Jump to content

MIKA @ L'oreal Studio Sessions, THE NETHERLANDS - 3 September: 03-09-2012


bartjenl

Recommended Posts

  • Replies 243
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Universal NL had ook tickets voor die showcase :

 

"De 2 tickets voor de showcase van MIKA op 3 september zijn gewonnen door Femmee van der Kolk. Van harte gefeliciteerd Femmee! Stuur even een mailtje naar prijsvraag@universalmusic.nl dan nemen wij contact met je op." (Woensdag 22 Augustus)

 

Volgens mij wist geen mens daarvan af:naughty:

Link to comment
Share on other sites

I've just found the message today :'/ I'm sorry I couldn't find it earlier... I was about to send the email to participate when I actually saw this message.. The winner had been already chosen U_U'

Link to comment
Share on other sites

I've just found the message today :'/ I'm sorry I couldn't find it earlier... I was about to send the email to participate when I actually saw this message.. The winner had been already chosen U_U'

 

I didn't mean you, I meant the winner :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Universal NL had ook tickets voor die showcase :

 

"De 2 tickets voor de showcase van MIKA op 3 september zijn gewonnen door Femmee van der Kolk. Van harte gefeliciteerd Femmee! Stuur even een mailtje naar prijsvraag@universalmusic.nl dan nemen wij contact met je op." (Woensdag 22 Augustus)

 

Lucky her. Waarom wisten wij dit niet? Volgens mij krijg ik de nieuwsbrief van universal nl maar volgens mij werkt dat niet altijd.

 

Het stond op de facebook van universal nl. Er deden maar 8 mensen mee :sneaky2:

Edited by Marly
Link to comment
Share on other sites

I didn't mean you, I meant the winner :thumb_yello:

 

Oh sorry, ik was niet zeker ervan wat je begrepen had X)

Dat zal misschien een beetje dom lijken maar...wat zou gebeuren als we ernaartoe zonder ticket gaan ?

Ik heb nooit geluk, met zo'n showcase prijs verwacht ik dus geen ticket xD

Edited by Kaito
Link to comment
Share on other sites

Oh sorry, ik was niet zeker ervan wat je begrepen had X)

Dat zal misschien een beetje dom lijken maar...wat zou gebeuren als we ernaartoe zonder ticket gaan ?

Ik heb nooit geluk, met zo'n showcase prijs verwacht ik dus geen ticket xD

 

Ik weet niet, misschien heb je geluk en laten ze je binnen. Maar dat is denk ik weinig kans. Bij de Q-music showcase probeerden een paar dat ook, maar dat was een heel gedoe. Uiteindelijk zijn de meeste wel binnen gekomen, maar dat kwam omdat er weer iemand een had gewonnen of niet konden of er waren mensen alleen. Misschien dat je er ook kan gaan staan met een bordje ''wie heeft er een kaartje over voor mij'''?

Link to comment
Share on other sites

Je moet heel veel mazzel hebben en hopen dat iemand je aardig genoeg vindt om je te helpen. Maar, anders dan bij de Q-Music gig denk ik dat je bij deze nog minder kans hebt. Maar niet geschoten is altijd mis.

Link to comment
Share on other sites

What is happening with this contest? As anyone heard anything yet?

 

Did they announce winners?

 

They haven't announced winners yet. The contest is still open. There are also some other sites who give away some tickets.

Link to comment
Share on other sites

They haven't announced winners yet. The contest is still open. There are also some other sites who give away some tickets.

 

But it will still be called the L'Oreal session?

what kind of other companies are doing give aways?

 

I've checked and with a stage set up, 250 people will be able to enter.

 

that would be a very interesting show :swoon:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy