Jump to content

Dutch Thread Part 25


Guest

Recommended Posts

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nee :blush-anim-cl: Ik was helemaal wild dat m'n modem het weer wilde doen dus er is me niks opgevallen. Maar alsnog dankjewel hoor. :wub2:

 

Dacht het al :roftl:

 

Hallo :D

Alles goed met jullie?

 

Niki! :huglove:

 

Hier alles super. Met jou?

Link to comment
Share on other sites

Oja, ik was hier ook nog. Zat even wat kennistrainingen te maken, mag nog wel even wat beter mn best doen op t laatste hoofdstuk wat ik gedaan heb. Want om te zeggen dat dat er echt in zit.....

 

Getver, de nachtdienst op zo'n bijdehand toontje van 'ga je zo lekker slapen?' Nee. Dat lukt nog niet. Bovendien maak ik zelf wel uit wanneer ik ga slapen, dat de rest slaapt wil niet zeggen dat ik t ook kan he? Als ik thuis ben ga ik ook niet nu al slapen....:sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Bienie!! :punk:

Alles goed, ik heb 9 dagen vakantie :naughty

 

Ow, dat is wel super :mf_rosetinted:

 

Hai Niki :bye:

Alles prima hier. Bienie geeft iedereen knuffels omdat het nationale knuffeldag is, wat kan je nog meer willen? :naughty:

 

:roftl:

 

Zelfs jim heeft er 1 gekregen, om hem te doen bekomen van de shock :naughty: (het zal helpen :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Oja, ik was hier ook nog. Zat even wat kennistrainingen te maken, mag nog wel even wat beter mn best doen op t laatste hoofdstuk wat ik gedaan heb. Want om te zeggen dat dat er echt in zit.....

 

Getver, de nachtdienst op zo'n bijdehand toontje van 'ga je zo lekker slapen?' Nee. Dat lukt nog niet. Bovendien maak ik zelf wel uit wanneer ik ga slapen, dat de rest slaapt wil niet zeggen dat ik t ook kan he? Als ik thuis ben ga ik ook niet nu al slapen....:sneaky2:

 

Neen, welke gek gaat er op een uur als dit ook slapen :boxed::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hai Niki :bye:

Alles prima hier. Bienie geeft iedereen knuffels omdat het nationale knuffeldag is, wat kan je nog meer willen? :naughty:

 

Nationale knuffeldag? :roftl:

Ik kom ook uit België... betekent dit dat ik ook iedereen knuffels kan geven? :naughty:

 

*group hug* :yay:

Link to comment
Share on other sites

Nationale knuffeldag? :roftl:

Ik kom ook uit België... betekent dit dat ik ook iedereen knuffels kan geven? :naughty:

 

*group hug* :yay:

 

Naja, er stond iets van nationaal .. in vlaanderen .. ofzo .. ik snap het niet goed eigenlijk :roftl:

 

Maar jij mag van mij ook knuffelen :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Halloooo :mf_rosetinted:

 

 

vraagje, of eigenlijk...voorstel...maar daar zit dan een vraag aan vast...om t makkelijk te maken.

 

de 22e zouden we 'daten' maar dat is echt precies de éne datum in heel november dat ik niet kan, nou zou 15 november ook kunnen echter kan Jose kan niet. Ze kan niet omdat ze naar Mgmt gaat en de treinen haar niet helemaal meer tot limburg brengen...nou zei biek dat het zou kunnen als iemand haar van het treinstation in Eindhoven/utrecht/whatever het beste uitkomt op kan halen. Ik zou het met alle liefde doen, maar ik vrees dat ik de auto nog niets eens gestart krijg :naughty: is er íemand die ook komt, mét auto, en bereid is jose op te halen ergens? dan ben ik je eeuwig dankbaar:wub2:

Link to comment
Share on other sites

Halloooo :mf_rosetinted:

 

 

vraagje, of eigenlijk...voorstel...maar daar zit dan een vraag aan vast...om t makkelijk te maken.

 

de 22e zouden we 'daten' maar dat is echt precies de éne datum in heel november dat ik niet kan, nou zou 15 november ook kunnen echter kan Jose kan niet. Ze kan niet omdat ze naar Mgmt gaat en de treinen haar niet helemaal meer tot limburg brengen...nou zei biek dat het zou kunnen als iemand haar van het treinstation in Eindhoven/utrecht/whatever het beste uitkomt op kan halen. Ik zou het met alle liefde doen, maar ik vrees dat ik de auto nog niets eens gestart krijg :naughty: is er íemand die ook komt, mét auto, en bereid is jose op te halen ergens? dan ben ik je eeuwig dankbaar:wub2:

 

Maar wanneer is Mgmt dan? Is dat niet 's avonds?

 

Ik kom daar niet langs, dus ik kan je niet helpen :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Oja, ik was hier ook nog. Zat even wat kennistrainingen te maken, mag nog wel even wat beter mn best doen op t laatste hoofdstuk wat ik gedaan heb. Want om te zeggen dat dat er echt in zit.....

 

Getver, de nachtdienst op zo'n bijdehand toontje van 'ga je zo lekker slapen?' Nee. Dat lukt nog niet. Bovendien maak ik zelf wel uit wanneer ik ga slapen, dat de rest slaapt wil niet zeggen dat ik t ook kan he? Als ik thuis ben ga ik ook niet nu al slapen....:sneaky2:

 

Gelukkig zei ze niet dat "we" zo lekker gaan slapen. :naughty: 't Is nog veel te vroeg trouwens. :mf_rosetinted:

 

Nationale knuffeldag? :roftl

Ik kom ook uit België... betekent dit dat ik ook iedereen knuffels kan geven? :naughty:

 

*group hug* :yay:

 

Natuurlijk, ik hou van knuffels (hier tenminste, in RL ben ik niet zo aanrakerig :naughty:).

 

smiley_hug.gif

Link to comment
Share on other sites

Halloooo :mf_rosetinted:

 

 

vraagje, of eigenlijk...voorstel...maar daar zit dan een vraag aan vast...om t makkelijk te maken.

 

de 22e zouden we 'daten' maar dat is echt precies de éne datum in heel november dat ik niet kan, nou zou 15 november ook kunnen echter kan Jose kan niet. Ze kan niet omdat ze naar Mgmt gaat en de treinen haar niet helemaal meer tot limburg brengen...nou zei biek dat het zou kunnen als iemand haar van het treinstation in Eindhoven/utrecht/whatever het beste uitkomt op kan halen. Ik zou het met alle liefde doen, maar ik vrees dat ik de auto nog niets eens gestart krijg :naughty: is er íemand die ook komt, mét auto, en bereid is jose op te halen ergens? dan ben ik je eeuwig dankbaar:wub2:

 

Ik heb maar één stoel vrij, en als alles goed gaat heb ik Anouk daar zitten. :wink2: Maar treedt MGMT niet 's avonds op? Hoe laat zou ze er dan kunnen zijn?

Link to comment
Share on other sites

Natuurlijk, ik hou van knuffels (hier tenminste, in RL ben ik niet zo aanrakerig :naughty).

 

smiley_hug.gif

 

Ik ook niet :roftl:

Maar via internet is dat nog wel te doen :bleh:

 

Je hebt hem gevraagd of hij gay was? :shocked: (as in, forwarded the question)

Ja, dat moest wel een shock zijn :roftl:

 

Neeeeeeeen .. ik zou niet durven :roftl:

Heb 'm gewoon dat stukje gestuurd en beetje de situatie geschetst zeg maar .. Toen ik het daarstraks las lag ik gewoon plat van het lachen ..

 

Heb er ook bijgezet dat het mij helemaal niet om het gay zijn gaat en dat ik niet moet weten of hij dat al dan niet is en dat ik hoop dat hij niet beledigd is hierdoor omdat het gewoon heel erg grappig was ..

 

Zoiets heb ik gestuurd .. en dan natuurlijk de knuffel erbij :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Neeeeeeeen .. ik zou niet durven :roftl:

Heb 'm gewoon dat stukje gestuurd en beetje de situatie geschetst zeg maar .. Toen ik het daarstraks las lag ik gewoon plat van het lachen ..

 

Heb er ook bijgezet dat het mij helemaal niet om het gay zijn gaat en dat ik niet moet weten of hij dat al dan niet is en dat ik hoop dat hij niet beledigd is hierdoor omdat het gewoon heel erg grappig was ..

 

Zoiets heb ik gestuurd .. en dan natuurlijk de knuffel erbij :bleh:

 

Ja ja, in feite had je gewoon een excuus nodig om hem een knuffel te geven! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hallo :D

Alles goed met jullie?

Hee Niki! Hier minder, weer eens opgenomen. Maar...ik kan in elk geval weer internet op, dat kon gisteren ook al niet :sad:

 

Neen, welke gek gaat er op een uur als dit ook slapen :boxedroftl:

Nou, dat vraag ik me nou ook af.....Nee, maar ik heb echt pijn in mn benen en dat wordt alleen maar erger als ik ga liggen.....

 

vraagje, of eigenlijk...voorstel...maar daar zit dan een vraag aan vast...om t makkelijk te maken.

 

de 22e zouden we 'daten' maar dat is echt precies de éne datum in heel november dat ik niet kan, nou zou 15 november ook kunnen echter kan Jose kan niet. Ze kan niet omdat ze naar Mgmt gaat en de treinen haar niet helemaal meer tot limburg brengen...nou zei biek dat het zou kunnen als iemand haar van het treinstation in Eindhoven/utrecht/whatever het beste uitkomt op kan halen. Ik zou het met alle liefde doen, maar ik vrees dat ik de auto nog niets eens gestart krijg :naughty: is er íemand die ook komt, mét auto, en bereid is jose op te halen ergens? dan ben ik je eeuwig dankbaar:wub2:

Haai!!!

Sorry maar ik ben bang dat dit mij niet gaat lukken. Ik zit met een beetje mazzel tot de 14e op Terschelling, dan haal ik t echt niet om de 15e te daten, je kunt me waarschijnlijk de 14e al opvegen. Bovendien mag ik niet eens autorijden door mn medicatie..... Ik zou de 22e beter vinden, maar gezien het feit dat ik dingen niet kan plannen en al tig keer dingen af heb moeten zeggen doordat ik op t laatste moment ziek werd moeten jullie met mijn voorkeur niet teveel rekening houden.:boxed:

Link to comment
Share on other sites

Ja ja, in feite had je gewoon een excuus nodig om hem een knuffel te geven! :naughty:

 

:roftl: In dat geval had ik misschien beter wat anders gezocht .. :bleh:

Oh, zou eigenlijk z'n gezicht wel willen zien als ie dat leest .. :naughty::blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Hee Niki! Hier minder, weer eens opgenomen. Maar...ik kan in elk geval weer internet op, dat kon gisteren ook al niet :sad:

 

 

Nou, dat vraag ik me nou ook af.....Nee, maar ik heb echt pijn in mn benen en dat wordt alleen maar erger als ik ga liggen.....

 

Awwww

:huglove: <-- extra knuffel voor jou dan! :wink2:

 

In dat geval had ik misschien beter wat anders gezocht .. :bleh:

Oh, zou eigenlijk z'n gezicht wel willen zien als ie dat leest ..

 

Zijn gezicht... mmmm... zoiets: :blink::doh:

:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Gelukkig zei ze niet dat "we" zo lekker gaan slapen. :naughty: 't Is nog veel te vroeg trouwens. :mf_rosetinted:

Nou inderdaad, maar dit vind ik ook irritant, dat betuttelende. Ik maak toch zelf wel uit wanneer ik ga slapen? Ik stoor niemand, de rest slaapt gewoon door mn getik heen hoor, zo'n herrie maakt dat nou ook weer niet. En ik kan niet slapen, dan zouden ze eerst wat aan die pijn in mn poten moeten doen, en die barstende koppijn......

 

Ik heb maar één stoel vrij, en als alles goed gaat heb ik Anouk daar zitten. :wink2: Maar treedt MGMT niet 's avonds op? Hoe laat zou ze er dan kunnen zijn?

De 15e gaat niet lukken helaas Kaatje.....Kom de 14e van Terschelling en dan lukt het me echt niet om de dag erna te daten. Hoe graag ik ook zou willen. Snertlijf :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb maar één stoel vrij, en als alles goed gaat heb ik Anouk daar zitten. :wink2: Maar treedt MGMT niet 's avonds op? Hoe laat zou ze er dan kunnen zijn?

 

Ja, mgmt treed savonds op...dus het zou rond een uur of 11/half 12 worden vrees ik... maar wij halen toch heel de nacht door...dus die uren maken we wel goed:naughty: maar ik lees dat Anouk de 15e niet kan, dus never mind:thumb_yello: Ik baal echt onwijs dat ik er niet bij kan zijn...had me echt super geleken:wub2:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy