Jump to content

Mika at the Heineken Music Hall, Amsterdam 11th november


BloEmPje

Recommended Posts

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

That would be great :biggrin2: But I'm going with some friends..but they aren't a member of this forum..I think that's no problem, right? :naughty:

 

And what about that flashing hearts? hihi..missed that part I think :bleh:

 

 

I'm going with my cousin. She is a member, but she doesn't know how it works, so she hasn't got any posts:roftl:

 

Are we the only ones who are dressing up or are there others who are crazy enough to do that too?:biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Wow die dingen zijn al met al met verzendkosten en alles best duur of niet?

Heeft er iemand een idee hoe dat gaat als je die uit de UK besteld? Wordt zoiets dan omgezet naar euro's enzo? (zal waarschijnlijk nog duurder zijn, maar de originele is wel leuker denk ik :D)

Link to comment
Share on other sites

Als je er eentje bestelt, dan zijn de verzendkosten idd relatief hoog. Als je er meerdere bestelt, dan valt dat wel mee. Het handigst is misschien als één persoon er meerdere bestelt en die weer doorverkoopt aan anderen.

 

Overigens heeft dat bedrijf in de UK nu een actie voor MFC-members. En eigenlijk verzenden ze niet naar het buitenland, maar voor MFC-members willen ze voor deze hartjes best een uitzondering maken. Zie deze thread:

 

http://www.mikafanclub.com/forums/showthread.php?t=6520

 

Ik ben volgende week in de UK en krijg dan zo'n originele. Ik neem mijn Nederlandse hart ook mee, dan kan ik goed vergelijken.

Link to comment
Share on other sites

Pfoew, deed net een poging om de originele te bestellen, maar ik kom er niet uit. Iemand hier die er al eerder een via The Glow Company heeft besteld en mij even een handje kan helpen? :sweatdrop:

Link to comment
Share on other sites

Pfoew, deed net een poging om de originele te bestellen, maar ik kom er niet uit. Iemand hier die er al eerder een via The Glow Company heeft besteld en mij even een handje kan helpen? :sweatdrop:

 

 

Ze versturen alleen binnen de UK volgens mij. De feestwinkel bij ons in de buurt heeft die Disco Laser Harts van Blue volgens mij. Op de site staat van wel, ik zal binnenkort wel gaan kijken. Dus als ik voor iemand moet meebrengen, U roept maar:biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Ingie, lees even wat ik hierboven schreef:

 

Woops, tis duidelijk dat ik al de hele dag achter het scherm zit geplakt. Ik ben niet zo scherp meer:biggrin2: Zorrie:blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Maar is het dan beter om de originele hartjes te bestellen of kan een nepped er wel mee door:biggrin2:

Dat kan ik je volgende week na mijn bezoekje aan Londen vertellen - als Mika dan tenminste niet ziek is. :wink2:

Link to comment
Share on other sites

yeah all sold out!! :thumb_yello:

That's so cool! GOOOOOOOOOOOOOOOOOOO MIKA! :biggrin2:

Ik ben blij dat ik 2 kaartjes heb gekocht nou nog iemand vinden die met me mee wil...

 

Er zullen vast wel vrijwillgers zijn, niet dan?:biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben er ook! Als m'n kaartjes tenminste niet nep zijn...het was al uitverkocht dus heb ik totaal tegen al mijn principes in ergens anders veel duurdere kaartjes gekocht. Beetje dom, mja, alles voor Mika. :wub2:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy