Jump to content

Dutch Thread part 21


Nielo

Recommended Posts

Hey jij

Goed hoor

met jou?? =D

 

 

 

Dat zouden ze moeten doen!

 

alles ok:mf_rosetinted:

Was t fijn in Duitsland?

 

Zeker! Maar weinig kans ben ik bang... een van mn favoriete muziekzenders (3voor12) gaat nu ook al offline :tears:

 

Oooh how I love Luke!! :wub2:

 

Ik heb gisteren Relax (op werchter) in HD gezien op tv:mf_rosetinted:

Kwilde eigenlijk ook love today, big girl en lollipop zien, mja :bleh:

 

Luke en die ene rosse zijn grappig in interviews :naughty:

en live vind ik ze ook heel goed :thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nouja het was eerst alleen een radiozender, maar sinds digitale tv hebben ze ook een tv-zender.. met concerten en wat meer alternatieve en indie muziek enzo! Erg leuk! :thumb_yello:

 

 

Haha ik kan me voorstellen dat mensen m goddelijk vinden.. hij is niet verkeerd! :roftl: Alleen hij is blond.. HEEL blond! En daar val ik niet op! :mf_rosetinted:

 

Ik vind hem schattig :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Nouja het was eerst alleen een radiozender, maar sinds digitale tv hebben ze ook een tv-zender.. met concerten en wat meer alternatieve en indie muziek enzo! Erg leuk! :thumb_yello:

 

 

Haha ik kan me voorstellen dat mensen m goddelijk vinden.. hij is niet verkeerd! :roftl: Alleen hij is blond.. HEEL blond! En daar val ik niet op! :mf_rosetinted:

 

Da's vet! Ik heb een paar vrienden die helemaal gek zijn van indie muziek :bleh:

 

Een domblontje :roftl:

Ik val normaal ook niet echt op blond, maar bij hem staat het schattig :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hoi again.. :mf_rostinted:

 

Hellowww!! :bye:

 

Ik heb gisteren Relax (op werchter) in HD gezien op tv:mf_rosetinted:

Kwilde eigenlijk ook love today, big girl en lollipop zien, mja :bleh:

 

Luke en die ene rosse zijn grappig in interviews :naughty:

en live vind ik ze ook heel goed :thumb_yello:

 

Ajaaa ik had dat ook graag willen zien, maar dat kan ik hier niet ontvangen! :tears:

 

Ja ze zijn echt goed en leuk live! Op Werchter heb ik er erg van genoten.. zowel van de muziek.. als van Luke zelf! :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

:shocked::shocked:

Ik kon hier alles lezen maar niet posten:boxed:

 

Da's niet leuk...

 

Zit even een foto van mezelf te bewerken, voor zover er wat aan te bewerken valt:blink::roftl:

Alles voor het goede doel he?

 

Moet trouwens ook eten, eindelijk, was al half verhongerd en nu ben ik over mn honger heen, maar ga toch maar een poging wagen. Ben later wel terug hoor, wees maar niet bang :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Hellowww!! :bye:

 

 

 

Ajaaa ik had dat ook graag willen zien, maar dat kan ik hier niet ontvangen! :tears:

 

Ja ze zijn echt goed en leuk live! Op Werchter heb ik er erg van genoten.. zowel van de muziek.. als van Luke zelf! :mf_rosetinted:

 

zoveel heb je niet gemist, jij hebt relax live gezien :punk:

 

ik heb er ook van genoten (op tv dan :bleh:)

Link to comment
Share on other sites

Ik vind hem schattig :roftl:

 

Da's vet! Ik heb een paar vrienden die helemaal gek zijn van indie muziek :bleh:

 

Een domblontje :roftl:

Ik val normaal ook niet echt op blond, maar bij hem staat het schattig :naughty:

 

Haha ja jullie vinden m allebei schattig he?!! :roftl:

 

Nouja.. ik kan het wel begrijpen hoor... de meeste mensen hier zijn trouwens niet zo positief over hem :naughty: (Maar dat gaat dan meer over zn prestaties) :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Hoi again.. :mf_rosetinted:

 

Hoi :mf_rosetinted:

alles ok:mf_rosetinted:

Was t fijn in Duitsland?

 

Jaaaa, vet lekker weertje. En onze kennissen waar we bleven slapen hadden een heeeel chill huis. :bleh:

Dat was ook wel fijn :naughty:

 

Ik vind hem schattig :roftl:

 

We share the same thought :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

:shcked::shoked:

Ik kon hier alles lezen maar niet posten:boxd:

 

Da's niet leuk...

 

Zit even een foto van mezelf te bewerken, voor zover er wat aan te bewerken valt:link::rofl:

Alles voor het goede doel he?

 

Moet trouwens ook eten, eindelijk, was al half verhongerd en nu ben ik over mn honger heen, maar ga toch maar een poging wagen. Ben later wel terug hoor, wees maar niet bang :mf_rosetnted:

 

Oooww :tears: ja wel terug komen!! :sad:

 

 

Eet smakelijk!! :thumb_yello:

 

 

en.. foto van jezelf bewerken?? :blink:

 

 

zoveel heb je niet gemist, jij hebt relax live gezien :punk:

 

ik heb er ook van genoten (op tv dan :blh:

 

Ja daar heb je gelijk in! :bleh: Maar het is altijd leuk om terug te zien he! Wie weet had ik mezelf dan nog even kunnen zien! Ik ben wel in beeld geweest tijdens het concert! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik kon hier alles lezen maar niet posten

 

Da's niet leuk...

 

Zit even een foto van mezelf te bewerken, voor zover er wat aan te bewerken valt

Alles voor het goede doel he?

 

Moet trouwens ook eten, eindelijk, was al half verhongerd en nu ben ik over mn honger heen, maar ga toch maar een poging wagen. Ben later wel terug hoor, wees maar niet bang :mf_rosetinted:

 

Eetse! :punk:

 

Haha ja jullie vinden m allebei schattig he?!! :roftl:

 

Nouja.. ik kan het wel begrijpen hoor... de meeste mensen hier zijn trouwens niet zo positief over hem :naughty: (Maar dat gaat dan meer over zn prestaties) :mf_rosetinted:

 

Ik vond er niks aan mankeren hoor. :blink:

maar was hij dan degene die Gray Skelly 'bestuurde' onder de epic fail? :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Haha ja jullie vinden m allebei schattig he?!!

 

Nouja.. ik kan het wel begrijpen hoor... de meeste mensen hier zijn trouwens niet zo positief over hem (Maar dat gaat dan meer over zn : prestaties)

 

Ik vind dat hij t goed doen :blink: (kheb wel gehoord da Gray Skelly niet meer zichzelf is:bleh:)

 

Hoi

 

 

Jaaaa, vet lekker weertje. En onze kennissen waar we bleven slapen hadden een heeeel chill huis.

Dat was ook wel fijn

 

 

 

We share the same thought

 

nice :naughty:

 

great minds think alike :mf_rosetinted:

 

ik ga na een comedyshow kijken :mf_rosetinted:

bye :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Alles goed? :mf_rosetinted:

 

Jaa prima!! En met jou? Geen Mika obsessie meer?

 

Ik vond er niks aan mankeren hoor. :blink:

maar was hij dan degene die Gray Skelly 'bestuurde' onder de epic fail? :naughty:

 

Neuh, ik heb ook niks gemerkt.. maarja.. ik let ook niet zo op al die details als Mika voor mn neus staat te springen! :blush-anim-cl::naughty:

 

En het is nog altijd de vraag of hij diegene was die GS bestuurde.. hoewel hij er ondertussen al wel de schuld van heeft gekregen van sommigen op het forum.. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ja daar heb je gelijk in! :bleh: Maar het is altijd leuk om terug te zien he! Wie weet had ik mezelf dan nog even kunnen zien! Ik ben wel in beeld geweest tijdens het concert! :naughty:

 

das waar, en das leuk :roftl:

 

bye *zwaait*

Link to comment
Share on other sites

Ik vind dat hij t goed doen :blink: (kheb wel gehoord da Gray Skelly niet meer zichzelf is:bleh:)

 

ik ga na een comedyshow kijken :mf_rosetinted:

bye :huglove:

 

Ja, ik ga het later nog wel eens wat beter studeren.. ze zeggen dat hij Relax een beetje verpest heeft.. :blink:

 

Okee veel plezier!!

byebye :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ojeee.. :sad: en heeft dat met elkaar te maken? Kan Mika je nu niet meer opvrolijken?

 

 

Ehm.. Ik denk dat ik me met Mika bijna even slecht zou voelen, maar dat ik me dan op mn kamer zou opsluiten om licm te luisteren. (ookal heb ik licm nog niet, komt waarschijnlijk dinsdag aan) Nu sluit ik me op mn kamer op en luister ik Delain. Maar mn kamer heeft geen slot dus ik weiger gewoon om eruit te komen. :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Neuh, ik heb ook niks gemerkt.. maarja.. ik let ook niet zo op al die details als Mika voor mn neus staat te springen!

 

En het is nog altijd de vraag of hij diegene was die GS bestuurde.. hoewel hij er ondertussen al wel de schuld van heeft gekregen van sommigen op het forum..

 

Precies:naughty:

Mika verdient mijn aandacht op dat podium :bleh:

 

Hij was het niet hoor. :blink:

Die man achter Gray Skelly was een clown, want ik zag zijn glitterschmink nog zitten. :blink:

 

Nee.

 

Why nooot? :blink:

nice

 

great minds think alike

 

ik ga na een comedyshow kijken

bye :huglove:

 

Byeee:huglove:

Link to comment
Share on other sites

Ehm.. Ik denk dat ik me met Mika bijna even slecht zou voelen, maar dat ik me dan op mn kamer zou opsluiten om licm te luisteren. (ookal heb ik licm nog niet, komt waarschijnlijk dinsdag aan) Nu sluit ik me op mn kamer op en luister ik Delain. Maar mn kamer heeft geen slot dus ik weiger gewoon om eruit te komen. :naghty:

 

Hehe nouja wie weet helpt het dan een beetje om video's op Youtube te gaan kijken!? :blush-anim-cl:

 

Dé Luke? :blink:

 

Hoi Carina! :bleh:

Nee sorry, Luke Pritchard (van The Kooks) :naughty: Dat is voor mij dé Luke!

 

Precies:naughty:

Mika verdient mijn aandacht op dat podium :beh:

 

Hij was het niet hoor. :blik:

Die man achter Gray Skelly was een clown, want ik zag zijn glitterschmink nog zitten. :blik:

 

Kijk! Jij begrijpt het! :biggrin2:

 

Ik heb ook het idee dat hij het niet was.. ik heb gezoomd op mijn videomateriaal en ik kon daar geen "mr Sunshine" uit opmaken! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy