Jump to content

Recommended Posts

Het zit voor mij gewoon zo:

Jose vraagt op een bepaald moment of het niet tijd is voor een nieuwe thread, maar toen hadden we nog wel even tijd. Meer dan 500 (!) posts verder is er nog steeds niet opnieuw over gesproken of niks gemaakt. Ik zeg dat er misschien wat nieuws moet komen maar dat ik daar geen behoefte aan heb. Nieuwe thread komt niet ..

 

Dan denk ik: ach wat, zal eens zien wat ik kan maken. Ga ik de laatste pagina's nog eens door en denk: hmm, misschien kan ik wat met die foto's ... Allemaal heel fijn, open ik die nieuwe thread .. En dan is het meteen van: die staat er niet op en die niet en blablabla en wordt het gewoon naar eigen wensen aangepast. Fijn hoor dat je dat kan .. maar maak dan gewoon meteen zelf een nieuwe thread aan.

 

Daar gaat het mij om ..

Ik kan heus wel tegen die foto's ofzo, maar ik vind het gewoon niet leuk als je (toch wel) moeite doet om iets te maken dat anderen, die het kunnen, dat even gaan aanpassen naar eigen smaak. Dan moet je gewoon zelf de nieuwe thread maken vind ik.

 

Zo :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kwetsen heb ik ook nooit gezegd :wink2:

 

Maar ja, dat Niki het niet wist dat ik serieus was kon ik nog begrijpen, en zij heeft het ook gewoon weer aangepast. Maar je gaat me niet vertellen dat je niet gevolgd hebt, dus je wist het wel .. dus het is doelbewust gedaan .. simpel :wink2:

 

Maarja, laat het maar zijn .. als jij je zo beter voelt.

Volgende topics doe ik gewoon niks meer .. meteen alles opgelost ..

 

Ik vind, persoonlijk, dat je ook tegen een grapje moet kunnen.

De reactie tegenover Sophie vond ik niet sportief, daarom heb ik Beau erin gezet, hopend dat je dit grapje wel kon waarderen.

Helaas..

Link to comment
Share on other sites

Ok ik zal proberen iedereen tevreden te maken...

Hier is een andere pic:

 

l_07da3dcd480c4e0b82a8ec77219d55a3.jpg

 

No horse, but similar, and not cut!

I love looking at Calvin's ass. :mf_rosetinted:

 

Eén van de meest veilige keuzes :teehee:

 

IMG_4081.jpg

 

Kwetsen heb ik ook nooit gezegd :wink2

 

Maar ja, dat Niki het niet wist dat ik serieus was kon ik nog begrijpen, en zij heeft het ook gewoon weer aangepast. Maar je gaat me niet vertellen dat je niet gevolgd hebt, dus je wist het wel .. dus het is doelbewust gedaan .. simpel :wink2:

 

 

 

Maarja, laat het maar zijn .. als jij je zo beter voelt.

Volgende topics doe ik gewoon niks meer .. meteen alles opgelost ..

 

Neem het niet te serieus op Bienie :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Ik vind, persoonlijk, dat je ook tegen een grapje moet kunnen.

De reactie tegenover Sophie vond ik niet sportief, daarom heb ik Beau erin gezet, hopend dat je dit grapje wel kon waarderen.

Helaas..

 

Waarom zou ik, als ik het bij Sophie niet kan "waarderen", het bij jou wel waarderen? :wink2: Het is voor mij knal hetzelfde hoor, wie het ook post of doet .. :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Maar Bienie, denk je niet dat je reactie toch een beetje overdreven is ? Ik bedoel... Het is maar een post... Alles is in orde nu. Het was heel fijn van jou om het initiatief van een nieuwe thread te nemen ezv maar als mensen nu spotten en zeggen dat ze andere fotos wilden is het maar HUMOR en je moet het niet zo personeel nemen... Ik begin de indruk te hebben dat deze thread JOUW thread is en dat niemand hier het recht heeft om over iets anders te spreken dan wat je ook leuk vind :(

Ik ben weg.

Link to comment
Share on other sites

Dat je dat zegt kan ik nog begrijpen en zelfs ergens humor vinden, maar dat het dan ook nog verandert wordt vind ik een stuk minder ... En echt niet voor die foto's hoor, maar ik ben een principe-persoon ... Als ik het ergens niet mee eens ben, ga jij dan ook die post aanpassen op mijn vraag? Daar gaat het voornamelijk over :wink2:

 

 

 

Maar ik heb het verandert, maak ervan wat je wil .. Ik zal er niet wakker van liggen :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Waarom zou ik, als ik het bij Sophie niet kan "waarderen", het bij jou wel waarderen? :wink2: Het is voor mij knal hetzelfde hoor, wie het ook post of doet .. :wink2:

 

Mijn hoop was dat het dan duidelijk zou zijn dat het een grapje was van Sophie en dat je dat ook als zodanig zou zien.

(Volgens mij was dat ook meer dan duidelijk).

 

Nogmaals, het was maar een grapje, lighten up.

Er wordt echt een drama gemaakt van helemaal niets.

Dit heeft niets met meningen of iets dergelijks te maken.

Iedereen is vrij te praten over wat hij wil.

Ik ga niet zomaar mensen hun posts editten omdat ik het ergens niet mee eens ben.

(Dan zou ik voorlopig de eerste maanden nog niet klaar zijn).

Link to comment
Share on other sites

Mijn hoop was dat het dan duidelijk zou zijn dat het een grapje was van Sophie en dat je dat ook als zodanig zou zien.

(Volgens mij was dat ook meer dan duidelijk).

 

Nogmaals, het was maar een grapje, lighten up.

Er wordt echt een drama gemaakt van helemaal niets.

Dit heeft niets met meningen of iets dergelijks te maken.

Iedereen is vrij te praten over wat hij wil.

Ik ga niet zomaar mensen hun posts editten omdat ik het ergens niet mee eens ben.

(Dan zou ik voorlopig de eerste maanden nog niet klaar zijn).

 

Dat vermoeden heb ik ook :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Maar ik heb het verandert, maak ervan wat je wil .. Ik zal er niet wakker van liggen :wink2:

 

Daar gaat het niet om.

Al zet je de openingspost vol met alleen foto's van knikkers in alle kleuren van de regenboog, dat zal me echt aan mijn reet roesten.

Niemand is het oneens met je openingspost.

Niemand heeft je gevraagd deze te editten omdat we die meneren niet willen zien.

Nogmaals, het was een grapje.

Link to comment
Share on other sites

Mijn hoop was dat het dan duidelijk zou zijn dat het een grapje was van Sophie en dat je dat ook als zodanig zou zien.

(Volgens mij was dat ook meer dan duidelijk).

 

Nogmaals, het was maar een grapje, lighten up.

Er wordt echt een drama gemaakt van helemaal niets.

Dit heeft niets met meningen of iets dergelijks te maken.

Iedereen is vrij te praten over wat hij wil.

Ik ga niet zomaar mensen hun posts editten omdat ik het ergens niet mee eens ben.

(Dan zou ik voorlopig de eerste maanden nog niet klaar zijn).

 

Ik had echt heus wel door dat ze het als grap bedoelde hoor :roftl: (dat ik het niet grappig vond is wat anders :wink2:) dus dat had je mij echt niet moeten proberen duidelijk te maken ... Is gewoon niet fijn als Sophie wat doet, het daarna "rechtzet", dat jij dan weer knal hetzelfde gaat doen .. Die humor snap ik dus niet :wink2:

 

 

Nouja, mijn mening was dat die foto's daarbij hoorden (omdat die onderwerpen toevallig naar het einde toe vaker naar voren kwamen en ik die tegenkwam bij die pagina's die ik doorbladerd heb) maar daar was jij het niet mee eens en je hebt het aangepast .. Of het nu om tekst of foto's gaat, is hetzelfde volgens mij :wink2:

 

 

En gelukkig maar dat je het niet met alles doet, het zou leuk worden hier :roftl: Iedereen praten en Diana er constant achteraan om alles te editten .. :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik geloof niet dat dat echt de bedoeling was :boxed:

 

Ik had echt heus wel door dat ze het als grap bedoelde hoor :roftl: (dat ik het niet grappig vond is wat anders :wink2:) dus dat had je mij echt niet moeten proberen duidelijk te maken ... Is gewoon niet fijn als Sophie wat doet, het daarna "rechtzet", dat jij dan weer knal hetzelfde gaat doen .. Die humor snap ik dus niet :wink2:

 

 

Nouja, mijn mening was dat die foto's daarbij hoorden (omdat die onderwerpen toevallig naar het einde toe vaker naar voren kwamen en ik die tegenkwam bij die pagina's die ik doorbladerd heb) maar daar was jij het niet mee eens en je hebt het aangepast .. Of het nu om tekst of foto's gaat, is hetzelfde volgens mij :wink2:

 

 

En gelukkig maar dat je het niet met alles doet, het zou leuk worden hier :roftl: Iedereen praten en Diana er constant achteraan om alles te editten .. :roftl:

 

Bienie, ik zal het eerlijk zeggen... Als je een andere reactie had gehad, als je mijn post niet zo serieus had genomen, zou diana nooit dit gedaan hebben, denk ik. Het was een manier om je te tonen dat je aan het overdrijven was en dat je meer verdraagzaamheid voor de humor van de anderen moest hebben. Iedereen hier heeft de grap begrepen, jij niet. (zeggen dat je het niet grappig vond betekent hetzelfde). Wat we hier hebben is een drama over tweemaal niks, en ik kan ik het gewoon niet begrijpen.

Link to comment
Share on other sites

Dan begrijp je het gewoon niet, kan ik verder ook niks aan doen :wink2: (bedoel ik verder niet slecht ofzo hoor, maar ik ga er echt niet over bezig blijven :wink2:). Laten we het er gewoon op houden dat we niet dezelfde soort humor hebben :mf_rosetinted:

 

En serieus, het is niet dat ik hier zit te janken ofzo hoor, moest je dat denken :roftl: Ik zal heus nog wel slapen vannacht :bleh:

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Volgens mij is er maar 1 iemand hier die het niet helemaal begrijpt en dat is niet Sophie..

 

Maar volgens mij is het beter als ik maar niets meer zeg.

Ik ben duidelijk genoeg geweest, lijkt me zo.

Link to comment
Share on other sites

Volgens mij is er maar 1 iemand hier die het niet helemaal begrijpt en dat is niet Sophie..

 

Maar volgens mij is het beter als ik maar niets meer zeg.

Ik ben duidelijk genoeg geweest, lijkt me zo.

 

Ik begrijp de humor niet neen, maar als Sophie niet begrijpt wat mijn "probleem" is lijkt dit niet iets waar ik wat aan kan doen ... Behalve het nog 100 keer herhalen, maar daar heb ik toch echt geen zin in :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ja, irritant! :sneaky2::teehee:

maar het stomme is, verder heb ik helemaal geen gevoelens voor m... behalve dat ik m heel aardig vind natuurlijk enzo! :naughty:

kutlente

 

Lente? Wat heeft die ermee te maken?

Spelen je hormonen alleen dan op ofzo? :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Lente? Wat heeft die ermee te maken?

Spelen je hormonen alleen dan op ofzo? :roftl:

 

t schijnt zo... :teehee:

[da's niet helemaal waar trouwens, maar dit is nogal hevig en zonder enige vorm van verliefdheid:teehee:]

Link to comment
Share on other sites

t schijnt zo... :teehee:

[da's niet helemaal waar trouwens, maar dit is nogal hevig en zonder enige vorm van verliefdheid:teehee:]

 

Ow, zo zit dat .. weten we dat ook weer :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy