Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 3.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ah, ik hoor er ook nog bij... :blush-anim-cl:

Goeiemorgen! :bye:

 

Eigenlijk doelde ik op jouw dmv "lurkers" .. maar dit is ook goed :roftl:

 

:bye:

 

:boing:

 

Hoe is het met je?

Link to comment
Share on other sites

Eigenlijk doelde ik op jouw dmv "lurkers" .. maar dit is ook goed :roftl:

 

:bye:

 

:boing:

 

Hoe is het met je?

 

Ik... lurken... nee... :naughty:

Ik was gewoon eerst naar wat leuke foto's aan het kijken.

 

En verder ben ik dus heel erg hard aan het werk, in het kantoor hiernaast horen ze me typen. :roftl:

Prima vandaag. Vorige week hebben we de accountantscontrole gehad, en dat is altijd een rotklus. Nu dus even relaxen.

Link to comment
Share on other sites

Jaja, dat is weer belangrijker hé :sneaky2::bleh:

 

Doe je goed dan :roftl:

En dan mag je inderdaad wat relaxen, vind ik ook :bleh:

 

Ik heb ook naar die van jouw vierbenige knul gekeken hoor. :sneaky2:

Maar daarna inderdaad weer van die heerlijke krullebol :wub2:

 

Hoe is het met jou? Ik las dat je op je werk voorlopig mag blijven? Dat is goed nieuws. :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb ook naar die van jouw vierbenige knul gekeken hoor. :sneaky2:

Maar daarna inderdaad weer van die heerlijke krullebol :wub2:

 

Hoe is het met jou? Ik las dat je op je werk voorlopig mag blijven? Dat is goed nieuws. :thumb_yello

 

Ow? :roftl:

En mijn tweebenige knul ben je niet tegengekomen? :mf_rosetinted: Of die wilde je liever niet zien waarschijnlijk :roftl:

 

Ja, prima hoor .. Ben momenteel aan het bekomen van het enorme rotweer dat het hier is ... Alleen maar regen, regen, regen (en wind) en ik moest de beesten eten geven .. in de modder enzo, weet je wel ... Het was gezellig :roftl:

 

En dat zou inderdaad zo moeten zijn ja :original: (al heb ik wel nog steeds geen nieuw contract getekend, maar dat schijnt altijd een beetje op het laatste moment te zijn daar dus we hebben wel nog even :P)

Link to comment
Share on other sites

Ow? :roftl:

En mijn tweebenige knul ben je niet tegengekomen? :mf_rosetinted: Of die wilde je liever niet zien waarschijnlijk :roftl:

 

Ja, prima hoor .. Ben momenteel aan het bekomen van het enorme rotweer dat het hier is ... Alleen maar regen, regen, regen (en wind) en ik moest de beesten eten geven .. in de modder enzo, weet je wel ... Het was gezellig :roftl:

 

En dat zou inderdaad zo moeten zijn ja :original: (al heb ik wel nog steeds geen nieuw contract getekend, maar dat schijnt altijd een beetje op het laatste moment te zijn daar dus we hebben wel nog even :P)

 

 

Ach, eventjes naar jouw tweebenige jongen kijken vind ik niet zo erg hoor. Ik compenseer gewoon weer met extra krullen. :roftl:

 

't Is hier ook zo prachtig weer ja. Ik zei net al tegen m'n collega's dat ik verlang naar zomer, 20 graden, bloemetjes, lammetjes en ga maar door.

 

Dat contract zal dan nog wel komen. Je contract loopt door tot eind maart toch? Dan heb je nog een paar weken.

Link to comment
Share on other sites

Ach, eventjes naar jouw tweebenige jongen kijken vind ik niet zo erg hoor. Ik compenseer gewoon weer met extra krullen. :roftl:

 

't Is hier ook zo prachtig weer ja. Ik zei net al tegen m'n collega's dat ik verlang naar zomer, 20 graden, bloemetjes, lammetjes en ga maar door.

 

Dat contract zal dan nog wel komen. Je contract loopt door tot eind maart toch? Dan heb je nog een paar weken.

 

:bleh: Waar heb je de foto's eigenlijk gezien? Ik weet zelfs al niet meer waar ik allemaal gepost heb, zit tegenwoordig in zoveel threads ... :roftl:

 

Dat klinkt eerder als lente moet ik zeggen ... maar dat is ook prima hoor :mf_rosetinted:

 

Ja, tot 21 maart .. Komt wel goed :wink2:

Link to comment
Share on other sites

:bleh: Waar heb je de foto's eigenlijk gezien? Ik weet zelfs al niet meer waar ik allemaal gepost heb, zit tegenwoordig in zoveel threads ... :roftl:

 

Dat klinkt eerder als lente moet ik zeggen ... maar dat is ook prima hoor :mf_rosetinted:

 

Ja, tot 21 maart .. Komt wel goed :wink2:

 

Hm, ja, misschien liep ik wat hard van stapel met zomer. Lente is ook oké.

 

Ik heb gewoon in één van je vorige posts op de links geklinkt. Ik is slim :mf_rosetinted:

 

Ik ga afhaken Bienie, nog even echt werken. :roftl: Tot de volgende keer. :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Oh ok .. dan heb je ze wel allemaal gezien ja :wink2:

En daar zaten er geen bij van mijn tweebenige vent ... :roftl: (alhoewel ... de ene .. :mf_rosetinted:)

 

Succes ermee! :bleh::bye:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy