toen leek het er op dat ik moest overwerken en toen wilde hij niet naar huis omdat ik anders alleen moest achterblijven en dat vond ie zielig! :wub2:

 

nouja, dat! enzo! :naughty:

Ik ben niet zo goed in verhalen vertellen!

Link to comment
Share on other sites

Nou.. euh.. niet meer dichterbij na gister! :wub2:

Ik mis m nu al! :naughty

I'm so pathetic! doh:

 

Nee das lief !

 

Post dan wat leuke plaatjes, probeer ons te overtuigen. :roftl

 

 

 

Over gisteren heb je anders niet zo heel veel verteld. Het was meer "en zo". bleh:

 

Ik kan wel wat leuke plaatjes posten, maar ik val mensen niet lastig met plaatjes van de new kids, they're MINE!

:naughty:

Ik wil gewoon even lekker over ze kunnen mekkeren soms hoor

 

Wat? 3 berichtjes? :shocked::floor:

suuuuuure :mf_rosetinted:

 

En euh, ik vind dat ik me altijd aardig rustig hou over mijn andere muziekliefdes.. okee Woutertje komt misschien iets vaker langs, maarja.. die ga ik dan ook al snel live zien! MORGEH!! :dance_man:

 

Jij hebt me op MSN aan moeten horen, das anders:bleh:

Link to comment
Share on other sites

:naughty:

Ja ik kan er niet zoveel meer over vertellen denk ik...

Nouja, hij ging gewoon bij mij zitten terwijl ik een nieuwe stagiaire aan t begeleiden was, en toen ging na 10 minuten die stagiaire weg en toen bleven we samen over en toen was dat gewoon heel schattig! :naughty:

Okee, en toen leek het er op dat ik moest overwerken en toen wilde hij niet naar huis omdat ik anders alleen moest achterblijven en dat vond ie zielig! :wub2:

 

nouja, dat! enzo! :naughty:

Ik ben niet zo goed in verhalen vertellen!

 

Echt zo'n geval van "je had er bij moeten zijn" :roftl:

Maar ik krijg al iets meer mee van de sfeer. Zei ie nog meer lieve dingen? :das:

Link to comment
Share on other sites

Jij hebt me op MSN aan moeten horen, das anders:bleh

 

Haha ja okee dat zal het zijn denk ik! Het wordt nu een beetje too much! :roftl:

 

Echt zo'n geval van "je had er bij moeten zijn" :roftl

Maar ik krijg al iets meer mee van de sfeer. Zei ie nog meer lieve dingen? :das

 

Ik denk het ja! Hoewel ik liever niet gehad had dat jij er bij was op dat moment! :bleh:

 

Nouja, dat ie mn armbandje (Pandora) zo leuk vond, waarop ik m dus bij hem om ging doen (omdat m dat zelf niet lukte) :naughty: en toen zei hij dat hij er ook een wilde! (Ja en dat was best wel awkward :floor:)

 

Ik bedoel, als je weet dat een armbandje er ongeveer zo uitziet:

pandora1.jpg(niet de mijne hoor)

en als een jongen zegt dat ie er ook een wil... :huh::naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik denk het ja! Hoewel ik liever niet gehad had dat jij er bij was op dat moment! :bleh:

 

Nouja, dat ie mn armbandje (Pandora) zo leuk vond, waarop ik m dus bij hem om ging doen (omdat m dat zelf niet lukte) :naughty: en toen zei hij dat hij er ook een wilde! (Ja en dat was best wel awkward :floor:)

 

Ik bedoel, als je weet dat een armbandje er ongeveer zo uitziet:

pandora1.jpg(niet de mijne hoor)

en als een jongen zegt dat ie er ook een wil... :huh::naughty:

 

Dat is een beetje dubieus ja.

Tenzij hij er eentje wil om zich met je verbonden te voelen? :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy