Jump to content

New @ Mikafanclub.com


mamaaake

Recommended Posts

Hopelijk blijft hij naar de kleine zalen komen en begint hij nooit aan Sportpaleis-achtige toestanden ... ik hou van kleine zalen en heb een hekel aan massa-evenementen.

Ja, ik vind ook dat hij wat verlegen overkomt ... in het interview op vtm ook, vond ik.

Tot later :-)

 

Zal ik je toch moeten teleurstellen denk ik ;) Hij heeft vorst nationaal meteen uitverkocht in 2007 dus het lijkt me straf als het niet het sportpaleis zou worden volgende keer.. En in parijs dat stadium...

 

Begrijp me niet verkeerd, ik zou het ook liever anders zien maar is niet echt realistisch vrees ik :dunno: Met deze kleinere gigs hebben we heeeeeel veel chance gehad dat we erbij konden zijn.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 42
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, dat klopt wellicht ... maar toch, ik hou niet van het Sportpaleis

 

Ik ben er nog nooit geweest eigenlijk. Ik hou ook helemaal niet van grote zalen etc, dus ik ga eigenlijk ook niet naar zo'n concerten. Mika is de enige waar ik het voor over heb :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben er geweest voor The Cure (omdat het uit mijn jeugdjaren is ;-))

En één keer voor Clouseau ... maar ook voor Clouseau ben ik nadien alleen nog naar optredens in kleine zalen geweest. Iedereen is zot van hun Sportpaleisshows, maar ik vond dat maar niks ;-)

Voor Mika zou ik nu uiteraard naar het Sportpaleis gaan of naar Vorst of desnoods ook naar het Boudewijnstadion (eigenlijk om het even waar naartoe), maar ik vond het in Brussel net zo fantastisch omdat die zaal zo klein was, dat geeft echt een extra dimensie.

Vanavond in München is het ook een heel kleine zaal, heb ik gelezen, zal ook wel de max zijn. :o)

Edited by mamaaake
fault
Link to comment
Share on other sites

Ik ben er geweest voor The Cure (omdat het uit mijn jeugdjaren is ;-))

En één keer voor Clouseau ... maar ook voor Clouseau ben ik nadien alleen nog naar optredens in kleine zalen geweest. Iedereen is zot van hun Sportpaleisshows, maar ik vond dat maar niks ;-)

Voor Mika zou ik nu uiteraard naar het Sportpaleis gaan of naar Vorst of desnoods ook naar het Boudewijnstadion (eigenlijk om het even waar naartoe), maar ik vond het in Brussel net zo fantastisch omdat die zaal zo klein was, dat geeft echt een extra dimensie.

Vanavond in München is het ook een heel kleine zaal, heb ik gelezen, zal ook wel de max zijn. :o)

Ja idd! Dat maak je niet vaak mee zo'n kleine zaal! Die in munchen is zelfs nog de helft kleiner dan le plaza :fangurl:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb een (misschien domme) vraag: Wie is John? Is dat die ietsje oudere man die in Brussel kort na de gig naar buiten kwam en zei dat Mika nog handtekeningen zou geven en ons dan vroeg om in een rij te gaan staan?

 

Is geen domme vraag :wink2:

John is Mika's tour manager :wink2: En een heel vriendelijke man die al veel voor ons gedaan heeft! :biggrin2::thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Awel, die man die in Brussel ervoor zorgde dat we mooi in een rijtje gingen staan dat was ook een heel vriendelijk man, en hij was Engelstalig, dus het was wel iemand van Mikas "crew" ... en ik vroeg me af of dat die John was die ervoor gezorgd heeft dat onze Duitse vrienden er gisteren allemaal bij konden zijn.

Link to comment
Share on other sites

Hi, thx ;o)

Best Belgian beer (according to my personal taste): Kriek Lindemans (cherry beer) and Westvleteren 12 ;o)

As for the chocolate ... I couldn't say ... but I am not originally Belgian, just moved to here and like it here :o)

Link to comment
Share on other sites

Awel, die man die in Brussel ervoor zorgde dat we mooi in een rijtje gingen staan dat was ook een heel vriendelijk man, en hij was Engelstalig, dus het was wel iemand van Mikas "crew" ... en ik vroeg me af of dat die John was die ervoor gezorgd heeft dat onze Duitse vrienden er gisteren allemaal bij konden zijn.

 

Dat zal waarschijnlijk wel John geweest zijn :)

 

op deze foto kun je hem trouwens zien staan (rechts helemaal achteraan http://i279.photobucket.com/albums/kk148/ientje89/Mika%20live%20Plaza%20Theater%20Brussel%20Jim%20Showcase/MikaPlazaTheaterBrussel151.jpg?t=1252936155 )

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy