dcdeb

• Replies 204
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cam dificil Diana sunt atatea chestii care poti sa scrii

Eu ma gandeam la ceva de genul : 'Thanks for making Romania golden finally' sau la ceva hilar :roftl:

Hmm cred ca are mama tempera sau acuarela aurie in atelier dar cred ca m-ar strange de gat daca i-o iau :naughty:

So, dudettes, there's one more month left and the boy's coming to us... :groovy:

Are we going to do anything special for this gig or not? I saw that Bianca withdrew from the banner thingy and Vanessa said she will be busy with other things too... BUT if we have something in sight, we should start brainstorming and move fast 'cause time flies.

Personally, as it's Mika's first visit here in Romania and this doesn't happen quite every day, I think we should do at least the banner and I'll be glad to help with about anything to do it (at the moment I can tell you I have a piece of white linen which is 200/80 cm, I'm not quite sure if this size is okay). Then, after the concert someone could take it home and we can use it again at another concert (yes, maybe I'm optimistic, but I don't think this will be his last visit here, it's the first just now )or well, if he really doesn't come back, it will be a great souvenir

Now the thing is, I have no idea what we could write on it, nor do I know if we should mention MFC in it because I reckon that there are many fans in our country (and not only) who are coming but aren't registered here. So, if you want a banner, try and come with some ideas of how you want it to be and let's do it together. :wink2:

whoa! That's great Petra! you're MY hero! :bow: (hint Diana hint :wink2::lol3: )

First I think YOU should take home the banner. It's gonna be your "baby".

Second...well, it's our idea...it's our plan...we don't really know the other fans in the country,so I think we should suggest it somehow that we're MFC.

si eu am sugerat din start sa il facem pe plaja.e mult mai fun:teehee:

dar cine vine cu ideea salvatoare despre cam ce sa scriem pe el?:mf_rosetinted:

ghici! :aah:

Pai, let MFC have its own Romanian banner then!

macar avem o idee in privinta culorilor pe care le vom folosi... :

Da! Culorile! :naughty:

Cam dificil Diana sunt atatea chestii care poti sa scrii

Eu ma gandeam la ceva de genul : 'Thanks for making Romania golden finally' sau la ceva hilar

Hmm cred ca are mama tempera sau acuarela aurie in atelier dar cred ca m-ar strange de gat daca i-o iau :

Nu stiu daca ar trebui sa mentionam Romania asa de clar. E obvious ca e in Romania...:roftl: and I'm still not a fan of gold.

O sa ma gandesc la ceva si o sa pun aici daca imi vine vreo idee.

Wow ce a inflorit threadul :blink::pbjt:

I have one more idea regarding the banner, what if we keep a certain place on it for us to sign ourselves and maybe get Mika&Co. to sign it somehow as well? :biggrin2:

haha! MFC has had a flag that used to travel around all the gigs and MFCrs would get to sign it along with Mika. :wink2:

That's a great idea! :biggrin2:

Petra you officially became my ultimate hero too:mf_rosetinted:

i'll help with anything,i have some textile painting/markers left somewhere and they're very easy to use.i'll bring them with me.

let's just not write a cheesy message there. (eg "Mika you are our hero" :mf_rosetinted:)

:blush-anim-cl: I didn't know, well... MFC is quite big :aah:

And where's the flag right now?

Rose (RAK1) was the one who had it. :wink2:

Petra you officially became my ultimate hero too:mf_rosetinted:

i'll help with anything,i have some textile painting/markers left somewhere and they're very easy to use.i'll bring them with me.

let's just not write a cheesy message there. (eg "Mika you are our hero" :mf_rosetinted:)

:lmfao::roftl:

there's a chance Rose or Sara has it...should i ask?

Rose has it fo sho! :wink2:

on TV? :shocked:

ok...that's it...they're overdoing it! :aah::roftl: I feel suffocated. :mf_rosetinted:

Yeah on ProTV,actually:shocked:

i wasn't paying attention to the commercial though,i was pretty shocked:naughty:

time to chase the tv programs again:mf_rosetinted:

Offtopic : Have you guys seen the NEW Orange Young commercial?:shocked: It has WAG in the background :aah:

Holy crap! :yikes:

But I was still not getting enough of the first one... those dogs are adorable, and the guy too :blush-anim-cl:

Oh well commercial hunting again today :mf_rosetinted: must see it...

Yeah enough off topic already, sorry :insane:

Ok Blame it on the girls and Rain are missing in the commercials now :roftl:

At least I've seen the one with GGG in the background .

I suspect "Pick up off the floor next" :mf_rosetinted:

They seem to have found a treasure in Mika's album as far as commercials music is concerned. :lmfao:

• 2 weeks later...

THANK YOU! :bow: I ended up adoring this commercial :wub2:

Can't say the same about the WAG one which I completely ignore and I even told my mum not to watch it anymore... people keep coming at me saying "that loud discontinuous s**t is actually a Mika song? bleh"

:tears::bash: and it's my favourite song of his, you know...

:wink2:yep!i was happy too when i found it!now,i want the video with WAG promotion(that one for Orange Young)

anyway,today i went at Orange Shop in my town to ask them about Mika poster and they told me that they will try to find one for me,but they promised nothing.I will wait:mf_rosetinted:

another thing,girls,enter here and order free this

http://www.orange.ro/evenimente/mika/cartela_sim_prepay.html

Comanda acum gratuit o cartela SIM Orange PrePay, in editie limitata, si ai o oferta speciala si un breloc cu Mika.

Activeaza cartela SIM pana la 31 iulie si, timp de 30 de zile, ai:

* 10 minute + 10 SMS, in retea

* ton de asteptare cu hitul Mika- Relax

* acces gratuit si nelimitat in Music Box

Fii printre primii 200 de participanti care vin cu brelocul Mika la Orange Summer Party

pe 24 iulie, plaja H2O din Mamaia, ora 19:30 si ai acces in zona A de concert.

:thumb_yello:i already expect my order!

:biggrin2:i would like to stay all MFC members, together in "ZONA A"!

edit:

email confirmation

logo.gif

straif_email.jpg

Tocmai ai comandat o cartela SIM PrePay gratuita, editia speciala Mika.

Iti vom trimite cartela la adresa: ...........

Activeaz-o pana la 31 iulie si poti avea:

10 minute + 10 SMS, in retea

ton de asteptare cu hitul Mika ¿ Relax

acces gratuit si nelimitat in Music Box pe www.nelimiteaza-te.ro

Iar pe 24 iulie ia-ti prietenii si vino sa-l vezi pe Mika live, la Orange Summer Party: Mamaia, plaja H2O, ora 19:30, intrarea libera. Fii printre primii 200 de participanti care vin cu brelocul Mika (jumatatea cartelei SIM PrePay) si ai acces in zona A de concert.

Daca vrei sa afli mai multe despre oferta, click aici.

La primul apel, inainte de a ti se face legatura cu numarul format, vei fi intampinat de un mesaj de salut din care vei afla numarul tau de telefon Orange. Ascultarea acestui mesaj este gratuita.

Daca nu activezi cartela SIM, dupa 3 luni de la comanda online aceasta devine inutilizabila.

Cu prietenie,

echipa Orange

www.orange.ro/sim-gratuit

Edited by nicoleta

Am intrat :mf_rosetinted:

In primul rand, ideea cu baloanele e foarte buna, dar ca sa o realizam frumos trebuie sa ajungem toate in primul rand si na, sa fim cat de cat in mijloc ca sa iasa efectul dorit.

In al doilea rand, un brau national ar fi un super-cadou din partea noastra, dar nu sunt sigura ca as putea si sa contribui la el, asta depinde de pret si de cum s-ar imparti... nu-mi prea place s-o spun, dar faptul ca stau departe nu numai de locatia concertului astuia, cat si de multe alte evenimente din Romania nu e deloc avantajos :">

Mai am o chestie sa adaug la toate astea... nu prea avem culori ca sa facem bannerul. nu prea, insemnand ca Diana a spus ca are un spray auriu si cam atat. Nu stiu, dar mai avem 2 saptamani si ar fi ok sa stabilim exact ce facem si cum facem. :wink2:

Si app, v-a venit la careva cartela? :pinkbow:

Am intrat :mf_rosetinted:

In primul rand, ideea cu baloanele e foarte buna, dar ca sa o realizam frumos trebuie sa ajungem toate in primul rand si na, sa fim cat de cat in mijloc ca sa iasa efectul dorit.

In al doilea rand, un brau national ar fi un super-cadou din partea noastra, dar nu sunt sigura ca as putea si sa contribui la el, asta depinde de pret si de cum s-ar imparti... nu-mi prea place s-o spun, dar faptul ca stau departe nu numai de locatia concertului astuia, cat si de multe alte evenimente din Romania nu e deloc avantajos :">

Mai am o chestie sa adaug la toate astea... nu prea avem culori ca sa facem bannerul. nu prea, insemnand ca Diana a spus ca are un spray auriu si cam atat. Nu stiu, dar mai avem 2 saptamani si ar fi ok sa stabilim exact ce facem si cum facem. :wink2:

Si app, v-a venit la careva cartela? :pinkbow:

uhm...ai inteles gresit :blush-anim-cl: am avut mai demult un spray auriu pe care l-am folosit la versiunea mea pt WAG dar ala e demult terminat :naughty: am spus ca am niste markere pt textile,3 la numar (mov,rosu si albastru). i-am spus tatei sa intrebe de niste spray-uri cu vopsea la un magazin ce comercializeaza chestii de astea,dar nu stiu daca as avea bani pt ele (trebuie sa fie peste 10 lei un singur spray),mai ales ca,exact ca si tine,locuiesc in celalalt capat al tarii si ma costa destul sa ajung la gig :naughty:

cartela aia afurisita e pe drum,cred! :sneaky2:

:mf_rosetinted:dap!si eu sper ca e pe drum cu tot cu breloc,ca numai asa putem ajunge in zona A la concert!adica in fata!asta daca suntem primele 200 care ajung acolo avand brelocul si jumatatea sau chiar cartela la indemana!:mf_rosetinted:

in fine,tocmai asta e ideea cu cadoul,pt ca pe noi romanii orice ne costa f mult,ca asa e " minunata " asta de tara!(nu vreau sa spun mai multe,ca am destui draci ca dumnezeu ma pedepsi si ma facu sa ma nasc aici,in acest popor "minunat!)astfel incat daca participam mai multi la cadou,cu atat mai ieftin va fi!

:blink:dar ce credeti ca pt mine va fi ieftin?!vin cu masina si cu sora mea(am scapat de sot!:biggrin2:) dar o sa ne coste benzina,cazarea etc...in plus,amandoua suntem "bugetare"!cred ca stiti ce inseamna!:mad3:

dap,e minunat sa fii farmacist dar nu in ROMANIA!:badmood: