Jump to content

Dutch Thread part 21


Nielo

Recommended Posts

  • Replies 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

En hoe heb jij geslapen vannacht? :mf_rosetinted:

 

ik was om 1:00 nog wakker

 

en om 4:00 ging mijn mobiel af en kreeg ik een berichtje dat dinsdag was verstuurt :blink:

 

en daarna kon ik niet meer slapen :thumbdown:

Link to comment
Share on other sites

ik was om 1:00 nog wakker

 

en om 4:00 ging mijn mobiel af en kreeg ik een berichtje dat dinsdag was verstuurt :blink:

 

en daarna kon ik niet meer slapen :thumbdown:

 

Ow, handig ...

Ik ben volgens mij tot 4u ofzo wakker geweest :blink:

Maar daarna heb ik wel goed geslapen :bleh:

Link to comment
Share on other sites

Bon, ben er weer, net even wat voorbereidigen gedaan voor het eten (moet iemand doen hé :bleh:) .. en wat nu? :mf_rosetinted:

 

Geen idee? Het opeten? :naughty:

 

ik was om 1:00 nog wakker

 

en om 4:00 ging mijn mobiel af en kreeg ik een berichtje dat dinsdag was verstuurt :blink:

 

en daarna kon ik niet meer slapen :thumbdown:

 

Ik was om 1 uur ook nog wakker:blink:

Link to comment
Share on other sites

ik ben de koningin van slecht slapen :mf_rosetinted:

 

Proficiat :mf_rosetinted:

(jij liever dan ik, ik slaap liever gewoon :bleh:)

 

Geen idee? Het opeten? :naughty:

 

 

 

Ik was om 1 uur ook nog wakker:blink

 

Ja .. uiteraard .. maar nog niet nu :bleh:

Ik had het over hier .. wat gaan we doen? :mf_rosetinted:

 

Goh, jij ookal?

Wanneer had Mika gedaan? :roftl:

Link to comment
Share on other sites

*Geeft een kroontje*

:mf_rosetinted:dank u dank u

Maar ik ga nu weer! :bye: :bye: :huglove:

 

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!:flowers2:

 

bye bye

 

Proficiat

(jij liever dan ik, ik slaap liever gewoon )

 

 

ik slaap mijn hele leven al slecht :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Goedenmiddag:mf_rosetinted:

 

Ik heb tot twee uur geslapen....de klok rond want ik ging ook om twee uur slapen. Ik slaap ook vaak slecht en eens in de zoveel tijd heb ik zo'n dag dat ik eens een keertje echt goed slaap. Mica vond het wel gezellig geloof ik, de hele dag zo samen in bed...

Heb vandaag niets nuttigs gedaan. Alleen schoenen gekocht, twee gupmannen om wat nieuwe kleuren en vers bloed in mn guppenpopulatie te kweken en een vragenlijst van t AZM ingevuld. Dat laatste was op zich wel nuttig denk ik. Oja, zit ook aan mn subcuvia, dat is wel degelijk uitermate nuttig....

Voel me echt zwaar K U T vandaag, overal pijn en benauwd, super kortademig....Wil denk ik ook niet weten wat mn saturatie is. Nouja eigenlijk wel, maar als ik t weet, weten ze t in t zkh ook meteen en dat moest dan weer net niet...... :blink::boxed:

Link to comment
Share on other sites

Ja .. beetje ..

Ben nog wat aan het klooien met mijn filmpjes van Werchter, om ze in betere kwaliteit op internet te krijgen ... Niet dat er nog iemand in geïnteresseerd is :boxed: maar kom ...

 

En cool!

Link to comment
Share on other sites

nou ik ben er wel in geïnteresseerd!! Uiterdaard! :thumb_yello:

 

 

Hmm ik ga even een ommetje maken! Er is hier vannacht vlakbij een grote brand geweest! Even een kijkje nemen.. *ahumramptoeristahum* :fisch:

 

Misschien spreek ik je later nog!!

Link to comment
Share on other sites

Ja .. beetje ..

Ben nog wat aan het klooien met mijn filmpjes van Werchter, om ze in betere kwaliteit op internet te krijgen ... Niet dat er nog iemand in geïnteresseerd is :boxed: maar kom ...

 

En cool!

 

Ik is terug! En op zeker wel geïnteresseerd in jouw filmpjes....Heb net jcge op mn creative gezet, kan ik m op elk gewenst ogenblik bekijken:mf_rosetinted:

 

Net de manege gebeld want heb weer geld, morgen ga ik erlangs om de inschrijving te doen en dan vanaf volgende week donderdag lessen *had nu toch maar gisteravond gebeld...hoewel, nu ben ik wel erg brak....*

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy