Jump to content

Vikings United part 2 - going for world domination!


Kata

Recommended Posts

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

En Vikingetråd. Cool. Jeg er med på at vi tager verdensherredømmet.... Kunne vi eventuelt lave en generalprøve hvor vi følger de gamle vikingers eksempel og tager til england og voldtager og plyndrer britterne? Eller måske bare en enkelt udvalgt britte.......

Link to comment
Share on other sites

Jag tror dom flesta på det här forumet tänker så :naughty:

 

Godmorgon förresten :winksmiley02:

 

Nehe, tror du verkligen det?? :roftl: :roftl:

 

God kväll ^^

 

 

Har btw lagt upp några bilder på min bilddagbok nu. Som sagt heter jag ChubbyBunny där :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Nehe, tror du verkligen det?? :roftl: :roftl:

 

God kväll ^^

 

 

Har btw lagt upp några bilder på min bilddagbok nu. Som sagt heter jag ChubbyBunny där :biggrin2:

 

Åh, då måste jag kolla på en gång.

Godmorgon, som sagt. *snark*

:bleh:

Link to comment
Share on other sites

Aldrig. :biggrin2:

Jag har sovit hela dan, är lite förkyld, och saknar Mika så jag blir alldeles deprimerad! :sneaky2:

Vad händer i Borlänge?

 

Usch då :/

Du är inte ensam om att sakna honom ;P

 

Ingenting.. Det är dötrist här. Jag vill tillbaka till Fredagen!!

Link to comment
Share on other sites

Här kommer doktorn och ställer diagnos:

 

Damerna har drabbats av after show depression!:blink:

 

En mycket vanligt sjukdom, men tyvärr finns det inga kända botemedel.

Så, hemskt ledsen men det är kört!:bleh:

 

Om man inte har fler gigs inplanerade förstås som somliga av oss har, hehe!:punk:

 

Jag kan bara säga en sak. Ibland är det jävligt skönt att vara vuxen, så man kan ta sina egna beslut.

Så det är något att se fram emot, my ladies!:biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Haha. Jeg blev næsten bannet for at tale om den slags :roftl: Det var skønt!

Har i så også overvejet at gemme ham i en kælder?

 

Den historie vil jeg gerne høre en dag....:naughty: Jeg er vant til fora hvor der ikke er nogen begrænsninger for hvad man må snakke om. Den går ikke herinde?

 

Kælder? Ej Enfa... Der er lås på min soveværelsedør... Mere bekvemt og knap så koldt. Måske i virkeligheden også mindre ondt.... vi kan jo et eller andet sted godt lide manden. Kælderen... Christ sikke en tankegang :thumb_yello:

 

Jeg er ved at blive helt ked af at jeg ikke fik hilst på dig i tirsdags... Eller det vil sige jeg tror jeg så dig uden for døren ved 14-tiden hvor i kun stod et par stykker og ventede og så ud som om i frøs. Det var dig med de pink ben og det lille balletskørt, ikke?

Vi snakkede om at det var synd at han kom til Danmark når det er så koldt og i stod derude det meste af dagen, men det så nu ud som om i havde det sjovt og stadig holdt humøret oppe da vi kom tilbage mange timer senere.:punk:

Link to comment
Share on other sites

Den historie vil jeg gerne høre en dag....:naughty: Jeg er vant til fora hvor der ikke er nogen begrænsninger for hvad man må snakke om. Den går ikke herinde?

 

Kælder? Ej Enfa... Der er lås på min soveværelsedør... Mere bekvemt og knap så koldt. Måske i virkeligheden også mindre ondt.... vi kan jo et eller andet sted godt lide manden. Kælderen... Christ sikke en tankegang :thumb_yello:

 

Jeg er ved at blive helt ked af at jeg ikke fik hilst på dig i tirsdags... Eller det vil sige jeg tror jeg så dig uden for døren ved 14-tiden hvor i kun stod et par stykker og ventede og så ud som om i frøs. Det var dig med de pink ben og det lille balletskørt, ikke?

Vi snakkede om at det var synd at han kom til Danmark når det er så koldt og i stod derude det meste af dagen, men det så nu ud som om i havde det sjovt og stadig holdt humøret oppe da vi kom tilbage mange timer senere.:punk:

 

Altså, man kan sige alt i denne tråd (mods'ne forstår os jo ikke), og vi æbler gør det også. Bare mellem linierne. De kalder det et familie-forum :insane:

 

Vi ville straffe ham. Hvis du var kommet forbi for.. lad os se.. 4 måneder siden (allerede!!!!) ville du tro du var på anti-Mika hjemmesiden. Damn vi talte grim om vores engel :roftl:

 

Var der ikke ved 14 tiden, men havde pink ben og balletskørt. Stribet trøje og blå t-shirt med pink skrift :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Straffe ham for hvad dog? Skal han have straf kunne jeg nu godt finde på bedre (og sjovere) metoder end at snakke grimt om ham på et forum.... Igen noget med fine gamle vikingetraditioner og mit soveværelse.... :biggrin2:

 

 

Æbler? Hvad er det med jer og æbler? Kunne man få en forklaring? Eller et link? Eller et eller andet så man ikke føler sig så udenfor?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy