Jump to content

The Finnish thread


Sity

Recommended Posts

Heippa vaan Mariannelle, tervetuloa :)

 

Mun pitää nyt suoraan sanoa että Erase menee NIIN kauas mun kuuntelemasta musiikista, että en tykkää siitä yhtään. Niinkuin jossain toisaalla kirjoitin, se on musta tehty kosiskelemaan jenkkimarkkinoita, koska sinne menee tuollainen rauhallisempi perinteisempi musa. Jos olisin kuullu Erasen ekana niin ei se olisi jäänyt mulla millään tavalla mieleen :blink:

 

Kiitos ja heippa sullekin! :)

 

Nyt kun kuuntelin Erasen ekaa kertaa, niin tuli itse asiassa sama mieleen. Ei se missään tapauksessa huono kappale ole, mutta kuitenkin selvästi tavanomaisempi kuin Mikan laulut yleensä. Samaa ajattelen My Interpretationista siksi koska se on muita levyn kappaleita rauhallisempi, ei siis jäänyt heti päähän soimaan niin kuin muut. Nyt sentään muistan jo edes miten se menee.:bleh: Noh, pitäähän sitä taiteilijalle lepotauko suoda. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Nyt kun kuuntelin Erasen ekaa kertaa, niin tuli itse asiassa sama mieleen. Ei se missään tapauksessa huono kappale ole, mutta kuitenkin selvästi tavanomaisempi kuin Mikan laulut yleensä.

 

Mä tykkään siitä ja paljon!

Mä en tajuu mikä siinä on,

mut mun mielestä tää on tosi surullinen biisi... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Heii!

Mä löysin haastattelun!

Mä en pysty kattomaan sitä, aukeeks se teillä? :blink:

Se on ilmeisesti joku melko vanha, mut haluisin tietää,

onks se joku mitä ehkä ei olla nähty...

 

video

Link to comment
Share on other sites

Image-lehden nettisivuilla:

 

 

Mika

LIFE IN CARTOON MOTION

Casablanca

 

Ei, tämä levy ei ole suomalaisen formulakuskin epätoivoinen ensilevy â€Ânäyttelijäuran†mentyä pieleen, vaan libanonilaisen oopperalaulajakoulutuksen saaneen Mika Pennimanin kädenojennus niille, jotka olisivat aina halunneet nähdä Freddie Mercuryn Scissor Sistersin keulamiehenä. Discoa, glam rockia, synteettistä soulia ja kaikkea mahdollista yhdistelevän albumin käsitys hienovaraisuudesta on se, että Mika odottaa keskimäärin noin 15 sekuntia kappaleen alusta ennen kuin päästää falsettinsa valloilleen. Monet rakastuvat tähän levyyn heti, kaikki muut inhoavat sitä enemmän kuin kuoliota kahden kuukauden päästä, mutta kenenkään ei pitäisi antaa anteeksi kappaletta Big Girl (You Are Beautiful). Se saa Queenin vastaavasti pulskille tytöille omistetun Fat-Bottomed Girlsin kuulostamaan vilpittömältä, himon *kyllästämältä hetero-oodilta

 

tarpit_musa_000.jpg

 

Jotenkin kuulosti tutulta tää arvostelu jos ei oteta mukaan tota tökeröä vitsiä Mika Häkkisestä tossa alussa...

Olisko suora suomennos jostain..? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Heii!

Mä löysin haastattelun!

Mä en pysty kattomaan sitä, aukeeks se teillä? :blink:

Se on ilmeisesti joku melko vanha, mut haluisin tietää,

onks se joku mitä ehkä ei olla nähty...

 

video

 

Tuosta aukeaa se BBC:n haastattelu, joka on ollut Youtubessa jo pitkään :) Linkki ohjaa lopulta BBC:n sivuille.

Link to comment
Share on other sites

Tuosta aukeaa se BBC:n haastattelu, joka on ollut Youtubessa jo pitkään :) Linkki ohjaa lopulta BBC:n sivuille.

Ah, kiitti tiedosta!

No sit oonki jo nähny sen :)

Link to comment
Share on other sites

 

Jotenkin kuulosti tutulta tää arvostelu jos ei oteta mukaan tota tökeröä vitsiä Mika Häkkisestä tossa alussa...

Olisko suora suomennos jostain..? :naughty:

 

Kuulostaa tutulta varmaan siksi että mää postasin tämän jo muutama sivu aiemmin :wink2:

 

Mutta aaargh. :boxed: Mää oon päättäny ostella pikkuhiljaa kaikki Mikan singlet, niitä onkin yllättävän vaikea löytää järkevään hintaan. Onnessani löysin jostain online-kaupasta Relax-cd-singlen, ihan sikaharvinaisen. Tänään tuli paketti ja se oliki väärä levy :shocked: Se oli USAn Album Sampler LiCM:stä, biiseinä Relax, Happy Ending ja Grace Kelly. Nuo Sampler-levyt on sellasia, että se on painettu ennen levyn julkaisua ja tarkoitettu markkinointikäyttöön ja varsinainen levy seuraa perästä. Tuokin lienee melkoisen harvinainen levy ja hienot Mika-tyyliset kannet, mutta biisit on täsmälleen samat kuin LiCMilläkin. Ei auta kuin jatkaa Relaxin etsimistä...

Link to comment
Share on other sites

Kuulostaa tutulta varmaan siksi että mää postasin tämän jo muutama sivu aiemmin :wink2:

 

Ahaa! Sehän se oli! :roftl:

Sorii... :(

 

Mutta aaargh. :boxed: Mää oon päättäny ostella pikkuhiljaa kaikki Mikan singlet, niitä onkin yllättävän vaikea löytää järkevään hintaan. Onnessani löysin jostain online-kaupasta Relax-cd-singlen, ihan sikaharvinaisen. Tänään tuli paketti ja se oliki väärä levy :shocked: Se oli USAn Album Sampler LiCM:stä, biiseinä Relax, Happy Ending ja Grace Kelly. Nuo Sampler-levyt on sellasia, että se on painettu ennen levyn julkaisua ja tarkoitettu markkinointikäyttöön ja varsinainen levy seuraa perästä. Tuokin lienee melkoisen harvinainen levy ja hienot Mika-tyyliset kannet, mutta biisit on täsmälleen samat kuin LiCMilläkin. Ei auta kuin jatkaa Relaxin etsimistä...

 

Se olis muuten tosi hienoa jos olis kaikki singlet... :)

Kyllä mäkin hankin jos löydän...

Voi harmi kun ei ollutkaan se alkuperäinen Relax-single!

Mutta kuulostaa kyllä hyvältä toikin!! ^_^

 

Mun ihana kaveri lainaa mulle digikameraansa,

kun meen kattoo Mikan keikkaa Ruotsissa!

Otan siis niin paljon kuvia, (hyviä sellasia) kun pystyn ja mulla on nyt mahdollisuus videoidakin... :)

Niin. Oletan siis, että sinne saa tuoda kameran! ^_^

No kyl nyt pitäis...

Mut jos ei niin tää kamera on kyllä melko pieni ja huomaamaton... ^_^

Link to comment
Share on other sites

Ei kukaan sattumoisin voisi lähettää mulle Ring Ringiä? Mä tilasin Mikan levyn Epe's-nimisestä levykaupasta, ja nettisivujen mukaan sen piti olla se jossa on Ring Ring. Levy tuli äsken ja huomasin että se on sama mitä myydään joka kaupassa Suomessa. :boxed:

 

Lähetin kyllä jo kauppaan jo sähköpostia, mutta vähän epäilyttää onko niillä edes sitä brittiversiota vaikka sitä mainostavat!

Link to comment
Share on other sites

Over My Shoulder on piilotettu,

se tulee kun Happy Ending loppuu ja odottaa n. puol minuuttia.

Mä luulen, että sulla on se... :blink:

 

Mut tosi vammasta jos oot tosiaan tilannu sen missä on myös Ring Ring! :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Tänään selailin uutta Rytmi-lehteä. Mikan levy saanut 3/5. Ihan positiivinen arvostelu vaikkei se arvostelijan maailmaa pahemmin heilauttanut :)

 

Virallisella listalla myynti laskussa, sijalla 29 tällä viikolla :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

On kiva kun noita arvosteluja alkaa näkyä...

Onhan se aina julkisuutta, vaikka mitä arvosanoja sais.

 

Mut toi listalla lasku on kyl tylsää... :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Jee, kiva kilpailu! x)

Haluisin et jossain oli joku kilpailu,

missä olis palkintona vaikka joku Mika-paita tai muuta oheiskamaa...

Tosin helpompaa olis varmaan vaan ostaa! x)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy