Jump to content

Dutch Thread part 21


Nielo

Recommended Posts

Aah in het weiland filmen was ook best leuk hoor! Ik ben wel wat gewend na Werchter nu.. wat zeg ik.. ik woon in Nederland.. ik ben sowieso wel wat gewend!! :naughty:

 

En of het nou echt All Stars zijn of niet.. ze slijten toch wel als een malle, of niet dan! :naughty:

Ja daar heb je gelijk in, ze slijten te snel. Gelukkig zijn de originele spotgoedkoop, dat scheelt.....Ik heb vaak andere schoenen van Converse, meer skate/sportschoen. Die zitten ook superlekker, eigenlijk nog lekkerder, en ze slijten veel midner hard. Zijn wel weer iets duurder, maar de laatste die ik kocht heb ik in Singapore gescoord. Ze keken me daar erg raar aan toen ik om maar 42,5 vroeg:blink::roftl:MAAR, ze hadden ze wel! Ik heb ze nog steeds, en ze waren een stuk goedkoper dan hier (en het zijn wel echt originele:thumb_yello:)

Hmmneen, dat dacht ik al ..

Ik zag het ook niet maar dacht dat het misschien aan mij lag :roftl: Had nog ergens een sprankeltje hoop ..

 

Maar dan zal het niks zijn, dan zullen jullie het met de youtube-filmpjes moeten doen.. (of zou ik toch alles uploaden op DailyMotion? Wordt dat veel bekeken? Ken het verder niet..)

Ik kijk eigenlijk nooit op DailyMotion, omdat bijna alles toch al op youtube staat. Youtube rules!:thumb_yello:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ok, merci voor de reacties :original: Ik heb geprobeerd ..

Maar inderdaad, heb geen zin om hier nog eens een hele dag kwijt te zijn aan uploaden, ze moeten het maar met youtube doen, voor zover de filmpjes nog wat zijn op dit moment ..

Link to comment
Share on other sites

Hoe makkelijk mensen toch blij te maken zijn ... Heb vandaag iemand een filmpje van 35 seconden van Martin gestuurd, van mijn Werchter-videos, in de kwaliteit waarop ze op mijn pc staan (en dat uploaden duurde al een eeuwigheid :thumbdown:) en die is nu al de hele avond hyper .. :roftl: Echt geweldig leuk gewoon!

Link to comment
Share on other sites

Hellow :mf_rosetinted:

 

Ken ik jou al?

Ja ,heb ooit al wel eens tegen je gesproken en jij ook al wel eens tegen mij maar zolas je kan zien ben ik niet echt een post'er,ik lees meer dan dat ik post dus ken ik jou een beetje meer dan jij mij:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ja ,heb ooit al wel eens tegen je gesproken en jij ook al wel eens tegen mij maar zolas je kan zien ben ik niet echt een post'er,ik lees meer dan dat ik post dus ken ik jou een beetje meer dan jij mij:naughty:

 

Ow, sorry .. slecht geheugen :blush-anim-cl:

 

Maar dat laatste klinkt niet zo goed.. moet ik schrik krijgen? :boxed::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ow, sorry .. slecht geheugen :blush-anim-cl:

 

Maar dat laatste klinkt niet zo goed.. moet ik schrik krijgen? :boxed::roftl:

Nee hoor,ik ben in het algemeen een braaf meisje behalve vannacht,toen heb ik gedroomd dat ik iemand had vermoord en in stukken had gesneden.

Ja echt,ik zit hier niet te liegen. Ik heb normaal nooit nachtmerie's maar vannacht werd ik bedreigd door een man met een brandmerkstaaf en een mes en toen heb ik 2 keukenmessen gepakt en hem aan flarden gesneden.:shocked:ik ben er nog niet goed van.

Maar wees gerust,in het dagenlijks leven ben ik vrij normaal:naughty:

Link to comment
Share on other sites

Ja ,heb ooit al wel eens tegen je gesproken en jij ook al wel eens tegen mij maar zolas je kan zien ben ik niet echt een post'er,ik lees meer dan dat ik post dus ken ik jou een beetje meer dan jij mij:naughty:

 

Hebben we jou eigenlijk nog gezien in Amsterdam? Kan het me niet zo goed herinneren wie ik nou wel en wie niet gezien heb... :blush-anim-cl:

 

Was jij niet samen met Droopsy?

Link to comment
Share on other sites

Nee hoor,ik ben in het algemeen een braaf meisje behalve vannacht,toen heb ik gedroomd dat ik iemand had vermoord en in stukken had gesneden.

Ja echt,ik zit hier niet te liegen. Ik heb normaal nooit nachtmerie's maar vannacht werd ik bedreigd door een man met een brandmerkstaaf en een mes en toen heb ik 2 keukenmessen gepakt en hem aan flarden gesneden.:shocked:ik ben er nog niet goed van.

Maar wees gerust,in het dagenlijks leven ben ik vrij normaal:naughty:

 

*slik*

 

 

 

 

:roftl:

 

 

Achja, jij hebt tenminste nog geslapen vannacht .. ik niet echt .. Maar toch ben ik nu nog steeds niet moe .. misschien moet ik dat niet slapen eens vaker proberen :mf_rosetinted::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Hebben we jou eigenlijk nog gezien in Amsterdam? Kan het me niet zo goed herinneren wie ik nou wel en wie niet gezien heb... :blush-anim-cl:

 

Was jij niet samen met Droopsy?

 

Ja ik was in Amsterdam maar ik was niet bij Droopsy,ik was daar met vrienden en tijdens het concert stond ik voor shady. Ik ben maar even iets gaan zegen tegen de MFC'ers vooral tegen die gene die ik al kende omdat ik de MFC'ers pas heel laat gezien had en iedereen elkaar al bleek te kennen en ik stond er maar wat onbeholpen bij

Link to comment
Share on other sites

Ja ik was in Amsterdam maar ik was niet bij Droopsy,ik was daar met vrienden en tijdens het concert stond ik voor shady. Ik ben maar even iets gaan zegen tegen de MFC'ers vooral tegen die gene die ik al kende omdat ik de MFC'ers pas heel laat gezien had en iedereen elkaar al bleek te kennen en ik stond er maar wat onbeholpen bij

 

Ow, je was niet de enige hoor .. ik zat er middenin en ik voelde me nog onbeholpen :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

Ja ,ik durf vannacht niet meer gaan slapen,wat een rot droom.

 

 

*slik*

 

 

 

 

:roftl:

 

 

Achja, jij hebt tenminste nog geslapen vannacht .. ik niet echt .. Maar toch ben ik nu nog steeds niet moe .. misschien moet ik dat niet slapen eens vaker proberen :mf_rosetinted::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Jaaaaaaaaahhhh :wub2: En ik kreeg helemaal kippenvel!! Ik ben raar, want ik weet niet waarom!! :wub2:

 

Ach, omdat hij gewoon zo onzeker en lief was :wub2:

En dat liedje ... weet nog zo toen ik Mika het voor het eerst hoorde zingen :wub2:

(1 van de eerste interviews die ik gezien heb trouwens).

Link to comment
Share on other sites

Ja ik was in Amsterdam maar ik was niet bij Droopsy,ik was daar met vrienden en tijdens het concert stond ik voor shady. Ik ben maar even iets gaan zegen tegen de MFC'ers vooral tegen die gene die ik al kende omdat ik de MFC'ers pas heel laat gezien had en iedereen elkaar al bleek te kennen en ik stond er maar wat onbeholpen bij

 

Oh, dan zal ik je vast wel gezien hebben, maar niet geweten dat jij het was...

 

Hebben we trouwens allemaal Champs Elysees van gisteren al gezien? :wub2:

 

:wub2: How could we ever miss that...:wub2:

Link to comment
Share on other sites

:wub2: How could we ever miss that...:wub2:

 

Je weet maar nooit hé :roftl:

Jij hebt het live-gebeuren niet meer meegemaakt? Of toch stiekem nog wel? :naughty::bleh:

Link to comment
Share on other sites

Je weet maar nooit hé :roftl:

Jij hebt het live-gebeuren niet meer meegemaakt? Of toch stiekem nog wel? :naughty::bleh:

 

Nope, was echt gesloopt... Helaas, had het graag gezien...

 

Duik nu ook maar weer braaf mn bed in, wekker loopt weer af om 3:30 :blink:

 

Slaap lekker :huglove:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy