Jump to content

The Dutch Thread, Part 34


Nielo

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Ligt het trouwens aan mij of doet mijn sig het af en toe niet? Zit mij al een paar dagen te irriteren .... Niet het Luxemburg-ding, maar dat gifje eronder .. valt soms weg .. niet?

Link to comment
Share on other sites

Ligt het trouwens aan mij of doet mijn sig het af en toe niet? Zit mij al een paar dagen te irriteren .... Niet het Luxemburg-ding, maar dat gifje eronder .. valt soms weg .. niet?

 

yep, is al een aantal keer gewoon een rood kruisje geweest

Link to comment
Share on other sites

yep, is al een aantal keer gewoon een rood kruisje geweest

 

Niet goed ... Eens opnieuw uploaden dan, hopelijk werkt dat .. Anders moet ik iets anders zoeken en dat wil ik niet :aah::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Niet goed ... Eens opnieuw uploaden dan, hopelijk werkt dat .. Anders moet ik iets anders zoeken en dat wil ik niet :aah::roftl:

 

 

 

:teehee: hoop ook dat het niet nodig is, vind dat manic monday gifje wel leuk:wub2::wub2:

Link to comment
Share on other sites

Zo voel ik me dus als ik die andere thread ga lezen .... Ik kan er gewoon echt niet bij dat je ZO geobsedeerd kan zijn ...

 

Kan je jezelf niet van bepaalde threads bannen ofzo? Dat je ze niet meer kan openen? :aah::roftl:

Link to comment
Share on other sites

:teehee::roftl:

 

vind het wel eens leuk om zo'n foto's te zien, maar daar lijkt het idd soms een beetje...:aah:

 

 

edit: vind het jammer dat blijkbaar express foto''s worden genomen waar z'n hoofd niet meer opstaaat :aah:

Link to comment
Share on other sites

Die foto's op zich kan ik nog wel tegen, het is al het commentaar daarrond ...

 

Ik bedoel: hoe erg is het met je gesteld als je speciaal dat soort foto's gaat maken omdat je weet dat je daarmee 1 persoon heel gelukkig maakt die anders altijd zit te zagen hoe moeilijk ze het heeft enzo? Nu is ze de gelukkigste persoon op aarde ..

 

Ik snap het gewoon niet :no: (en de rest hou ik wel even voor mezelf :aah:)

Link to comment
Share on other sites

Die foto's op zich kan ik nog wel tegen, het is al het commentaar daarrond ...

 

Ik bedoel: hoe erg is het met je gesteld als je speciaal dat soort foto's gaat maken omdat je weet dat je daarmee 1 persoon heel gelukkig maakt die anders altijd zit te zagen hoe moeilijk ze het heeft enzo? Nu is ze de gelukkigste persoon op aarde ..

 

Ik snap het gewoon niet :no: (en de rest hou ik wel even voor mezelf :aah:)

 

 

ah bedoelde niet dat ik niet tegen de foto's kan hoor:teehee:

(bedoelde meer de edit in m'n vorige post, dat iemand speciaal foto's maakt voor een bepaald iemand, ... is niet imdat hij een er goed uiziet ook zonder shirt dat je alleen z'n bovenlijf zonder hoofd moet gaan trekken om iemand te plezieren)

Link to comment
Share on other sites

Dat bedoel ik ... En als je dan ziet over welke foto ze helemaal ondersteboven is en wel zo dat ze die als achtergrond gaat gebruiken, dan is het enige wat ik kan denken: :puking:

 

 

Vandaar dus die reactie :aah::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Dat bedoel ik ... En als je dan ziet over welke foto ze helemaal ondersteboven is en wel zo dat ze die als achtergrond gaat gebruiken, dan is het enige wat ik kan denken: :puking:

 

 

Vandaar dus die reactie :aah::roftl:

 

kan ik volledig inkomen :wink2: (ze maakt er eerder een object van dan dat hij een mens is:aah:, zo komt het alleszins toch over)

Link to comment
Share on other sites

Nu, pas op, mij hoor je niet zeggen dat zo'n foto's niet leuk zijn .. Als ik er zo zou tegenkomen zou ik er ook eens naar kijken en eens goed mee lachen en ze zeker ook wel posten :bleh: Maar dat zou met een heel andere intentie zijn dan wat nu gebeurt .. en daar gaat het mij om :wink2:

 

Maar ik ben weer in herhaling aan het vallen :blush-anim-cl: Ik draai zelf ook in cirkeltjes :blush-anim-cl:

 

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh .. :aah::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nu, pas op, mij hoor je niet zeggen dat zo'n foto's niet leuk zijn .. Als ik er zo zou tegenkomen zou ik er ook eens naar kijken en eens goed mee lachen en ze zeker ook wel posten :bleh: Maar dat zou met een heel andere intentie zijn dan wat nu gebeurt .. en daar gaat het mij om :wink2:

 

Maar ik ben weer in herhaling aan het vallen :blush-anim-cl: Ik draai zelf ook in cirkeltjes :blush-anim-cl:

 

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh .. :aah::roftl:

 

:biggrin2:

 

 

 

 

heb ik gezegd dat ik de foto's niet leuk vind. Want ik vind ze niet leuk:mf_rosetinted::mf_rosetinted::mf_rosetinted:

 

 

 

 

:lmfao:

 

 

 

(ik ga er wel vaak kijken naar de pics:teehee:)

Link to comment
Share on other sites

Hm, ik geef de voorkeur aan foto's met een hoofd. :boxed:

 

Ik toch ook wel ja :lmfao:

 

Ik vind een foto geslaagd als het een leuke compositie heeft, leuke kleuren, mss zelfs toffe extra's (zoals bij een photoshoot een ballon ofzo :aah:), en de uitdrukking op het gezicht ...

 

 

Ik vind een foto van een broek nl. niet zo interessant :blink:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy