Jump to content

Dutch Thread part 21


Nielo

Recommended Posts

Echt leuk! Op de een of andere manier had ik niet verwacht dat je blond was.

Kom je ook naar de Efteling trouwens? :mf_rosetinted

 

Gelijk heb je, je moet prioriteiten stellen en Mika gaat nu eenmaal voor!

 

Neen? Dat zal ik dan maar als een compliment beschouwen :naughty::mf_rosetinted:

 

Als het de 17e of de 18e is normaal wel (als het allemaal geregeld kan worden, want veel weten we nog niet natuurlijk). De 16e kan ik niet..

 

Juist .. Mika voor alles :mf_rosetinted:

 

hij is mijn man :naughty: maargoed dat weet hij en begrijpt het nu ook wel denk ik.

 

het was iets raars , de eerste keer dat ik mika ontmoette kreeg ik allemaal vlinders in mijn buik , maar dit keer niet. ik weet nu bijna zeker in ben niet verliefd :naughty

 

Oh, ok .. proficiat :bleh:

 

Handig dat je niet verliefd bent :wink2:

Ik ook niet .. maar ik klapte wel helemaal dicht :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hoe oud ben je?

 

Ik ben (bijna zeker) niet verliefd op Mika, ik noem het.. passie, hartstocht, obsessie.. :fisch:

 

ik ben 26 , ik ben gewoon fan en denk dat die vlinders maar kwamen omdat het allemaal nog nieuw was

Link to comment
Share on other sites

Heyyy daaarrrrr.

Hollands draadje toppie:thumb_yello:

 

Ben nieuw hier...en ben al beetje forum aan volkladden geloof ik:blush-anim-cl:

 

Hey

 

Welkom :mf_rosetinted:

En veel plezier :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

ok.. Ik denk dat ik echt niks meer zou kunnen zeggen als Mika opeens tegen me praatte.. :blush-anim-cl:

 

Moet ie nog niet voor praten ... :blush-anim-cl:

Link to comment
Share on other sites

hahaha ja inderdaad

 

Volgens mij hebben maar weinig mensen daar me gezien (of nou ja, wisten maar weinig mensen wie ik was).

 

Neen? Dat zal ik dan maar als een compliment beschouwen :naughty::mf_rosetinted:

 

Als het de 17e of de 18e is normaal wel (als het allemaal geregeld kan worden, want veel weten we nog niet natuurlijk). De 16e kan ik niet..

 

Juist .. Mika voor alles :mf_rosetinted:

 

Is leuk man, je moet komen! Dat geldt voor iedereen hier trouwens.

 

Heyyy daaarrrrr.

Hollands draadje toppie:thumb_yello:

 

Ben nieuw hier...en ben al beetje forum aan volkladden geloof ik:blush-anim-cl:

 

Hoi hoi en welkom!

Link to comment
Share on other sites

ja echt wel. ik klapte niet dicht maar ik was echt ontzettend nerveus

 

Dat had ik toch liever gehad dan wat mij gebeurde..

Ik stond daar echt van: "oh ****, wat moet ik nu zeggen".. "Oh, laat maar.. hij is al weg" ..

 

:roftl:

Link to comment
Share on other sites

Ik ben 28 maar alstie tegen me zou praten zou ik alleen maar staan:blink::wub2::blush-anim-cl:

 

Aangenaam :mf_rosetinted:

(ben alleen iets jonger)

 

xD inderdaad.. als hij naar me lachte ook al :naughty:

 

Zelfs dat nog niet :blush-anim-cl::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Volgens mij hebben maar weinig mensen daar me gezien (of nou ja, wisten maar weinig mensen wie ik was).

 

 

 

Is leuk man, je moet komen! Dat geldt voor iedereen hier trouwens.

 

Heb ik jou gezien?

(ik weet echt serieus niet meer wie ik allemaal wel/niet gezien/gesproken heb :blush-anim-cl:)

 

Als het op een dag is dat ik kan en ik krijg het hier allemaal geregeld (vervoer enzo, mag eigenlijk in principe niet in nederland rijden maar dat moet dan maar voor 1 keer) dan ben ik er zeker bij :mf_rosetinted:

 

hahahhahh niet verliefd zei je :roftl:

 

Seg :bleh:

Neen .. niet verliefd .. er waren toch geen vlinders :mf_rosetinted:

Link to comment
Share on other sites

Wow, druk hier!! nice! :biggrin2:

 

José :woot_jump:

 

Leuke ava :bleh:

 

En ja, ik weet niet of ik er zo gelukkig van zou worden als ik tot zo laat (of zo vroeg?) zou moeten wakker blijven.. heel mijn ritme overhoop .. en ik kan daar al zo goed tegen :roftl:

 

Sorry late reactie,

 

maar mooie ava huh! I love Mika with a funny face!! :naughty:

Link to comment
Share on other sites

Dat had ik toch liever gehad dan wat mij gebeurde..

Ik stond daar echt van: "oh ****, wat moet ik nu zeggen".. "Oh, laat maar.. hij is al weg" ..

 

:roftl:

ahh dat is echt jammer , ik heb aardig lang met hem gepraat , dat was echt onvergetelijk
Link to comment
Share on other sites

Wow, druk hier!! nice! :biggrin2:

 

 

 

Sorry late reactie,

 

maar mooie ava huh! I love Mika with a funny face!! :naughty:

 

Ja, wilde net gaan .. komen ze allemaal binnen :roftl:

Link to comment
Share on other sites

Heb ik jou gezien?

(ik weet echt serieus niet meer wie ik allemaal wel/niet gezien/gesproken heb :blush-anim-cl:)

 

Als het op een dag is dat ik kan en ik krijg het hier allemaal geregeld (vervoer enzo, mag eigenlijk in principe niet in nederland rijden maar dat moet dan maar voor 1 keer) dan ben ik er zeker bij :mf_rosetinted:

 

 

 

Seg :bleh:

Neen .. niet verliefd .. er waren toch geen vlinders :mf_rosetinted:

ok sorry :naughty:
Link to comment
Share on other sites

ahh dat is echt jammer , ik heb aardig lang met hem gepraat , dat was echt onvergetelijk

 

Ja, had ik ook liever gehad .. maarja.. dat is iets voor de toekomst :mf_rosetinted:

(waarschijnlijk dan ook niet, maar kom :roftl:).

 

Ik was gewoon totaal niet voorbereid .. had mijn (zelfgemaakte) poster om te laten signeren en dat was het eigenlijk .. En toen vertelden ze doodleuk dat hij niet zou signeren of niks en Carina zegt nog tegen mij van: nu moet je gaan nadenken wat je tegen hem gaat zeggen .. En ik stond daar echt van: :shocked::blink:

 

En ja, ik stond vlak bij Sariflor, met haar petitie en dat was ZO'N LEUK moment .. en toen was hij ineens zo snel bij mij dat ik helemaal niks wist om te zeggen (en ja, kreeg er toch niks uit) :blush-anim-cl::roftl:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

Privacy Policy