Jump to content

Dutch Thread Part 25


Guest

Recommended Posts

Bloeddruk kan daar inderdaad voor zorgen, weet er alles van :bleh: (of ja .. een beetje toch :roftl:).

 

Gezellig! Leren studenten meteen met moeilijke patiënten omgaan :bleh:

 

Ja maar dat is dan vaak een lage bloeddruk, dat had ik vroeger.

Was wel fraai trouwens. Kwam vanmorgen een longarts omdat ik me zo belazerd voelde. Die wilde dus meteen de Amlodipine verdubbelen. Had mn eerste net drie uur in mn donder zitten dus om dan al te concluderen dat t niet helpt is een béétje vroeg he? :blink:

 

Kijk, dat is weer een voorbeeld van positief denken!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja maar dat is dan vaak een lage bloeddruk, dat had ik vroeger.

Was wel fraai trouwens. Kwam vanmorgen een longarts omdat ik me zo belazerd voelde. Die wilde dus meteen de Amlodipine verdubbelen. Had mn eerste net drie uur in mn donder zitten dus om dan al te concluderen dat t niet helpt is een béétje vroeg he? :blink:

 

Kijk, dat is weer een voorbeeld van positief denken!:thumb_yello:

 

Ook leuk :roftl:

 

Haha, af en toe heb ik eens zo'n moment :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Heb zo het gevoel dat het hier erg rustig gaat worden vanavond :roftl:

 

Tja dat zou zomaar eens waar kunnen zijn. Eigenlijk helemaal niet de bedoeling :boxed:

Trouwens, gisteren was ik m voor niets gesmeerd. Dacht dus lekker nog even ER te gaan kijken, maar mn dvd-speler besloot dat het toch bedtijd was en weigerde alle dienst. Echt stijlloos van dat ding:thumbdown: en net deed ie het weer, dus ben benieuwd vanavond.....:blink:

Link to comment
Share on other sites

Tja dat zou zomaar eens waar kunnen zijn. Eigenlijk helemaal niet de bedoeling :boxed:

Trouwens, gisteren was ik m voor niets gesmeerd. Dacht dus lekker nog even ER te gaan kijken, maar mn dvd-speler besloot dat het toch bedtijd was en weigerde alle dienst. Echt stijlloos van dat ding:thumbdown: en net deed ie het weer, dus ben benieuwd vanavond.....:blink:

 

Hmmneen, maarja, ik heb de energie niet om er verandering in te brengen :roftl:

 

Ow, dat is leuk :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Seg uhm, dames .. ik ben even weg .. even de bank op, gezellig samen filmpje kijken met de mannen :naughty:

 

Met een beetje geluk ben ik daarna wel weer terug :wink2:

En anders .. tja .. tot morgen ergens :roftl:

Link to comment
Share on other sites

veel plezier Bien!

 

 

ik heb ook behoefte aan een bepaalde mannenheup! :das:

 

 

:roftl:

 

Ja Bienie, veel plezier met de mannen, doe ze de groeten!!! Zie je vast snel wel weer terug!! :huglove:

 

Jammer he Jose, dat een avondje doorhalen zo snel weer voorbij is:boxed: Maar je hebt in elk geval een zéér memorabel avondje gehad, erg prettig om aan terug te denken toch?:das:

Link to comment
Share on other sites

Ja Bienie, veel plezier met de mannen, doe ze de groeten!!! Zie je vast snel wel weer terug!! :huglove:

 

Jammer he Jose, dat een avondje doorhalen zo snel weer voorbij is:boxed: Maar je hebt in elk geval een zéér memorabel avondje gehad, erg prettig om aan terug te denken toch?:das:

 

Het was inderdaad belachelijk snel voorbij! :sad: en alles gaat daar in Deventer ook al om 3 uur dicht! :thumbdown:

 

*wacht geduldig op de foto's van die avond*

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy