Jump to content

Dutch Thread part 21


Nielo

Recommended Posts

:woot_jump:

 

Weet niet of ik er wat van kan maken, ik sla ze op onder hoge kwaliteit, zien er goed uit en als ze dan geüpload zijn ... :thumbdown:

 

Je houdt ons op de hoogte hé :bleh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

:woot_jump:

 

Weet niet of ik er wat van kan maken, ik sla ze op onder hoge kwaliteit, zien er goed uit en als ze dan geüpload zijn ... :thumbdown:

 

Je houdt ons op de hoogte hé :bleh:

 

Ja uiteraard.....Van t weekend stap ik denk ik eerst maar weer eens op Silke, mits mn knie normaal doet. Ik voel me vandaag 88 :boxed:

 

Mn internetverbinding doet uitermate irritant, word steeds offline gegooid. Misschien vindt mn pc dat ik huiswerk moet gaan maken, maar daar heeft hij niets mee te maken vind ik :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

En José, hoe was jouw dag vandaag?

 

Heeeeel leuk weer!! Thanks!! ipv dat ik nu als een stagiair (lees:slaafje) alles doe daar ben ik nu medewerker! :dance_man: Maar het was gewoon weer als vanouds, direct allemaal editingwerk onder je neus geschoven krijgen en stressen om een deadline te halen! :naughty: Oooh en filmen in de regen in een weiland met All Stars aan is ook leuk! :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Oh, gezellig :roftl:

Die schoenen zijn ook zo geweldig waterdicht :bleh:

 

Maar ik heb waarschijnlijk wat gemist? Wat voor werk doe je precies?

Link to comment
Share on other sites

Oh, gezellig :roftl:

Die schoenen zijn ook zo geweldig waterdicht :bleh:

 

Maar ik heb waarschijnlijk wat gemist? Wat voor werk doe je precies?

 

Ik werk voor regionale televisie!! Klein maar oh zo gezellig bedrijf met veel jonge mensen! En ik doe daar voornamelijk het filmen en monteren van programma's en daarnaast ook wat vormgeving.. dvd menu's etcetera.. :thumb_yello:

 

Hi :mf_rosetinted:

 

Hoe is het hier?

 

Helllowww hier alles goed!!

 

En met jou??? Al gespannen voor het weekend??

Link to comment
Share on other sites

Woooow als een malle was dat gebouw afgebrand!! :shocked:

 

 

Ooooh leuk leuk voor je zus!! :dance_man:

 

(ooo ik refereerde uiteraard naar je belletje naar de manege!! )

 

Waarschijnlijk houd jij net zoveel van vuur als ik? Pyromanie zit in onze genen :mf_rosetinted: Ik heb ooit met mn (ons) broertje een half bos afgebrand, het was dat mn moeder net op tijd zag waar we mee bezig waren....Eigenlijk jammer als ik er nu over nadenk :thumbdown:

Afijn, er zijn heel wat brandjes door ondergetekende veroorzaakt, i LOVE fire:naughty:

 

Ja leuk he? Heb vroeger wel gereden, op een fjorden-knol, maar dat is zooooooo lang geleden. En ik mis t :tears: Dus daar doen we wat aan he?:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Met mij goed .. ben wat aan het klooien ..

Met jou?

 

En hier is het stil :bleh:

 

Ik

Helllowww hier alles goed!!

 

En met jou??? Al gespannen voor het weekend??

 

Mooi :thumb_yello:

 

Hier alles goed hoor... Beetje druk, weinig slaap, veel werk, mahja, moet kunnen he :wink2:

 

Ben niet gespannen voor het weekend, heb er alleen heel veel zin in!! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb het er trouwens gisteren met mijn ouders over gehad, terwijl het programma "Airline" bezig was .. Weet niet of jullie dat kennen? Zo een luchtvaartmaatschappij en dan laten ze vanalles zien wat fout gaat en hoe de mensen dan reageren enzo ...

 

Leuk om het dan over een vliegreis te hebben :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Leuk! :original:

 

Zeker! Als je er van houd wel ja!! :naughty:

 

Waarschijnlijk houd jij net zoveel van vuur als ik? Pyromanie zit in onze genen :mf_rostinted: Ik heb ooit met mn (ons) broertje een half bos afgebrand, het was dat mn moeder net op tijd zag waar we mee bezig waren....Eigenlijk jammer als ik er nu over nadenk :thumdown:

Afijn, er zijn heel wat brandjes door ondergetekende veroorzaakt, i LOVE fire:nauhty:

 

Ja leuk he? Heb vroeger wel gereden, op een fjorden-knol, maar dat is zooooooo lang geleden. En ik mis t :ters: Dus daar doen we wat aan he?:mf_rosetnted:

 

Haha nouja... het is wel spectaculair om te zien inderdaad! :blush-anim-cl: Zelf ben ik niet zo gek op vuur hoor... maar van een afstandje is het zeker wel mooi!!

 

En inderdaad heel leuk voor je!! Weer iets om naar uit te kijken enzo!! :thumb_yello:

 

Mooi :thum_yello:

 

Hier alles goed hoor... Beetje druk, weinig slaap, veel werk, mahja, moet kunnen he :wik2:

 

Ben niet gespannen voor het weekend, heb er alleen heel veel zin in!! :naughty:

 

Ik ben nog steeds jaloers op jou (en al die anderen die gaan)! :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Hi :mf_rosetinted:

 

Hoe is het hier?

 

Carina!!! :woot-jump:

 

Hier minder wel, maar we gaan gewoon door he? Bijna weekend, moet naar Rhoon en ben er nog niet over uit of ik daar wel zin in heb, maar mn schoonmoeder belde van de week en die was zo blij dat ze me weer ging zien en blablabla.......Dus dan is t ook zo sneu om thuis te blijven.....Ik ben een huismus, oost, west, thuis best.....maar als ik eenmaal daar ben is t wel gezellig....Misschien dat ik wel even naar de juwelier ga om mezelf op een trollbead te trakteren, hoewel dat dan wel weer 2 rijlessen zijn :blink:

Ik heb vanmiddag nieuwe guppen gekocht trouwens, ga je al gillen als je dat woord ziet?:blink::naughty:

 

@ Jose: Wat fijn dat je zo'n leuke dag gehad hebt, afgezien van het in een nat weiland filmen met all stars aan. Heb vandaag nieuwe gescoord, geen echte all stars maar ze zijn wel erg leuk:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

Ik heb het er trouwens gisteren met mijn ouders over gehad, terwijl het programma "Airline" bezig was .. Weet niet of jullie dat kennen? Zo een luchtvaartmaatschappij en dan laten ze vanalles zien wat fout gaat en hoe de mensen dan reageren enzo ...

 

Leuk om het dan over een vliegreis te hebben :roftl:

 

Wat zeiden ze? Ze zullen me wel gek verklaard hebben of niet :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ooh Bienie.. als er al verschil is van kwaliteit dan is het heel klein! Ik zie het niet! Heb t allebei op full screen bekeken (Youtube op hoge kwaliteit), maar zie eigenlijk echt niet zo 1, 2, 3 een (groot) verschil!!

Link to comment
Share on other sites

@ Jose: Wat fijn dat je zo'n leuke dag gehad hebt, afgezien van het in een nat weiland filmen met all stars aan. Heb vandaag nieuwe gescoord, geen echte all stars maar ze zijn wel erg leuk:thumb_yello:

 

Aah in het weiland filmen was ook best leuk hoor! Ik ben wel wat gewend na Werchter nu.. wat zeg ik.. ik woon in Nederland.. ik ben sowieso wel wat gewend!! :naughty:

 

En of het nou echt All Stars zijn of niet.. ze slijten toch wel als een malle, of niet dan! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Hmmneen, dat dacht ik al ..

Ik zag het ook niet maar dacht dat het misschien aan mij lag :roftl: Had nog ergens een sprankeltje hoop ..

 

Maar dan zal het niks zijn, dan zullen jullie het met de youtube-filmpjes moeten doen.. (of zou ik toch alles uploaden op DailyMotion? Wordt dat veel bekeken? Ken het verder niet..)

Link to comment
Share on other sites

Ooh Bienie.. als er al verschil is van kwaliteit dan is het heel klein! Ik zie het niet! Heb t allebei op full screen bekeken (Youtube op hoge kwaliteit), maar zie eigenlijk echt niet zo 1, 2, 3 een (groot) verschil!!

 

I agree, ik zie ook niet veel verschil, bovendien is de kwaliteit toch best goed? Ik vind van wel hoor, zeker op mn mp4 speler is er niet veel op aan te merken:thumb_yello:

 

En please, praat niet teveel over Madrid :tears::boxed:

 

 

 

Ah nee hoor, ik ben ook totaal niet jaloers:mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Ooh Bienie.. als er al verschil is van kwaliteit dan is het heel klein! Ik zie het niet! Heb t allebei op full screen bekeken (Youtube op hoge kwaliteit), maar zie eigenlijk echt niet zo 1, 2, 3 een (groot) verschil!!

 

Mee eens, zie ook nauwelijks verschil. De niet-youtube is misschien iets beter, maar zou ik zelf niet de moeite van het uploaden waard vinden :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy