Jump to content

Dutch Thread part 21


Nielo

Recommended Posts

Even een korte post (had een soort afkickverschijnselen:blink:), nu ga ik mn koffie opdrinken want die wordt koud en koude koffie is vies :boxed:

 

 

Ja joh, voor dat verjaardagsgedoe. Had ooit gezegd daaraan mee te doen en was dat straal vergeten. MAAR: het is gedaan....Nu herkent ie me alsnog, maar TE LAAT :bleh::mf_rosetinted:

 

Ben zo terug!!

 

*hmbl hmbl* oohh dat verjaardagsgedoe... hmmzz daar heb ik mezelf niet in gemengd.. dus geen gedoe voor mij :naughty:

 

Tot zo!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Eh. Nee. :boxed:

 

Ai?

 

*Mond valt open van verbazing* Je gaat me niet zeggen dat je dat nog niet geprobeerd hebt?? :shocked:

 

Nou .. uhm ... :blush-anim-cl:

 

Ja joh, voor dat verjaardagsgedoe. Had ooit gezegd daaraan mee te doen en was dat straal vergeten. MAAR: het is gedaan....Nu herkent ie me alsnog, maar TE LAAT :bleh::mf_rosetinted:

 

Ben zo terug!!

 

Verjaardagsgedoe? Mika?

Bang dat ie je herkent? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Nou??? :shocked: Beter dat je het snel gaat uitproberen! :naughty: Misschien heeft je tante nog wat slagroom liggen van dr verjaardag! :naughty:

 

Pff, heb ik geen zin in :blush-anim-cl:

Ben moe :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nouja, later dan maar he! :naughty: Ik las net ergens dat ie allergisch is voor 'seafood'! Is dat waar? :shocked:

 

Zou het niet weten, we eten dat nooit :roftl:

Zou wel kunnen ... zou wel handig zijn .. moet ik geen excuus zoeken om dat nooit op tafel te zetten :naughty::mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Zou het niet weten, we eten dat nooit :roftl:

Zou wel kunnen ... zou wel handig zijn .. moet ik geen excuus zoeken om dat nooit op tafel te zetten :naughty::mf_rosetinted:

 

:boxed: Ik denk ook dat dat het excuus van Mika is.. gewoon zeggen dat je allergisch bent, dan hoef je het ook niet te eten!! :naughty: Maar dit houdt in dat ik nooit een zalmmootje met Mika zal eten.. :sad: daar gaat mn droom.. zucht.. :tears:

Link to comment
Share on other sites

:boxed: Ik denk ook dat dat het excuus van Mika is.. gewoon zeggen dat je allergisch bent, dan hoef je het ook niet te eten!! :naughty: Maar dit houdt in dat ik nooit een zalmmootje met Mika zal eten.. :sad: daar gaat mn droom.. zucht.. :tears:

 

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahw :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Thanks! :wub2:

 

Dan maar een Kit Kat als diner.. :naughty: er is zo veel wat ik niet weet van Mika (maarja waarschijnlijk is de helft dan ook niet waar! :naughty: )

 

Waarschijnlijk :roftl:

 

 

Aaaaaaargh, weet niet wat ik moet doen :blink:

Link to comment
Share on other sites

Euhmm.. potje scrabbelen.. youtube filmpjes kijken.. oh oh ik weet het.. jezelf met Mika in een foto photoshoppen!! :wub2:

 

Heb geen scrabble .. youtube heb ik de voorbije dagen meer gezien dan goed is voor me .. en ik kan niet photoshoppen :blink:

 

hellow..:glasses2:

 

Hellow :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

hellow..:glasses2:

 

Haaaaai!! :bye:

 

Heb geen scrabble .. youtube heb ik de voorbije dagen meer gezien dan goed is voor me .. en ik kan niet photoshoppen :blink:

 

Ooooh jeeezz.. euhm reviews zoeken van Mika in Werchter.. reviews zoeken van Mika in Amsterdam (dat is nog eens nuttig :naughty: ) Of zoek mn telefoon, want die ben ik kwijt! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ai?

 

 

 

Nou .. uhm ... :blush-anim-cl:

 

 

 

Verjaardagsgedoe? Mika?

Bang dat ie je herkent? :naughty:

 

Bienie :woot_jump:

 

Leuke dag gehad?

 

Nee nu maakt t me niet meer uit als ie me herkent. Voorlopig zie ik m toch niet meer en tegen de tijd dat de volgende m&g is, is ie me wel weer vergeten hoor:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ik HAAT mijn Realplayer nu officieel....

Ga lekker weer met mn niet geregistreerde youtuberobot downloaden en morgen ofzo, als mn geld er is, koop ik de geregistreerde versie. Die realplayer barst maar lekker....dat denkt ie van mij ook, pokkeding. Nu kan ik The Kooks niet binnenhalen:boxed:

Nouja dan alleen maar t geluid he? Zit mn hele youtubekanaal vol te stouwen met dingen die ik moet downloaden, en dat is inmiddels VEEL:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Haaaaai!! :bye:

heey..

cva??..:wink2:

 

Bienie :woot_jump:

 

Leuke dag gehad?

 

Nee nu maakt t me niet meer uit als ie me herkent. Voorlopig zie ik m toch niet meer en tegen de tijd dat de volgende m&g is, is ie me wel weer vergeten hoor:mf_rosetinted:

 

NOUKIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!..:woot_jump:

Link to comment
Share on other sites

Dan wil je vast mijn ongeloofelijk stomme verhaal wel lezen :naughty

 

Dat weet ik toch niet zo zeker :boxed:

 

:bleh:

 

ik weet maar al te goed hoe moeilijk die combinatie is..:naughty

wees dan gwn ff lui..helpt altijd..:wink2 :naughty

 

Wat heb je daaraan? :blink:

 

Ooooh jeeezz.. euhm reviews zoeken van Mika in Werchter.. reviews zoeken van Mika in Amsterdam (dat is nog eens nuttig :naughty ) Of zoek mn telefoon, want die ben ik kwijt! :mf_rosetinted

 

Heb ik de voorbije dagen wel al genoeg gedaan..

Bel 'm op :mf_rosetinted:

 

Bienie :woot_jump

 

Leuke dag gehad?

 

Nee nu maakt t me niet meer uit als ie me herkent. Voorlopig zie ik m toch niet meer en tegen de tijd dat de volgende m&g is, is ie me wel weer vergeten hoor:mf_rosetinted

 

Anouk :woot_jump:

 

Ja hoor, spannend :mf_rosetinted:

 

Ow.. ook goed.. :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy