Jump to content

The Dutch Thread, Part 34


Nielo

Recommended Posts

  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply
Kaatje! :boing::wub2:

 

Goede timing :mf_rosetinted:

 

Ja hè? Ik word er beter in. :naughty:

Wat was er met je BG filmpje?

 

:roftl:

 

denk dat ik morgen maar eens mijn ma van haar pc jaag :teehee:, kan ik die filmpjes ook eens zien:biggrin2:

 

Dat moet je zeker doen!

Link to comment
Share on other sites

Ja hè? Ik word er beter in. :naughty:

Wat was er met je BG filmpje?

 

Niks .. Was foto'tjes eruit aan het zoeken :teehee:

 

 

 

En nu ben ik even met WAG bezig, want ik ben ervan overtuigt dat ie z'n shirt wilde uitdoen, maar dat het niet lukte omdat ie aan het zingen was, en ze willen mij niet geloven :aah:

Link to comment
Share on other sites

Niks .. Was foto'tjes eruit aan het zoeken :teehee:

 

 

 

En nu ben ik even met WAG bezig, want ik ben ervan overtuigt dat ie z'n shirt wilde uitdoen, maar dat het niet lukte omdat ie aan het zingen was, en ze willen mij niet geloven :aah:

 

:fisch:

Link to comment
Share on other sites

Niks .. Was foto'tjes eruit aan het zoeken :teehee:

 

 

 

En nu ben ik even met WAG bezig, want ik ben ervan overtuigt dat ie z'n shirt wilde uitdoen, maar dat het niet lukte omdat ie aan het zingen was, en ze willen mij niet geloven :aah:

 

Oh ja? Dan heb ik niet goed genoeg gekeken. Moet ik hem helaas nog een keer gaan zien. :aah:

 

Ga je ze ook nog als HD uploaden Bienie? :puppy_eyes:1sm134plead.gif

 

:fisch:

 

Hoi :bye: Hoe is het met jou?

Link to comment
Share on other sites

Oh, heb je het druk gehad?

 

Met mij is alles oké. Lekker een beetje rondgelummeld vandaag, vriendje was in z'n uppie op pad. :thumb_yello:

 

Best wel, gisteren naar Woosha festival (eindelijk Das Pop live gezien!) dus was het laat geworden en vandaag met een vriendin heel Oostende afgestapt en dan wouden ze mij nog eens meekrijgen naar een soort dj ding vanavond in 1 of andere straat. No thanks :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Best wel, gisteren naar Woosha festival (eindelijk Das Pop live gezien!) dus was het laat geworden en vandaag met een vriendin heel Oostende afgestapt en dan wouden ze mij nog eens meekrijgen naar een soort dj ding vanavond in 1 of andere straat. No thanks :mf_rosetinted:

 

Ik heb geen idee wie of wat Das Pop is, maar 't is goed om te horen dat je er blij mee bent. Kan me wel voorstellen dat je het na zo'n lange dag vandaag niet meer zag zitten om weer uit te gaan. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb geen idee wie of wat Das Pop is, maar 't is goed om te horen dat je er blij mee bent. Kan me wel voorstellen dat je het na zo'n lange dag vandaag niet meer zag zitten om weer uit te gaan. :naughty:

 

Inderdaad. En het zou dan van die muziek geweest zijn die ik niet kan aanhoren :aah:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb geen idee wie of wat Das Pop is, maar 't is goed om te horen dat je er blij mee bent. Kan me wel voorstellen dat je het na zo'n lange dag vandaag niet meer zag zitten om weer uit te gaan. :naughty:

 

Das Pop is eenb belgische band:wink2:

Link to comment
Share on other sites

en hoe was Das Pop live?

 

ze waren echt goed!

en er was veel volk en iedereen deet goed mee !

 

Mijn zus en een vriendin zeiden nadien dat ze nog nooit iemand gezien hadden die zo het publiek kan meekrijgen

ik heb gezegd dat ze eens mee moeten naar Mika :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

ze waren echt goed!

en er was veel volk en iedereen deet goed mee !

 

Mijn zus en een vriendin zeiden nadien dat ze nog nooit iemand gezien hadden die zo het publiek kan meekrijgen

ik heb gezegd dat ze eens mee moeten naar Mika :mf_rosetinted:

 

:thumb_yello::teehee:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy