Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Om 'm voor de eeuwigheid te bewaren (straks is ie weer weg misschien :wink2:)

 

202_img_373.jpg

:mf_rosetinted:

 

Wat is dat voor een fotograaf geweest :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Wat het probleem is van een poster op de wc, of ik daar nog ruimte voor heb enzo.... dat! :blink:

 

Is het niet een beetje raar om mannen daar te hebben die naar je kijken? Ik denk dat ik me vreemd zou voelen als ik CH voor mijn ogen had als ik op de toilet zit, zelfs als het maar een poster is :aah:

Link to comment
Share on other sites

Om 'm voor de eeuwigheid te bewaren (straks is ie weer weg misschien :wink2:)

 

Hij blijft gewoon waar hij staat.

 

Wat is dat voor een fotograaf geweest :roftl:

 

Eentje met smaak.

 

Is het niet een beetje raar om mannen daar te hebben die naar je kijken? Ik denk dat ik me vreemd zou voelen als ik CH voor mijn ogen had als ik op de toilet zit, zelfs als het maar een poster is :aah:

 

Callie ziet toch niets met z'n fly eyes op! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Wat is dat voor een fotograaf geweest :roftl:

 

Dat half afgesneden paardenhoofd is een beetje zielig ja. :naughty:

 

Is het niet een beetje raar om mannen daar te hebben die naar je kijken? Ik denk dat ik me vreemd zou voelen als ik CH voor mijn ogen had als ik op de toilet zit, zelfs als het maar een poster is :aah:

 

Ik heb een kat gehad die altijd op de wc bij me kwam zitten. Deed niks dan kijken, en daar voelde ik me ook niet helemaal lekker bij. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Callie ziet toch niets met z'n fly eyes op! :mf_rosetinted:

 

:roftl::roftl:

 

Ik heb een kat gehad die altijd op de wc bij me kwam zitten. Deed niks dan kijken, en daar voelde ik me ook niet helemaal lekker bij. :roftl:

 

Wat een perverse kat! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Is het niet een beetje raar om mannen daar te hebben die naar je kijken? Ik denk dat ik me vreemd zou voelen als ik CH voor mijn ogen had als ik op de toilet zit, zelfs als het maar een poster is :aah:

 

Ik vind het wel gezellig! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

't Was een gecastreerde kater. Hij wilde ook altijd bij me in bed slapen. :roftl:

Maar 't was een schatje :wub2:

 

Ik heb op het moment twee katten bij me in bed.

Een mannetje en een vrouwtje, wat zegt dit over mij? :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb op het moment twee katten bij me in bed.

Een mannetje en een vrouwtje, wat zegt dit over mij? :mf_rosetinted:

 

Er zijn momenteel 3 katten (2 meisjes en een mannetje), een hond en een man in mijn bed! Wat over mij dan?!?! :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik vind het wel gezellig! :mf_rosetinted:

 

Ach, een echte man erbij (in de badkamer, niet in dat kleine hokje) vind ik ook niet erg, dus waarom een poster wel. :aah:

 

Ik heb op het moment twee katten bij me in bed.

Een mannetje en een vrouwtje, wat zegt dit over mij? :mf_rosetinted:

 

Ik hoop niks, anders ga ik me toch nog zorgen maken om dat "gecastreerde". :lmfao:

Link to comment
Share on other sites

Eentje met smaak.

 

Dat half afgesneden paardenhoofd is een beetje zielig ja. :naughty:

 

Zijn focus ligt op meer belangrijke dingen. :teehee:

 

Ookal is je onderwerp iets anders, dan nog kan je het niet maken (als goede fotograaf) om zo'n paardenhoofd (of eender ander welk dier/mens/weet ik het) er maar half op te hebben .. Of je zoomt nog meer in, of je zorgt dat het er volledig op staat .. Serieus :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ben er trouwens weer, moest iemand mij gemist hebben ...

 

Ik ging 'even' naar bed verhuizen .. Kon verdorie een hele zoektocht starten naar mijn maagpilletjes .. Komt mijn moeder thuis, vraag ik daarachter, zegt ze doodleuk: oh, nadat je die daarstraks had ingenomen zag ik dat ze vervallen waren, heb ze weggegooid ..

 

:blink:

 

(heb nu wat anders genomen, dat was het probleem zo niet, maar gewoon .. :roftl:)

Link to comment
Share on other sites

Ach, een echte man erbij (in de badkamer, niet in dat kleine hokje) vind ik ook niet erg, dus waarom een poster wel. :aah:

 

Ik heb wel meer "echte" mannen erbij dan! Mika en Wouter hangen ook in mn wc! :teehee: Knusjes! Samen met al mn concertkaartjes en andere concertposters! :fisch:

:fangurl:

Link to comment
Share on other sites

Er zijn momenteel 3 katten (2 meisjes en een mannetje), een hond en een man in mijn bed! Wat over mij dan?!?! :roftl:

 

Perv.

 

Ik hoop niks, anders ga ik me toch nog zorgen maken om dat "gecastreerde". :lmfao:

 

Het zijn nieteens mijn katten. :teehee:

 

Ookal is je onderwerp iets anders, dan nog kan je het niet maken (als goede fotograaf) om zo'n paardenhoofd (of eender ander welk dier/mens/weet ik het) er maar half op te hebben .. Of je zoomt nog meer in, of je zorgt dat het er volledig op staat .. Serieus :roftl:

 

Serieus, denk je dat ik ook maar 1 moment op dat paard heb gelet? :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Diana .. echt .. is het zo leuk om mensen te irriteren?

 

Je weet dat ik het niet leuk vind .. en toch doen .. en dan ook nog zo'n fototechnische rotfoto .. (heb ik het helemaal niet over het onderwerp) ..

 

 

En ja, ik overdrijf en ik stel me aan .. so be it ..

Link to comment
Share on other sites

Ben er trouwens weer, moest iemand mij gemist hebben ...

 

Ik ging 'even' naar bed verhuizen .. Kon verdorie een hele zoektocht starten naar mijn maagpilletjes .. Komt mijn moeder thuis, vraag ik daarachter, zegt ze doodleuk: oh, nadat je die daarstraks had ingenomen zag ik dat ze vervallen waren, heb ze weggegooid ..

 

:blink:

 

(heb nu wat anders genomen, dat was het probleem zo niet, maar gewoon .. :roftl:)

 

Ik miste je.

Je moeder is wel van de weggooierige hè? Toch goed dat ze zo bezorgd is om je. :teehee:

 

Ik heb wel meer "echte" mannen erbij dan! Mika en Wouter hangen ook in mn wc! :teehee: Knusjes! Samen met al mn concertkaartjes en andere concertposters! :fisch:

:fangurl:

 

Je hebt daar een hele harem. :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Ik miste je.

Je moeder is wel van de weggooierige hè? Toch goed dat ze zo bezorgd is om je. :teehee:

 

Ja, blijkbaar .. Maar mij er wel eerst elke keer van laten "eten" .. :boxed::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Diana .. echt .. is het zo leuk om mensen te irriteren?

 

Je weet dat ik het niet leuk vind .. en toch doen .. en dan ook nog zo'n fototechnische rotfoto .. (heb ik het helemaal niet over het onderwerp) ..

 

 

En ja, ik overdrijf en ik stel me aan .. so be it ..

 

Er zijn zat dingen die ik niet leuk vind, maar die posten mensen ook gewoon. :mf_rosetinted:

 

Maar even serieus, ik vind inderdaad dat je je een beetje aanstelt.

Dat ons gevoel voor humor anders is, is duidelijk maar om nu te suggereren dat ik je doelbewust kwets gaat een beetje ver vind je niet?

Link to comment
Share on other sites

Kwetsen heb ik ook nooit gezegd :wink2:

 

Maar ja, dat Niki het niet wist dat ik serieus was kon ik nog begrijpen, en zij heeft het ook gewoon weer aangepast. Maar je gaat me niet vertellen dat je niet gevolgd hebt, dus je wist het wel .. dus het is doelbewust gedaan .. simpel :wink2:

 

 

 

Maarja, laat het maar zijn .. als jij je zo beter voelt.

Volgende topics doe ik gewoon niks meer .. meteen alles opgelost ..

Link to comment
Share on other sites

Kwetsen heb ik ook nooit gezegd :wink2:

 

Maar ja, dat Niki het niet wist dat ik serieus was kon ik nog begrijpen, en zij heeft het ook gewoon weer aangepast. Maar je gaat me niet vertellen dat je niet gevolgd hebt, dus je wist het wel .. dus het is doelbewust gedaan .. simpel :wink2:

 

 

 

Maarja, laat het maar zijn .. als jij je zo beter voelt.

Volgende topics doe ik gewoon niks meer .. meteen alles opgelost ..

 

Wacht even, ik ben nu helemaal in de war... Wat is het probleem eigenlijk? Is een foto veranderen zo vreselijk, Bienie? Waarom neem je dit zo serieus?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy