Jump to content

Dutch Thread part 21


Nielo

Recommended Posts

uuhuh ja inderdaad... deze smiley is niet voor niets op de MFC geplaatst: :drive:

Dus beter dat je zelf rijdt! :naughty:

 

:roftl: Geweldig :lmao:

 

Naja, niet dat ik Mika niet vertrouw hoor ... maar toch ... :roftl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ik wacht op een film die mot komen een horror

 

Oooh welke??

 

Het zou op zich weleens wat tijd kunnen gaan nemen ja, als ik er eenmaal onder sta kan ik er vaak niet meer onderuit komen, zeker niet als ik toch alleen ben en er niemand is die gaat zeuren dat ik in mn eentje verantwoordelijk ben voor het broeikaseffect door mijn ellenlange douch-sessies:blink:

 

Oooh waar ken ik dat van!! :mf_rosetinted:

 

Tot zo!!

Link to comment
Share on other sites

Nee, nouja... kan ie wel een beetje kaart lezen dan? :blink:

 

Goh, daar vraag je wat :blink:

We doen het zonder kaart ... met GPS ...

 

 

 

 

God, ik hoop dat dat ding ons niet de bossen instuurt :boxed::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Goh, daar vraag je wat :blink:

We doen het zonder kaart ... met GPS ...

 

 

 

 

God, ik hoop dat dat ding ons niet de bossen instuurt :boxed::roftl:

 

Haha wel gezellig toch.. samen in de bossen.. helemaal alleen!! :das:

*oooh Jose hou nou toch eens op.. nee wil ik niet! ...ookeee!*

Link to comment
Share on other sites

Ja, daar op zich heb ik geen problemen mee :naughty: maar het is alleen niet zo handig als mensen op jouw hulp zitten te wachten...

Link to comment
Share on other sites

Ja, daar op zich heb ik geen problemen mee :naughty: maar het is alleen niet zo handig als mensen op jouw hulp zitten te wachten...

 

Haha nee okee, maar daar heb je mobieltjes voor! "sorry ik kom even iets later" :das:

Link to comment
Share on other sites

Haha nee okee, maar daar heb je mobieltjes voor! "sorry ik kom even iets later" :das:

 

"Ik zit vast in de bosjes"

 

Ze zullen me horen afkomen :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Haha ja: "maar kom me vooral niet redden, ik zit hier prima" :naughty:

 

:lmao:

 

 

Mika zegt dat ie het tijd vindt om te gaan slapen (alhoewel ik niet zeker weet of hij letterlijk slapen bedoeld) :blink:

Link to comment
Share on other sites

:lmao:

 

 

Mika zegt dat ie het tijd vindt om te gaan slapen (alhoewel ik niet zeker weet of hij letterlijk slapen bedoeld) :blink:

 

Hmmm nouja... het lijkt me duidelijk dat hij niet letterlijk slapen bedoeld.. :naughty: Maarja... erna ga je vast heerlijk slapen! :mf_rosetinted:

 

op jason x

hoe vind jullie van die kleurrijke mika`s ?

ik heb nog me oude mobiel nog die gebruik ik wel eens:punk:

 

Ooh veel te eng voor mij! Misschien wat om samen met Kees (wat een kutnaam) te kijken!

 

Leuk hoor, ga je die als siggie gebruiken?

Link to comment
Share on other sites

Hmmm nouja... het lijkt me duidelijk dat hij niet letterlijk slapen bedoeld.. :naughty: Maarja... erna ga je vast heerlijk slapen! :mf_rosetinted:

 

Maar dan moeten we misschien alweer terug op .. :blink:

 

 

 

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Bienie, soms moet je gewoon streng wezen voor die jongen hoor. Je hebt morgen een zware dag voor de boeg, hij houdt zich maar eens een keertje in :sneaky2:

 

Carina!!! :woot_jump: Hoe is ie ermee???

 

Jose: Niet normaal gaan doen hoor, ik hou van jouw positieve kijk op dingen als de bossen ingestuurd worden....:thumb_yello::naughty: Het is wel duidelijk dat we echt zussen zijn he?:wub2:

 

 

Heb ontdekt waarom ik t zo koud had/heb: Koorts:boxed: Mn linkerknie gaat ontsteken vrees ik. Rood dik en hij begint te kloppen en zeuren......Vorige keer was t loos alarm, maar die koorts erbij vind ik verdacht.....Moet ik niet hebben, maar vrees t ergste aangezien ook mn pols al irriteert en dikker is:thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

Bienie :woot_jump:

 

Smaakte ie? :naughty:

 

 

:roftl: Ik zou het niet weten .. ligt daar nog steeds ..

Zag er niet uit alsof die aangeraakt wilde worden :blink:

Link to comment
Share on other sites

Bienie, soms moet je gewoon streng wezen voor die jongen hoor. Je hebt morgen een zware dag voor de boeg, hij houdt zich maar eens een keertje in :sneaky2:

 

Heb ontdekt waarom ik t zo koud had/heb: Koorts:boxed: Mn linkerknie gaat ontsteken vrees ik. Rood dik en hij begint te kloppen en zeuren......Vorige keer was t loos alarm, maar die koorts erbij vind ik verdacht.....Moet ik niet hebben, maar vrees t ergste aangezien ook mn pols al irriteert en dikker is:thumbdown:

 

Yeah right .. :roftl:

 

Ahww :huglove:

Link to comment
Share on other sites

:roftl: Als ik er volgende keer als een zombie uitzie (voor zover ik er zo nu al niet uitzag) dan weet je hoe het komt hé ...

 

Haha ja ja allemaal voor het goede doel he!! :naughty:

 

Jose: Niet normaal gaan doen hoor, ik hou van jouw positieve kijk op dingen als de bossen ingestuurd worden....:thmb_yello::naghty: Het is wel duidelijk dat we echt zussen zijn he?:wub2:

 

 

Heb ontdekt waarom ik t zo koud had/heb: Koorts:boxed: Mn linkerknie gaat ontsteken vrees ik. Rood dik en hij begint te kloppen en zeuren......Vorige keer was t loos alarm, maar die koorts erbij vind ik verdacht.....Moet ik niet hebben, maar vrees t ergste aangezien ook mn pols al irriteert en dikker is:thumbdown:

 

Haha.. ojaa heb mn ouders nog niet gevraagd hoe het zit.. jij wel?? :shocked:

 

 

Ooh heb je koorts? :sad: neeee he!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy