Jump to content

Vikings United part 2 - going for world domination!


Kata

Recommended Posts

heiloo

 

enda en viking her;D

 

Hej och välkommen! :D

 

Här kommer doktorn och ställer diagnos:

 

Damerna har drabbats av after show depression!

 

En mycket vanligt sjukdom, men tyvärr finns det inga kända botemedel.

Så, hemskt ledsen men det är kört!

 

Om man inte har fler gigs inplanerade förstås som somliga av oss har, hehe!

 

Jag kan bara säga en sak. Ibland är det jävligt skönt att vara vuxen, så man kan ta sina egna beslut. Så det är något att se fram emot, my ladies!

 

Jag vill också ha den sjukdomen..! :boxed: ^^

 

Åh, ska du till London igen? :biggrin2:

 

Och ja, där slog du huvudet på spiken. Gött som fasiken! haha

Sen att man då tar beslutet att flytta så långt bort som möjligt från både hem och fosterland och Mika turnéer, det kan man ju fråga sig.. :blink: hehe nedå, jag trivs som fisken i vattnet! Men en Mika hade ju inte suttit fel nu till sommaren.. :fisch:

Ja, sommaren. Den börjar om någon månad eller så, visste ni inte det? :naughty:

 

 

Förresten Kata, jag diggar den nya titeln på tråden! "Going for world domination" :punk:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Straffe ham for hvad dog? Skal han have straf kunne jeg nu godt finde på bedre (og sjovere) metoder end at snakke grimt om ham på et forum.... Igen noget med fine gamle vikingetraditioner og mit soveværelse.... :biggrin2:

 

 

Æbler? Hvad er det med jer og æbler? Kunne man få en forklaring? Eller et link? Eller et eller andet så man ikke føler sig så udenfor?

 

Nej nej nej. Ikke snakke grimt. Tvinge ham ned i Katas kælder........ :das: Og viking :naughty:

 

Oh ja, kig I den tråd som hedder noget med "Appleman". Fattede selv hat.

Link to comment
Share on other sites

Här kommer doktorn och ställer diagnos:

 

Damerna har drabbats av after show depression!:blink:

 

En mycket vanligt sjukdom, men tyvärr finns det inga kända botemedel.

Så, hemskt ledsen men det är kört!:bleh:

 

Om man inte har fler gigs inplanerade förstås som somliga av oss har, hehe!:punk:

 

Jag kan bara säga en sak. Ibland är det jävligt skönt att vara vuxen, så man kan ta sina egna beslut.

Så det är något att se fram emot, my ladies!:biggrin2:

 

No kidding... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Man kan næsten kun føle sig hjemme blandt folk der siger tak og tager det somet kompliment når man fortæller dem at de er bindegale..

 

 

Hehe. Sådan skal det være. LÆste lige politikens afmeldelse af koncerten. Du skulle næsten læse den! Blev i godt humør!

Link to comment
Share on other sites

Den vil jeg straks gå ind og læse. Har set den på gaffa og den fra BT... de er begge udmærkede. Gutten fra Ekstrabladet har tydeligvis været tilen anden koncert end mig...

 

Ja. EB er altid så led. Helt ærligt - hvorfor sender de ikke nogen glade mennesker ind og bedømme koncerterne? Fåcking idioter nogle gange :naughty:

Link to comment
Share on other sites

*tænker sig til en scene en almindelig tirsdag morgen på Ekstrabladet*

 

Redaktør:"Vi har en koncert i aften med Mika. En eller anden skal afsted og anmelde ham... Hvem af jer kan mindst lide ham"?

 

Det må være et underligt job at have. Tænk at have et job som potentielt set må være et af de fedeste i verden og gå til hver eneste koncert med den negativ indstilling. Jeg bytter gerne.

Link to comment
Share on other sites

Hej Vikings! :biggrin2:

 

Tack för alla som träffade jag i Stockholm! Det var jätte kul att treffas! :punk:

 

Förlåt att jag snackade nästan hela tiden på engelska! Det var lättade för Marianne som var med mig. Det är jobbigt för henne att förstå svenska.

 

Igår läste jag Aftonbladets artikel och tyckte inte om det! Hur kan någon ge bara tre stjärnor till konserten? :shocked: Jag tror att den här journalist har något problem mot Mika. :thumbdown: För mig var det underbart natt! :mf_lustslow:

Link to comment
Share on other sites

Oj, jag glömde att fråga... Har du sett honom? Han sjunger Grace Kelly på Idols i Sverige.

 

http://www.youtube.com/watch?v=ck7RwbKaXb4

 

Jag är inte säkert vad tycker jag om det. :blink:

 

 

Mjä, vet inte heller vad jag tycker!?:shocked:

 

Men vem skulle kunna överglänsa Mika i hans egen låt?:naughty:

 

Tror inte någon annan är good enough för oss.:wink2:

 

Vad säger du om att starta en egen thread om det här och visa resten av MFC?:biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Mjä, vet inte heller vad jag tycker!?:shocked:

 

Men vem skulle kunna överglänsa Mika i hans egen låt?:naughty:

 

Tror inte någon annan är good enough för oss.:wink2:

 

Vad säger du om att starta en egen thread om det här och visa resten av MFC?:biggrin2:

 

Det låter som en bra idee! :thumb_yello: Kan du göra det? Du kan säga att jag hittade det. :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Händer det nåt kul i Skandinavien då?

Har nån fryst ihjäl än?

:cool:

 

Nej det blev så tyst och tomt och kallt och ödsligt när Mika lämnade oss!:sneaky2:

 

Önskar jag bodde i London:blush-anim-cl: ...och önskar jag vore i Glasgow i kväll!!!:wub2:

 

Har du köpt DVDn än? Den är så bra!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Nej det blev så tyst och tomt och kallt och ödsligt när Mika lämnade oss!:sneaky2:

 

Önskar jag bodde i London:blush-anim-cl: ...och önskar jag vore i Glasgow i kväll!!!:wub2:

 

Har du köpt DVDn än? Den är så bra!:thumb_yello:

 

Det har jag inte...

Hmpff... Var det en bra dokumentär?

:)

Link to comment
Share on other sites

Det har jag inte...

Hmpff... Var det en bra dokumentär?

:)

 

Hela showen från Olympia Paris och alla fem videos, några akustiska låtar( Mika vid pianot:wub2: ) plus en dokumentär där man får se vad som händer backstage, vad dom gör på sin lediga tid och så.:roftl:

Mika berättar om turnén och om sin uppväxt osv.

Sen ska det finnas hidden tracks men dom har jag inte hittat än!

Jättebra faktiskt!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Hela showen från Olympia Paris och alla fem videos, några akustiska låtar( Mika vid pianot:wub2: ) plus en dokumentär där man får se vad som händer backstage, vad dom gör på sin lediga tid och så.:roftl:

Mika berättar om turnén och om sin uppväxt osv.

Sen ska det finnas hidden tracks men dom har jag inte hittat än!

Jättebra faktiskt!:thumb_yello:

 

:mf_lustslow:

Ohh...

 

Haha, välgömda hidden tracks :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy