Jump to content

The Dutch Thread, Part 34


Nielo

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply
Net zoals nu .. Kaatje is al even hier, maar denk je dat ze hallo zegt?

Neen, als wij zeggen dat we gaan slapen, DAN komt ze binnen :mf_rosetinted:

 

:lmfao:

 

Ik was op zoek naar de thread, maar toen verdwaalde ik in het downloaden van Mika bij RTL en nog een paar kleine dingen... :aah:

 

Avond meiden :bye:

Link to comment
Share on other sites

Ik wou al welterusten zeggen, maar dacht dat ik het lot niet moest tarten. :roftl:

 

:aah:

 

Naja, je zou wel gelijk gehad hebben :bleh: Want ik ga er echt vandoor .. heb slaap nodig :aah:

 

 

:bye:

Link to comment
Share on other sites

hallo :bye:

 

Hoi Ilse :bye: Hoe is het met je?

 

:aah:

 

Naja, je zou wel gelijk gehad hebben :bleh: Want ik ga er echt vandoor .. heb slaap nodig :aah:

 

 

:bye:

 

:sad: Nou ja, 'k heb je toch nog even gesproken.

 

Ga lekker slapen, mooie dromen en tot snel Bienie :huglove:

Link to comment
Share on other sites

goed, beetje in dilemma's, maar ja gebeurt af en toe:aah::teehee:

en morgen vrij :biggrin2:

 

en hoe is't met jou?

 

Dat kan je wel eens hebben hè. Niks groots hoop ik. :aah:

 

Goed, 'k heb helaas 's avonds wat moeite om wakker te blijven, maar misschien komt dat door het weer. Het is weer zo warm en benauwd hier. :sneaky2:

Ik heb morgen ook vrij! :boing:

Link to comment
Share on other sites

Dat kan je wel eens hebben hè. Niks groots hoop ik. :aah:

 

Goed, 'k heb helaas 's avonds wat moeite om wakker te blijven, maar misschien komt dat door het weer. Het is weer zo warm en benauwd hier. :sneaky2:

Ik heb morgen ook vrij! :boing:

 

 

hangt van de perceptie af natuurlijk, maar toch wel een beetje groot :roftl:

heb namelijk net een nieuwe job (administratief sinds vorige donderdag)

en nu heb ik vanavond een mail gehad om een sollicitatiegesprek te doen (volgende maandag) voor een job als archeoloog (waarvoor ik dus gestudeeerd heb)

Link to comment
Share on other sites

hangt van de perceptie af natuurlijk, maar toch wel een beetje groot :roftl:

heb namelijk net een nieuwe job (administratief sinds vorige donderdag)

en nu heb ik vanavond een mail gehad om een sollicitatiegesprek te doen (volgende maandag) voor een job als archeoloog (waarvoor ik dus gestudeeerd heb)

 

Oei, dat is een behoorlijk dilemma. :aah: De veiligheid van een baan hebben tegenover de kans op een baan die je zou willen hebben. Wat doe je het liefste?

 

Werk je volledige dagen of niet? Misschien kun je vragen om een sollicitatiegesprek op een tijd dat je vrij bent. Dan kun je in ieder geval eens kijken of dat wat zou kunnen worden.

Je zit nu in je proeftijd denk ik? Dan kun je vrij gemakkelijk weg. Het voelt misschien niet netjes, maar aan de andere kant zullen de banen als archeoloog ook niet voor het oprapen liggen. :shocked:

Link to comment
Share on other sites

Oei, dat is een behoorlijk dilemma. :aah: De veiligheid van een baan hebben tegenover de kans op een baan die je zou willen hebben. Wat doe je het liefste?

 

Werk je volledige dagen of niet? Misschien kun je vragen om een sollicitatiegesprek op een tijd dat je vrij bent. Dan kun je in ieder geval eens kijken of dat wat zou kunnen worden.

Je zit nu in je proeftijd denk ik? Dan kun je vrij gemakkelijk weg. Het voelt misschien niet netjes, maar aan de andere kant zullen de banen als archeoloog ook niet voor het oprapen liggen. :shocked:

 

 

mja over veiligheid van een baan moet ik niet nadenken, die ik nu doe is ook tijdelijk.

en ben idd nog in proef (3maanden)

m'n grootste probleem is idd dat ik me er beetje rot van voel dat ik zo snel al een gesprek heb (voor een job die ik mss niet krijg hangt allemaal van dat gesprek af natuurlijk)

Link to comment
Share on other sites

mja over veiligheid van een baan moet ik niet nadenken, die ik nu doe is ook tijdelijk.

en ben idd nog in proef (3maanden)

m'n grootste probleem is idd dat ik me er beetje rot van voel dat ik zo snel al een gesprek heb (voor een job die ik mss niet krijg hangt allemaal van dat gesprek af natuurlijk)

 

Is wat je nu doet ook bedoeld als tijdelijke baan? In dat geval is het misschien meer voor de hand liggend dat je verder zoekt. :dunno:

Link to comment
Share on other sites

Hoe groot is de kans dat er weer zo'n vacature komt, zeg, binnen een jaar?

 

 

goh, dat is echt moeilijk te zeggen...

 

heb in januari verschillende spontane sollicitaties gedaan en toen zochten ze niemand en sindsdien heb ik op mss 3 max 4 à 5 vacatures kunnen reageren

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy