Jump to content

Dutch Thread part 21


Nielo

Recommended Posts

Cool, :mf_rosetinted:

ik heb vandaag mezelf nog dommer gevonden voor t kiezen van Spanje i.p.v mika...:tears: echt hoor...ik snap mezelf gewoon niet...

 

I told you so :mf_rosetinted:

 

we hebben je nog geprobeerd uit te leggen dat je er spijt van zou krijgen :mf_rosetinted:

 

maarja nu heb je weer een reden erbij om hem de volgende keer te zien :punk:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

I told you so :mf_rosetinted:

 

we hebben je nog geprobeerd uit te leggen dat je er spijt van zou krijgen :mf_rosetinted:

 

maarja nu heb je weer een reden erbij om hem de volgende keer te zien :punk:

 

Ja inderdaad! Jullie zeiden nog dat ik Mika moest kiezen...

pfft...jullie zijn sliiiim :mf_rosetinted:

 

en desnoods vlieg in naar engeland...ik móet en zal 'm minstens één keer zien in 2008 :biggrin2:

Link to comment
Share on other sites

*ploft uitgeteld op bed neer, was de Dutch thread al bijna voorbij :blink::roftl:*

 

Goedenavond

 

BIENIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :woot_jump:

 

Ja inderdaad! Jullie zeiden nog dat ik Mika moest kiezen...

pfft...jullie zijn sliiiim :mf_rosetinted:

 

en desnoods vlieg in naar engeland...ik móet en zal 'm minstens één keer zien in 2008 :biggrin2:

 

tuurlijk zijn wij slim :mf_rosetinted:

 

das ook leuk :naughty:

Link to comment
Share on other sites

buiten dat feit..wel goed

inside dat feit...KLOOOOOOOTE :naughty:

 

Kan ik me voorstellen ja :roftl:

 

BIENIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :woot_jump:

 

Starrats! :woot_jump:

Link to comment
Share on other sites

nouja... t komt wel goed...hoop ik :mf_rosetinted:

 

 

jullie zijn toch aaaltijd te porren voor een retourtje engeland? niet dan? :naughty:

 

Uiteraard :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Mika had toch 'n expositie of iets ergens in belgie?

Kunnen we daar niet een mfc meeting dingetje van maken ofzo?:mf_rosetinted:

 

Volgens mij gaat dat niet door ..

Dat was volgens mij nu met Werchter (dacht in de week na Werchter, volgens mij kan je met het ticket van Werchter daar gratis binnen, dacht ik gelezen te hebben..) maar heb er verder niks meer van gehoord en heb ook z'n naam nergens zien staan. Heb er recent nog wat over gelezen (denk in de krant ofzo?). Als hij er nog zou bij zijn dan zou dat hier op het forum wel verteld zijn geweest denk ik ..

Link to comment
Share on other sites

Volgens mij gaat dat niet door ..

Dat was volgens mij nu met Werchter (dacht in de week na Werchter, volgens mij kan je met het ticket van Werchter daar gratis binnen, dacht ik gelezen te hebben..) maar heb er verder niks meer van gehoord en heb ook z'n naam nergens zien staan. Heb er recent nog wat over gelezen (denk in de krant ofzo?). Als hij er nog zou bij zijn dan zou dat hier op het forum wel verteld zijn geweest denk ik ..

 

Daar was toch ook een thread over?:blink:Van lang geleden?

Zou het niet gemeld zijn als ie niet kwam ofzo?

Ach ja, ik snap er geen bal meer van hoor.

Link to comment
Share on other sites

Volgens mij gaat dat niet door ..

Dat was volgens mij nu met Werchter (dacht in de week na Werchter, volgens mij kan je met het ticket van Werchter daar gratis binnen, dacht ik gelezen te hebben..) maar heb er verder niks meer van gehoord en heb ook z'n naam nergens zien staan. Heb er recent nog wat over gelezen (denk in de krant ofzo?). Als hij er nog zou bij zijn dan zou dat hier op het forum wel verteld zijn geweest denk ik ..

 

Jammer...

maar ik vind eigenlijk wel dat het tijd word voor een meeting...mischien een dagje naar de efteling? :mf_rosetinted:

 

ik moet nu gaan

een vriend belde me net...of ik wilde komen jakoezien :naughty:

 

bye! :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Daar was toch ook een thread over?:blink:Van lang geleden?

Zou het niet gemeld zijn als ie niet kwam ofzo?

Ach ja, ik snap er geen bal meer van hoor.

 

Ja, inderdaad .. maar toen is die nog eens naar boven gekomen omdat (ik dacht Droopsy?) zei dat hij niet kwam of niet meer op een lijst stond of ... En ondertussen heb ik daar niks meer van gezien van die thread, dus veronderstel dat het niks meer met Mika te maken heeft ...

 

Ben nu aan het denken waar ik dat gelezen heb, misschien ergens op internet .. Zal eens even kijken :wink2:

Link to comment
Share on other sites

Jammer...

maar ik vind eigenlijk wel dat het tijd word voor een meeting...mischien een dagje naar de efteling? :mf_rosetinted:

 

ik moet nu gaan

een vriend belde me net...of ik wilde komen jakoezien :naughty:

 

bye! :huglove:

 

Kan altijd natuurlijk :wink2:

 

:roftl:

Veel plezier :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Zou het dit niet zijn?

 

It's not only Rock 'n' Roll, Baby! brengt belangrijk werk samen van rockmuzikanten uit de jaren 1970 tot nu: van Yoko Ono, Patti Smith, Brian Eno tot Chicks on Speed, Fischerspooner, Devendra Banhart, Pete Doherty. Deze zomertentoonstelling, met de uitzonderlijke medewerking van Rock Werchter, belicht rock vanuit een ongeziene hoek. Ze vertelt het verhaal van rockmuzikanten die hun eerste stappen hebben gezet in de wereld van de beeldende kunst. Een twintigtal rockiconen blaast verzamelen, niet voor een concert maar voor een groepstentoonstelling. Het gaat niet om een nieuwe beweging, maar om kunstenaars die elk hun eigen weg gaan. Met één constante: kunst en muziek maken voor hen deel uit van een en hetzelfde universum. It's not only Rock 'n' Roll, Baby! of hoe rock een klankbord vindt in beeldende kunst.

 

De kunstenaars:

Alan Vega, Antony, Bent van Looy (Das Pop), Bianca Casady (Cocorosie), Brian Eno, Chicks on Speed, David Byrne, Devendra Banhart, Fischerspooner, Jonsi Birgisson (Riceboy Sleeps), Kembra Pfahler, Kyle Field, Laurie Anderson, Miss Kittin, Nick Zinner (Yeah Yeah Yeah's), Patti Smith, Pete Doherty, The Kills, The Residents en Yoko Ono!

 

Alhoewel Mika niet veel met Rock te maken heeft vind ik, maar daar staat ook info over op de website van Rock Werchter (en je kan er dus gratis naar binnen als je een polsbandje van Werchter hebt). Ik dacht toch dat het iets was in samenwerking met Werchter? Dus dan zal het dit wel zijn ...

Link to comment
Share on other sites

Zag trouwens met zoeken dat er nog tickets voor donderdag te koop zijn, een stuk of 500 dacht ik gelezen te hebben. Dus als er nog mensen willen gaan ... :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Zou het dit niet zijn?

 

It's not only Rock 'n' Roll, Baby! brengt belangrijk werk samen van rockmuzikanten uit de jaren 1970 tot nu: van Yoko Ono, Patti Smith, Brian Eno tot Chicks on Speed, Fischerspooner, Devendra Banhart, Pete Doherty. Deze zomertentoonstelling, met de uitzonderlijke medewerking van Rock Werchter, belicht rock vanuit een ongeziene hoek. Ze vertelt het verhaal van rockmuzikanten die hun eerste stappen hebben gezet in de wereld van de beeldende kunst. Een twintigtal rockiconen blaast verzamelen, niet voor een concert maar voor een groepstentoonstelling. Het gaat niet om een nieuwe beweging, maar om kunstenaars die elk hun eigen weg gaan. Met één constante: kunst en muziek maken voor hen deel uit van een en hetzelfde universum. It's not only Rock 'n' Roll, Baby! of hoe rock een klankbord vindt in beeldende kunst.

 

De kunstenaars:

Alan Vega, Antony, Bent van Looy (Das Pop), Bianca Casady (Cocorosie), Brian Eno, Chicks on Speed, David Byrne, Devendra Banhart, Fischerspooner, Jonsi Birgisson (Riceboy Sleeps), Kembra Pfahler, Kyle Field, Laurie Anderson, Miss Kittin, Nick Zinner (Yeah Yeah Yeah's), Patti Smith, Pete Doherty, The Kills, The Residents en Yoko Ono!

 

Alhoewel Mika niet veel met Rock te maken heeft vind ik, maar daar staat ook info over op de website van Rock Werchter (en je kan er dus gratis naar binnen als je een polsbandje van Werchter hebt). Ik dacht toch dat het iets was in samenwerking met Werchter? Dus dan zal het dit wel zijn ...

 

Oh...oke..

Link to comment
Share on other sites

Zag trouwens met zoeken dat er nog tickets voor donderdag te koop zijn, een stuk of 500 dacht ik gelezen te hebben. Dus als er nog mensen willen gaan ... :bleh:

 

Ik wil best, maar ik denk niet dat mn ouders willen:naughty:

Link to comment
Share on other sites

nouja... t komt wel goed...hoop ik :mf_rosetinted:

 

 

jullie zijn toch aaaltijd te porren voor een retourtje engeland? niet dan? :naughty:

 

tuurlijk

Als ik het geld heb teminsten :P

 

Zag trouwens met zoeken dat er nog tickets voor donderdag te koop zijn, een stuk of 500 dacht ik gelezen te hebben. Dus als er nog mensen willen gaan ... :bleh:

 

ik zou wel willen maar

-1- hoe kom ik er

-2- waar moet ik verblijven

-3- hoe kom ik aan een kaartje

-4- heb ik het geld wel voor dit alles

 

:bleh:

Link to comment
Share on other sites

tuurlijk

Als ik het geld heb teminsten :P

 

 

 

ik zou wel willen maar

-1- hoe kom ik er

-2- waar moet ik verblijven

-3- hoe kom ik aan een kaartje

-4- heb ik het geld wel voor dit alles

 

:bleh:

 

k heb precies hetzelfde probleem:naughty:

Plus dat er dan wel een van mn ouders mee zou MOETEN. Denk niet dat mn moeder erheen durft te rijden, aangezien mn vader nu al mee moet om te rijden, en denk niet dat mn vader nog een keer wil

Link to comment
Share on other sites

ik zou wel willen maar

-1- hoe kom ik er

-2- waar moet ik verblijven

-3- hoe kom ik aan een kaartje

-4- heb ik het geld wel voor dit alles

 

:bleh:

 

-1- met de trein

-2- zelfde hotel als Anouk?

-3- via de website (zie mijn reactie in de thread van Werchter)

-4- dat weet ik niet :roftl:

Link to comment
Share on other sites

-1- met de trein

-2- zelfde hotel als Anouk?

-3- via de website (zie mijn reactie in de thread van Werchter)

-4- dat weet ik niet :roftl:

 

makkelijker gezegt als gedaan :thumbdown:

 

waar is anouk eigenlijk? :blink:

heb haar al een tijdje niet gezien hier:blink:

Link to comment
Share on other sites

makkelijker gezegt als gedaan :thumbdown:

 

waar is anouk eigenlijk? :blink:

heb haar al een tijdje niet gezien hier:blink:

 

Weet het :wink2:

Maar ik kan het altijd vertellen hé .. mij is het uiteindelijk ook gelukt :mf_rosetinted:

 

Anouk heeft het drukjes .. Gisteren was ze er wel maar vooral op msn, ze is hier even geweest maar niet echt actief. Weet niet of ze vandaag nog gaat komen.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy