Jump to content

Dutch Thread part 21


Nielo

Recommended Posts

Weet het :wink2:

Maar ik kan het altijd vertellen hé .. mij is het uiteindelijk ook gelukt :mf_rosetinted:

 

Anouk heeft het drukjes .. Gisteren was ze er wel maar vooral op msn, ze is hier even geweest maar niet echt actief. Weet niet of ze vandaag nog gaat komen.

 

Als je dr ziet, doe dr dan even de groeten oke? En wens dr maar beterschap van me:wink2::thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ooit al meegemaakt dat iemand een msn-gesprek met jou start maar zelf amper wat zegt? :roftl: Redelijk vervelend eigenlijk.. :roftl:

 

Ja. Heb ik heel vaak, alhoewel ik het zelf ook wel veel doe:lmfao:

Ik ga, tot morgen ofzo:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ja lief he?:naughty:

Aaaww, Yasmine met hem in het vliegtuig:wub2:En die lach aan het eind:wub2:

 

Zou hij zelf aan die trapezes gaan hangen in Parijs?:naughty:

 

Hij ziet er echt zooooooooo goed uit! :wub2:

 

Geen idee wat hij allemaal gaat doen :roftl:

Hoop alleen niet dat hij vergeet dat hij de dag ervoor naar Werchter moet komen .. het lijkt alsof er alleen Parijs op het programma staat :boxed:

Link to comment
Share on other sites

Hij ziet er echt zooooooooo goed uit! :wub2:

 

Geen idee wat hij allemaal gaat doen :roftl:

Hoop alleen niet dat hij vergeet dat hij de dag ervoor naar Werchter moet komen .. het lijkt alsof er alleen Parijs op het programma staat :boxed:

 

Ja he:wub2:Zo...uitgerust. Het ziet er wel een beetje gemaakt uit allemaal, maar dat maakt helemaal niet uit want het is geweldig!:wub2:En ik heb nu een soort van Celeste-hyper-bui:naughty:

Ja he, dat vind ik ook jammer. Het is wel minder leuk, nu we weten dat Belgie, Nederland, Spanje, de andere Franse gig en die gig in Libanon minder groot worden:thumbdown:Maarja, het word ondanks dat toch geweldig!

Link to comment
Share on other sites

Ja he:wub2 Zo...uitgerust. Het ziet er wel een beetje gemaakt uit allemaal, maar dat maakt helemaal niet uit want het is geweldig!:wub2:En ik heb nu een soort van Celeste-hyper-bui:naughty:

Ja he, dat vind ik ook jammer. Het is wel minder leuk, nu we weten dat Belgie, Nederland, Spanje, de andere Franse gig en die gig in Libanon minder groot worden:thumbdown:Maarja, het word ondanks dat toch geweldig!

 

Ja, hij had z'n tekst goed geoefend :naughty: Maar toch :wub2:

 

Minder groot maakt mij niet uit, hoe kleiner hoe beter :mf_rosetinted:

Zolang hij maar komt ... en toch een klein beetje z'n best doet ... :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy