Jump to content

The Dutch Thread, Part 34


Nielo

Recommended Posts

goh, dat is echt moeilijk te zeggen...

 

heb in januari verschillende spontane sollicitaties gedaan en toen zochten ze niemand en sindsdien heb ik op mss 3 max 4 à 5 vacatures kunnen reageren

 

Er zijn dus maar weinig kansen om een baan te vinden in die richting. Dit is de eerste keer dat je bent uitgenodigd voor een gesprek?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply
Er zijn dus maar weinig kansen om een baan te vinden in die richting. Dit is de eerste keer dat je bent uitgenodigd voor een gesprek?

 

euhm ben al een keer gemogen voor in limburg, maar ze vonden toen de afstand die ik moest afleggen te ver,

en ben dan ook eens op gesprek gegaan voor een spontane sollicitatie waar ze zeiden dat ze iets gingen laten weten als ze me konden gebruiken, maar is nog niet gebeurd en denk dat er nog een was ook voor spontaaan maar zolang ze niets hebben hoor je daar niets van natuurlijk

Link to comment
Share on other sites

euhm ben al een keer gemogen voor in limburg, maar ze vonden toen de afstand die ik moest afleggen te ver,

en ben dan ook eens op gesprek gegaan voor een spontane sollicitatie waar ze zeiden dat ze iets gingen laten weten als ze me konden gebruiken, maar is nog niet gebeurd en denk dat er nog een was ook voor spontaaan maar zolang ze niets hebben hoor je daar niets van natuurlijk

 

Ik weet wel wat ik zou doen. :aah: Misschien moet je gewoon maandag eerst het gesprek doen en afwachten hoe dat aanvoelt?

 

Veel succes met denken Ilse. Ik ga m'n bed eens opzoeken. Tot snel :bye:

Link to comment
Share on other sites

Ik weet wel wat ik zou doen. :aah: Misschien moet je gewoon maandag eerst het gesprek doen en afwachten hoe dat aanvoelt?

 

Veel succes met denken Ilse. Ik ga m'n bed eens opzoeken. Tot snel :bye:

 

bedankt :teehee:

 

slaapwel en tot de volgende :wink2:

 

 

ga trouwens ook niet lang meer blijven, net gezien dat het al kwart voor één is :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb dat ook gehad toen ik begon met werken .. Eerst maanden niks, en toen de dag nadat ik telefoon had gehad dat ik kon beginnen kreeg ik van een ander labo telefoon dat ik daar 2 weken later kon solliciteren ... Omdat ik ook maar een contract van 3 maanden had heb ik dat gewoon gezegd op mijn werk en toen ben ik die dag gewoon mogen gaan sollicteren ...

 

(kreeg daarna van dat ander labo ook nog een contract van 2 jaar aangeboden terwijl ze bij mij niks konden garanderen dat ik kon blijven.. was ook echt geweldig :aah: ).

Link to comment
Share on other sites

Ik heb dat ook gehad toen ik begon met werken .. Eerst maanden niks, en toen de dag nadat ik telefoon had gehad dat ik kon beginnen kreeg ik van een ander labo telefoon dat ik daar 2 weken later kon solliciteren ... Omdat ik ook maar een contract van 3 maanden had heb ik dat gewoon gezegd op mijn werk en toen ben ik die dag gewoon mogen gaan sollicteren ...

 

(kreeg daarna van dat ander labo ook nog een contract van 2 jaar aangeboden terwijl ze bij mij niks konden garanderen dat ik kon blijven.. was ook echt geweldig :aah: ).

 

 

vind het beetje vervelend tegenover m'n baas nu, maarja als ik de kans krijg om m'n droomjob uit te oefenen....

 

denk dat ik gewoon op gesprek ga gaan, en kan dan nog beslissen als ik alles gehoord heb

Link to comment
Share on other sites

Moet je zeker doen .. En normaal zal je baas daar wel begrip voor hebben :wink2:

 

ja en tis ook niet omdat je op gesprek gaat dat je de job hebt he, kan nog altijd dat ze zeggen na gesprek "je bent toch niet geschikt"

 

goh ik zie wel als het zover is ...

Link to comment
Share on other sites

Mooi zo! :thumb_yello: Ik las dat je in ieder geval naar je gesprek gaat volgende week?

 

 

 

:bye:

 

Ah... bezig met Mika. Wie zou dat niet willen? :teehee:

 

yep, een gesprek kan geen kwaad he :teehee:

 

Er zullen er nog wel zijn, toch? :aah:

 

wrs wel, maar je zal ze niet vinden op dit forum denk ik :teehee:

Link to comment
Share on other sites

Voor Mika wil ik wel in de keuken gaan staan.

Zou ie beschuitjes lusten? :mf_rosetinted:

 

:naughty: Mika is een makkelijke jongen :mf_rosetinted:

 

 

 

*Ahum* .. :aah:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy